MUSSO 2.9TD - by matee
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 96
-
Strona 5 z 7
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Następna
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 05 wrz 2012, 23:04
TYŁ - OBCIERKI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: mussolinii » 06 wrz 2012, 8:01
Kup od landryny ale nowe. Czy samochod jest zaladowany po dach czy nie to stoi b.wysoko.. niewiele sie ugina.
Tu zobacz jak jest zaladowany plus przyczepka na haku tez po dach wyladowana.
Tu zobacz jak jest zaladowany plus przyczepka na haku tez po dach wyladowana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 15 wrz 2012, 15:15
Sprężyny OME zostały rozciągnięte, a drążki podkręcone. Jest wyżej! Wg serwisu powinno na trochę wystarczyć
Po zmianach prezentuje się tak, jak poniżej.
Po zmianach prezentuje się tak, jak poniżej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: mussolinii » 15 wrz 2012, 15:48
no to teraz chyba stolek podstawiasz pod drzwi zeby wsiadac do pojazdu
raczej przez jakis czas opony nie powinny obcierac nadkoli.
raczej przez jakis czas opony nie powinny obcierac nadkoli.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 15 wrz 2012, 17:23
Niestety, przód przy ostrym nurkowaniu dalej lekko obciera w wolnej chwili będę wycinał plastiki - zwłaszcza te wystające pimpulki na środku.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: Gonzo » 18 wrz 2012, 0:30
to ile masz teraz od gruntu do nadkoli (krawędzi błotnika)? bo z profilu wygląda jak u mnie i u szalonego, czyli fabryczny próg powyżej osi koła.
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: musso » 19 wrz 2012, 21:29
matee a w terenie przod nie podskakuje za bardzo?
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 04 paź 2012, 21:06
w sumie akcja rozciągania sprężyn zakończyła się tak, że wróciły one prawie do stanu oryginalnego
a było tak fajowsko ..... choć przez chwilę ...
a było tak fajowsko ..... choć przez chwilę ...
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: mussolinii » 05 paź 2012, 13:04
Zainwestuj w takie do LR'a.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- padre
- Stały bywalec
- Posty: 235
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 8:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 15516528
- Skype: padremusso
- Lokalizacja: otwock
- Kontaktowanie:
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: padre » 06 paź 2012, 10:58
co prawda moje to 30" i przymierzam się do 31 może 32?
DSC_0003.JPG
DSC_0001.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 20 lis 2012, 15:24
Zamówiłem nowe sprężyny )
Obecnie posiadane OME937 (będę je sprzedawał), zostaną zastąpione sprężynami "hand-made" z Pospring.
Wymiary pozostają zmieniam grubość drutu z 15mm na 16mm (w oryginale było 13,5).
Będzie sztywniej i mniej się ugnie.
Wysokość zostawiam bez zmian 400mm.
Obecnie posiadane OME937 (będę je sprzedawał), zostaną zastąpione sprężynami "hand-made" z Pospring.
Wymiary pozostają zmieniam grubość drutu z 15mm na 16mm (w oryginale było 13,5).
Będzie sztywniej i mniej się ugnie.
Wysokość zostawiam bez zmian 400mm.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- bartsmigiel
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 18 maja 2011, 22:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Śmigiel (WLKP)
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: bartsmigiel » 26 lis 2012, 20:27
Opisz kolego wrażenia z jazdy na przedstawionych przez Ciebie Pospringowych sprężynach. Pozdrawiam
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 03 kwie 2014, 23:02
Temat jak najbardziej do odświeżenia, bo i auto odświeżone
Jestem po piaskowaniu i malowaniu ramy, wymianie sprzęgła, bodylifice +4cm, wyciągnięciu odpowietrzeń ... co tam jeszcze? Jakieś duperele ...
Reszta w trakcie. Będzie winda na przód (śmiesznie tanie są teraz), LED robocze i dalekie (to już trochu droższe), metromierz (ujdzie cenowo) i chyba pójdzie kosz na dach.
A sprężyny? Hmmm ... jak to sprężyny. Dupka stanęła wysoko. Trochę wyżej niż przy OME. No i są sztywniejsze.
Mi to akurat pasuje, ale to kwestia upodobań.
Są tacy co lubią pływającą budę, są tacy co uwielbiają twarde zawieszenie.
Następną razą zamówiłbym o 2cm-4cm wyższe.
Może by się pojawił problem wahacza zgniatającego zbiornik paliwa, ale po to są problemy by je rozwiązywać!
Jestem po piaskowaniu i malowaniu ramy, wymianie sprzęgła, bodylifice +4cm, wyciągnięciu odpowietrzeń ... co tam jeszcze? Jakieś duperele ...
Reszta w trakcie. Będzie winda na przód (śmiesznie tanie są teraz), LED robocze i dalekie (to już trochu droższe), metromierz (ujdzie cenowo) i chyba pójdzie kosz na dach.
A sprężyny? Hmmm ... jak to sprężyny. Dupka stanęła wysoko. Trochę wyżej niż przy OME. No i są sztywniejsze.
Mi to akurat pasuje, ale to kwestia upodobań.
Są tacy co lubią pływającą budę, są tacy co uwielbiają twarde zawieszenie.
Następną razą zamówiłbym o 2cm-4cm wyższe.
Może by się pojawił problem wahacza zgniatającego zbiornik paliwa, ale po to są problemy by je rozwiązywać!
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 01 maja 2014, 23:08
Dziś jako, że trzeba świętować zamontowałem LEDy z przodu.
Krótkie porównanie efektów działania poniżej.
Wynika z tego, że fabryczne lampiszony nie robią najgorzej
Czas naświetlania 1/2", przesłona 4.
Krótkie porównanie efektów działania poniżej.
Wynika z tego, że fabryczne lampiszony nie robią najgorzej
Czas naświetlania 1/2", przesłona 4.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
Posty: 96
-
Strona 5 z 7
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości