Panowie prosze Was o pomoc.
czy ktos wie jak dokladnie dziala centralny uklad roznicowy w Musso 3.2 ze sterownikiem ktory ma jedna kostke czyt bez TOD?
naped na tylny most przekazywany jest stale i podobno przod tez do momentu wystapienia przeciazen zwiazanych z np ciasnymi zakretami na przyczepnej nawierzchni.jak to jest rozwiazane czy w reduktorze jest jakies sprzeglo ktore poprzez lancuch popuszcza nieco naped przedniego walu? jakas wiskoza czy co tam siedzi w reduktorze? ewentualnie jakies ofeslanie do opracowan technicznych producenta? bo jak dziala TOD w 3.2 to wiem ale jak dziala bez to nie mam pojecia...
Musso 3.2 benzyna, zasada dzialania centrago mechan roznicow
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Musso 3.2 benzyna, zasada dzialania centrago mechan roznicow
Postautor: michaldenisiuk » 13 paź 2015, 0:10
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Musso 3.2 benzyna, zasada dzialania centrago mechan rozn
Postautor: michaldenisiuk » 13 paź 2015, 8:49
w takim razie czy w 3.2 bez TOD'a leci non stop 50/50 przod tyl bez roznicy czy mamy 4L czy tez 4H? na przednim wale jest element ktory wydaje sie pelnic role przegubu/amortyzatora i tam sily naprezen sa popuszczane przy skrecaniu.
Napewno cos mam do roboty w reduktorze bo z zalozonym przednim walem cos w nim zezi przy przyspieszaniu ale nie jest to przeskakujacy lancuch. po odkreceniu walu jest cisza i nie ma tego zezenia..czy jest w tych reduktorach mozliwosc zeby padlo lozysko na wyjsciu z transfer casea w kierunku przedniego walu?
moze macie jakies schematy?
Napewno cos mam do roboty w reduktorze bo z zalozonym przednim walem cos w nim zezi przy przyspieszaniu ale nie jest to przeskakujacy lancuch. po odkreceniu walu jest cisza i nie ma tego zezenia..czy jest w tych reduktorach mozliwosc zeby padlo lozysko na wyjsciu z transfer casea w kierunku przedniego walu?
moze macie jakies schematy?
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości