witam wszystkich
posiadam Korando II w automacie, ten silnik nie ma chłodnicy oleju skrzyni automatycznej, czy mozna samemu wyprowadzić przewody z skrzyni do chlodnicy automatu czy może są inne patenty na obniżenie tem. oleju, schłodzenie obudowy
w modelu Musso 3.2 zainstalowałem chłodnice dodatkową i było super-lepkość oleju prawie bez zmian
ten sam patent chce zainstalować w Korando
pozdrawiam
chłodzenie automatu w silniku 2.9
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 kwie 2017, 22:43
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: chłodzenie automatu w silniku 2.9
Postautor: daniel911 » 07 sie 2017, 22:12
chłodnice to jedynie przy szybkiej jeździe autostradowej coś dają, ale to auto i tak średnio się ogólnie nadaje na szybkie przeloty autostradowe:)
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: chłodzenie automatu w silniku 2.9
Postautor: trol48 » 07 sie 2017, 23:07
dodatkowy radiator w kazdych warunkach jest wymiennikiem ciepla i działa
mnie chodzi o ustabilizowanie temperatury\lepkości oleju w kazdych warunkach
tak jak pisałem wczesniej montowałem dodatkowa chłodnice w musso 3.2 i volvo 940 2.3 i tylko na plus
mnie chodzi o ustabilizowanie temperatury\lepkości oleju w kazdych warunkach
tak jak pisałem wczesniej montowałem dodatkowa chłodnice w musso 3.2 i volvo 940 2.3 i tylko na plus
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: chłodzenie automatu w silniku 2.9
Postautor: krisw11 » 08 sie 2017, 0:53
Producent tak przewidział ,to nie przerabiajcie fabryki a co u nas jakaś Afryka ???? Nie przesadzajmy i nie bądźmy aż tak nadgorliwi ))
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: chłodzenie automatu w silniku 2.9
Postautor: trol48 » 08 sie 2017, 21:31
20 lat temu nie było autostrad i prędkości przelotowe były niższe i tak były konstruowane sam.Dlaczego w samochodach z ameryki w europie często padają skrzynie - konstruowane są dla niższych prędkości. Współczesne sam. w standarcie mają chłodnice automatu. To nie jest poprawianie inżynierów-trzeba dynstans do samego siebie i troche pokory. To jest dostosowanie do obecnych warunków
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości