MUSSO 2.9TD - by matee
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 96
-
Strona 4 z 7
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Następna
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 13 sie 2012, 10:53
No i trochę szczegółów ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 11:05 przez matee, łącznie zmieniany 1 raz.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 13 sie 2012, 11:04
Nie wyobrażam sobie wsadzenia większego kapcia niż moje 31" bez demolki nadkoli.
Wcześniej się zarzekałem, że wsadzę 33x10,5, ale definitywnie odpuściłem sobie.
Niektórzy na forum twierdzą, że po bodylifice wejdzie 33" ... hmmm ...
Widząc ile jest miejsca w nadkolach przy 31" () nie odważyłbym się na 32", a w 33" zupełnie nie wierzę.
Co jazdy, Padre, to wydaje mi się bardziej mi pływa autko, ale tu nałożyło się kilka czynników - inne opony i nowe szersze felgi 8" z ET-10.
Czyli może to być kwestia wszystkiego ...
Wcześniej się zarzekałem, że wsadzę 33x10,5, ale definitywnie odpuściłem sobie.
Niektórzy na forum twierdzą, że po bodylifice wejdzie 33" ... hmmm ...
Widząc ile jest miejsca w nadkolach przy 31" () nie odważyłbym się na 32", a w 33" zupełnie nie wierzę.
Co jazdy, Padre, to wydaje mi się bardziej mi pływa autko, ale tu nałożyło się kilka czynników - inne opony i nowe szersze felgi 8" z ET-10.
Czyli może to być kwestia wszystkiego ...
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- YelonkoskY
- Stały bywalec
- Posty: 223
- Rejestracja: 26 lut 2011, 17:31
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Tak zwana Stolyca
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: YelonkoskY » 13 sie 2012, 11:13
Nosorożec bardzo rasowo się prezentuje w nowych butach. Jak wrażenia z jazdy? Wystarczająco ciche przy spokojnej jeździe? Ja już jestem na tym etapie życia, jeśli nie trzeba to nigdzie się nie spieszę więc rzadko przekraczam 80km/h i ciekaw jestem jakie są przy takiej prędkości jeśli masz takie doświadczenia.
Ja o mało nie kupiłem już BFG All Terrain ale gdy trafiłem na ten wątek powstrzymałem się i czekam na Twoja opinię ponieważ All Terrain miał być kompromisem. Trochę "boję się" Mud Terrain bo na razie w większości jeżdżę po Wawie a na wieś wyprowadzam się nie wcześniej niż za pół roku. Co prawda w Wawie jeżdżę dość często po krawężnikach ale i tak na sam asfalt raczej szkoda takich opon.
Jeśli mam standardowe zawieszenie to takie opony zmieszczą się do mnie? Jaki to w ogóle rozmiar?
P.S. Za późno wysłałem więc większość pytań już nieaktualna:)
Ja o mało nie kupiłem już BFG All Terrain ale gdy trafiłem na ten wątek powstrzymałem się i czekam na Twoja opinię ponieważ All Terrain miał być kompromisem. Trochę "boję się" Mud Terrain bo na razie w większości jeżdżę po Wawie a na wieś wyprowadzam się nie wcześniej niż za pół roku. Co prawda w Wawie jeżdżę dość często po krawężnikach ale i tak na sam asfalt raczej szkoda takich opon.
Jeśli mam standardowe zawieszenie to takie opony zmieszczą się do mnie? Jaki to w ogóle rozmiar?
P.S. Za późno wysłałem więc większość pytań już nieaktualna:)
Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 11:14 przez YelonkoskY, łącznie zmieniany 1 raz.
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 13 sie 2012, 11:13
Pod tylne sprężyny chciałbym wsadzić takie cuda, tylko nie mam pojęcia, czy da się
Otwór wewnętrzny podkładki 104mm
Minimalna wewnętrzna średnica sprężyny 104mm
Maksymalna zewnętrzna średnica sprężyny 139mm
Sprzedawane na allegro -> LINK
Otwór wewnętrzny podkładki 104mm
Minimalna wewnętrzna średnica sprężyny 104mm
Maksymalna zewnętrzna średnica sprężyny 139mm
Sprzedawane na allegro -> LINK
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- padre
- Stały bywalec
- Posty: 235
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 8:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 15516528
- Skype: padremusso
- Lokalizacja: otwock
- Kontaktowanie:
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: padre » 13 sie 2012, 22:18
rozumiem że w celu podniesienia dupki...
gdzieś w temacie w góre musso były podawane rozmiarówki wszelakiej maści....
gdzieś w temacie w góre musso były podawane rozmiarówki wszelakiej maści....
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 21 sie 2012, 21:24
i mała zmiana umilająca podróże ... tak w ramach samochwalstwa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 03 wrz 2012, 14:22
Krótkie info z oblotu bezdroży mazurskich ... przy ET -10 i BFG KM2 opony na hopkach trą lekko o nadkola, więc coś muszę wymyślić, aby przestało trzeć
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: mussolinii » 03 wrz 2012, 15:39
A jak sie spisuja w porowaniu do KUMHO?
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 03 wrz 2012, 20:37
Na szosie wg mnie jest dużo ciszej, w cięższym terenie nie byłem, jedynie szutry i polne.
Na czarnym tak jak wcześniej pisałem, jakby bardziej pływały na boki.
Na czarnym tak jak wcześniej pisałem, jakby bardziej pływały na boki.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: musso » 03 wrz 2012, 20:55
matee pisze:No i trochę szczegółów ...
Jak Ja zamontowalem 31-ki tez musialem podciac wewnatrz progi,to chyba standard przy montarzu tych opon
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: musso » 03 wrz 2012, 21:03
Fotka po przycieciu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 03 wrz 2012, 22:51
Ja też przyciąłem (foto powyżej), ale nie to miejsce jest problemem, tylko rant nadkola, a mam koła odsadzone mniej niż u Ciebie - może to wynikać troszeczkę z różnicy w kształcie opon/bieżnika.
Podczas jazdy po w miarę płaskim zjawisko zupełnie nie występuje, ale wystarczy prostopadły do kierunku jazdy dołek/górka (np. śpiący policjant - długi) i podczas nurkowania opony lekko obcierają.
Podczas jazdy po w miarę płaskim zjawisko zupełnie nie występuje, ale wystarczy prostopadły do kierunku jazdy dołek/górka (np. śpiący policjant - długi) i podczas nurkowania opony lekko obcierają.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: Gonzo » 05 wrz 2012, 22:14
u mnie po wsadzeniu 31cali nic nie obcierało ani na asfalcie ani w terenie z 5 osobami na pokładzie. Nic nie ciąłem. Ale może dlatego że tylnie sprężyny są dużo twardsze niż oryginał a góra podkręcona na drążkach. Teraz przy fabrycznych 235/75/15 stoi 83cm tył i przód do rantu błotnika. Amortyzatory żółte gazowe monroe do 4x4.
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 05 wrz 2012, 22:47
Jak miałem oryginalne felgi ET+22 to też było git, teraz mam ET-10 i jest mini problem.
Z tyłu muszę wymienić sprężyny, bo renomowane OME się sklepały co nieco, więc problem raczej zniknie ... ale przód muszę rozkminić.
Z tyłu muszę wymienić sprężyny, bo renomowane OME się sklepały co nieco, więc problem raczej zniknie ... ale przód muszę rozkminić.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 425
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 05 wrz 2012, 23:03
PRZÓD - OBCIERKI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
Posty: 96
-
Strona 4 z 7
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości