LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 236
- Rejestracja: 29 sty 2008, 11:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 1599827
LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: Roberttt » 06 cze 2012, 22:41
Załączając zdjęcia wykonane telefonem lub aparatem pochwalcie się, ile te nasze silniki w "Mussonach" mają przejechane - ja jutro zrobię fotkę załączę, coś koło 260.000km zdaje się 1996r.
W sumie jak na moje (made in Germany 2.9D by Mercedes) to sprawia wrażenie nie do zajechania - przy regularnych wymianach oleju i lania w miarę dobrego paliwa bezproblemowo się sprawuje, nawet przy maksymalnych mrozach, choć 3 lata temu była regeneracja głowicy, ale to po poprzednim właścicielu niedoróbka...
Powiem Wam więcej, później załączę zdjęcia, jak będę miał możliwość - ostatnio robimy w lesie - oczywiście Musso jest niezawodne i niezastąpione, ileż razy wyciągałem traktor z błotka, bo się zakopał fakt, auto dostaje, czasem "czuć" dosłownie skrzynię biegów, ale daje radę, to auto do terenu a nie na ulicę...
Uważam, że jak ktoś sobie kupuje terenówkę i jeździ tym po asfalcie to albo ma kompleksy albo jest głupi, bo na asfalt to osobówka....
Brat kupił Range Rovera - to dopiero idzie, silnik od BMW, po lesie rwie LEPIEJ jak traktor... szkoda auta trochę, ale co ma pływać nie utonie co nie hehe frajda z jeżdżenia po bezdrożach nie patrząc na rysy na aucie - BEZCENNA z Musso Range pewno wygrywa, choć na ten weekend planujemy mały wypad w teren - zobaczymy co będzie lepsze
Lębork Pozdrawia
W sumie jak na moje (made in Germany 2.9D by Mercedes) to sprawia wrażenie nie do zajechania - przy regularnych wymianach oleju i lania w miarę dobrego paliwa bezproblemowo się sprawuje, nawet przy maksymalnych mrozach, choć 3 lata temu była regeneracja głowicy, ale to po poprzednim właścicielu niedoróbka...
Powiem Wam więcej, później załączę zdjęcia, jak będę miał możliwość - ostatnio robimy w lesie - oczywiście Musso jest niezawodne i niezastąpione, ileż razy wyciągałem traktor z błotka, bo się zakopał fakt, auto dostaje, czasem "czuć" dosłownie skrzynię biegów, ale daje radę, to auto do terenu a nie na ulicę...
Uważam, że jak ktoś sobie kupuje terenówkę i jeździ tym po asfalcie to albo ma kompleksy albo jest głupi, bo na asfalt to osobówka....
Brat kupił Range Rovera - to dopiero idzie, silnik od BMW, po lesie rwie LEPIEJ jak traktor... szkoda auta trochę, ale co ma pływać nie utonie co nie hehe frajda z jeżdżenia po bezdrożach nie patrząc na rysy na aucie - BEZCENNA z Musso Range pewno wygrywa, choć na ten weekend planujemy mały wypad w teren - zobaczymy co będzie lepsze
Lębork Pozdrawia
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: mussolinii » 07 cze 2012, 12:36
245tkm, auto z 1999r.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- miroslaw74
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 lip 2010, 17:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kwidzyn/pomorskie
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: miroslaw74 » 07 cze 2012, 14:15
rok 2000 - i km-ów 235000 a motorek prawie jak nowy
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: msch00 » 08 cze 2012, 7:59
Witam
1998, 320000 km.
Niestety silnik musiał przejść remont - tulejowanie i planowanie głowicy na prawie 3 mm. Poprzedni właściciel lał wodę do układu chłodzenia. Prawdopodobnie przez to, parę razy poszła mu uszczelka pod głowicą i zniszczyła się głowica w miejscu pomiędzy 1 i 2 cylindrem - powstało wgłębienie ok. 2-2,5 mm. Przy okazji woda ma niestety właściwości korozyjne i co nieco skorodowało - np. tuleje. 2 lata wcześniej skorodowała obudowa pompy wodnej.
Remont mocno pociągnął mój budżet, ale teraz mam silnik jak nowy. Przy okazji okazało się, że gdyby nie niedbałość poprzedniego właściciela silniczek biegałby dalej.
Pozdr.
1998, 320000 km.
Niestety silnik musiał przejść remont - tulejowanie i planowanie głowicy na prawie 3 mm. Poprzedni właściciel lał wodę do układu chłodzenia. Prawdopodobnie przez to, parę razy poszła mu uszczelka pod głowicą i zniszczyła się głowica w miejscu pomiędzy 1 i 2 cylindrem - powstało wgłębienie ok. 2-2,5 mm. Przy okazji woda ma niestety właściwości korozyjne i co nieco skorodowało - np. tuleje. 2 lata wcześniej skorodowała obudowa pompy wodnej.
Remont mocno pociągnął mój budżet, ale teraz mam silnik jak nowy. Przy okazji okazało się, że gdyby nie niedbałość poprzedniego właściciela silniczek biegałby dalej.
Pozdr.
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: Ptasiek » 08 cze 2012, 19:07
KORANDO 2.9TD 2006 rok w Polsce od 2008 poprzedni właściciel przejechał 30 tyś teraz ma 120 tyś i jeździ bez zarzutu.
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: SLAVCO1983 » 09 cze 2012, 10:51
1997 bez remontu 290100 km, ale i tak wydaje mi się że był kręcony cyferki nie stoją prosto.
tel 790775788
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 34
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 9:16
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: robertguma » 09 cze 2012, 17:18
REXTON 2004r 2.9TD 175.000 WSZYSTKO JEST OK
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: Gonzo » 13 cze 2012, 20:10
2000r. 200 000km 2 tyg temu i bez zarzutu.
Ostatnio wymiana drążków kierowniczych, końcówek drążków, sworzni wahacza przód i regeneracja maglownicy. Przy okazji Auto znów lekko powędrowało w górę. Teraz przód i tył na 83cm od ziemi do nadkola na fabrycznych 235/75/15 czyli na 31cali stał by 87cm
Ostatnio wymiana drążków kierowniczych, końcówek drążków, sworzni wahacza przód i regeneracja maglownicy. Przy okazji Auto znów lekko powędrowało w górę. Teraz przód i tył na 83cm od ziemi do nadkola na fabrycznych 235/75/15 czyli na 31cali stał by 87cm
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
-
- Stały bywalec
- Posty: 138
- Rejestracja: 03 sty 2011, 12:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: Julian » 19 cze 2012, 18:15
176417 na tą chwilę. Musiołek z 1996 roku. Demon mocy to to nie jest,ale bezproblemowo z silnikiem. Zero apetytu na olej i suchy jak pieprz.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: nienio » 27 sie 2012, 18:26
291 000 km pierwsza rejestracja 02.07.2001.
Pzdr
Marcin
Pzdr
Marcin
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: mussolinii » 04 wrz 2012, 12:23
no jakos tak w sierpniu stuknelo...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lut 2010, 19:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szwecja-Lomma
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: BILIMUSSO » 07 gru 2012, 23:14
500 000tyś.i urwał się napęd pompy oleju.
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: LICZNIKI - POCHWALCIE SIĘ....
Postautor: Ptasiek » 07 wrz 2014, 14:38
172 tyś. i pierwsza ,,awaria" z pod głowicy zaczął pocić się olej. Głowica zdjęta pojechała do obróbki czeka na nią nowy komplet uszczelek i trzeba będzie ją założyć i cały dzień ucieknie na pracy.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości