brak zasilania na cenralce el. szyb
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 33
- Rejestracja: 25 mar 2010, 21:56
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
brak zasilania na cenralce el. szyb
Postautor: siedlok78 » 30 cze 2010, 9:19
witam,co może być przyczyną braku prądu na centralce od el.szyb. bezpieczniki sprawdzone i przekaźnik od silniczków również. styki w centralce wyczyszczone,ale na kostce przed nią brak zasilania miał ktoś taki przypadek???
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: brak zasilania na cenralce el. szyb
Postautor: krzychu » 30 cze 2010, 11:02
A na bezpieczniku i przekaźniku masz prąd?
W takim przypadku to trzeba po kolei miernikiem lub próbówką sprawdzać każdy "węzeł".
W końcu trafisz na miejsce gdzie się prąd kończy
Może ktoś tak miał, ale usterka nie jest typowa i różne będą rozwiązania.
Schemat w łapkę, miernik w drugą i odrobina cierpliwości i dasz radę
W takim przypadku to trzeba po kolei miernikiem lub próbówką sprawdzać każdy "węzeł".
W końcu trafisz na miejsce gdzie się prąd kończy
Może ktoś tak miał, ale usterka nie jest typowa i różne będą rozwiązania.
Schemat w łapkę, miernik w drugą i odrobina cierpliwości i dasz radę
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: brak zasilania na cenralce el. szyb
Postautor: traky » 30 cze 2010, 22:04
Pewnie chodzi ci o sterownik w podłokietniku, on wszystkimi szybami steruje, newralagiczny punkt to wiązka pomiędzy słupkiem a dźwiami, najczęściej otwierane drzwi, przewód zasilający najgrubszy więc najbardziej narażony na przełamanie. Oczywiscie to jedna z możliwości...
-
- Stały bywalec
- Posty: 236
- Rejestracja: 29 sty 2008, 11:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 1599827
Re: brak zasilania na cenralce el. szyb
Postautor: Roberttt » 01 lip 2010, 22:51
Miałem to samo - ale u mnie okazało się, że to ten żółty przekaźnik był walnięty.
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: brak zasilania na cenralce el. szyb
Postautor: Trawus » 24 sie 2014, 10:40
W manualu Rexa masz wszystkie schematy lelekpstryczne bardzo dokładnie rozmalowane układami krok po kroku. No problem - ściągnij manual , linki masz po całym forum porozklejane na słupach. Nie zadawaj takich pytań bo nikt nie zapamiętuje kolorów kabelków - od tego są schematy.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości