2,9tdi na fabrycznych kołach pali do 10 litrów spokojnie, ale na MT 31" i jeżdżąc a nie zamulając (na ile to możliwe) pali 12litrów.
3,2 na MT 33" w mieście pali mi 25 litrów LPG i 17 litrów na trasie jadąc około 100-120km/h
2,9TD czy 3.2?
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: 2,9TD czy 3.2?
Postautor: mussolinimmz » 21 lip 2015, 7:59
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
- xprimo
- Forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 14 sty 2015, 19:26
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2,9TD czy 3.2?
Postautor: xprimo » 21 lip 2015, 9:19
ost. na trasie zszedłem do 7.29l ale wg. was to pewnie bym zamulał a ze to pierwsze auto to moge sie tym tłumaczyć
- radarix
- Forumowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2014, 22:33
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: PSE
Re: 2,9TD czy 3.2?
Postautor: radarix » 21 lip 2015, 20:12
Co do frajdy jazdą 3.2 muszę Wam przyznać rację. Było nieźle i 2,9td się chowa głęboko. Mimo swojej masy i dość starej konstrukcji auto jeździło żwawo:)
Mimo wielu zalet benzyny dalej wybrałbym diesla. Ponad wszystko prostota silnika i praktycznie bezawaryjność. A to cenię ponad wszystko. Na swoje auto niestety nigdy nie mam czasu ;/
Mimo wielu zalet benzyny dalej wybrałbym diesla. Ponad wszystko prostota silnika i praktycznie bezawaryjność. A to cenię ponad wszystko. Na swoje auto niestety nigdy nie mam czasu ;/
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 lut 2015, 9:36
- Model: Musso Sports
- Gadu-Gadu: 0
Re: 2,9TD czy 3.2?
Postautor: gorylpl1 » 21 lip 2015, 22:48
Piszecie ze diesel lepszy bo prosta konstrukcja, a czy silnik 3,2 benzyna nie jest prostszą konstrukcja jak 2,9 ON? W benzynie nie musi być idealna kompresja, nie ma turbo... Czym niby silnik diesla jest prostszy od benzyny
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: 2,9TD czy 3.2?
Postautor: krisw11 » 21 lip 2015, 23:21
Nie ma kabli,komputerów,przepływek,sond lambda,katalizatorów,czujników wału ,wałka,cewek zapłonowych,i jeżeli jest a najczęściej jest instalacji LPG i całego tego ustrojstwa dodatkowego. W dodatku bardziej motorki benzin są podatne na wode i zachlapania,w dieslu nie ma tego problemu bynajmniej ja nie miałem ,a z motorem MB diesla też rzadko są problemy. Ale każdy tu wyraża swoją opinie i doświadczenia
Kris
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości