Panowie, kupilem 1999 r 3,2 benzyna .
Pomozecie???
1. Puscil przewod paliwowy na wysokosci pomiedzy drzwiami. Skorodowal skubaniec Czy da sie zalozyc tymczasowo zlaczke w postaci wezyka gumowego i zaciskow w miejsce wycietego kawalka? Bo nie sadze aby mi to jutro naprawili. Bo przewody to rozumiem ze sie kupuje na metry, gnie i sie wymienia (?)
2. Kierownica ma lekkie pukniecie jak sie wykonuje krotkie ruchy lewo/prawo. Zakladam ze gdzies jest luz na koncowkach? Maglownica podobno robiona z tym ze leci z niej plyn. Uklad kierowniczy w miare, lekko myszkuje ale to wielka stodola.
3. Kierownica jest lekko w prawo jak jade na wprost. Wydaje mi sie ze auto nie sciaga wiec kwestia skorygowania kola kierownicy?
4. JAk sie gazuja te silniki? CZy jest cos na co szczegolnie trzeba zwracac uwage ?
5. Antena od radia nie wysuwa sie. Jak sie to wymienia? Cokolwiek czy musi byc dedykowana/oryginala ?
6. Znacie jakiegos fachowca od silnika w Warszawie/Legionowo? Chcialbym aby ogarnal silnik bo mam wrazenie ze to nie jezdzi tak jak powinno.
7. Chciałbym zamontować dodatkowe oświetlenie "na dachu". Jak wyprowadzić kable ?
Musso/kupiony - pierwsze problemy
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Musso/kupiony - pierwsze problemy
Postautor: Trawas » 06 cze 2017, 16:36
No dobra, sprawdź zbieżność kół bo ci opony wykończy. Ktoś po partacku wymieniał końcówki , nie ustawił kierownicy więc może i nie ustawiał zbieżności ? Kierownica , jak ma luzy to zapewne końcówki ale jak ma "puknięcie" to może być na połączeniach wpustowych przegubów wałka samej kierownicy. Duża fura ale myszkować nie powinien. Uszczelnij maglownicę bo leci ci z siłownika wspomagania zapewne więc może ci się w końcu zapowietrzyć i będziesz ją ciągnął nogami. Przewody paliwowe wywal po całości, kup wąż 10 mm gumowy zbrojony NBR i rozciągnij od zbiornika po silnik - nie baw się już w metale. ( na Allegro po parę zł za metr) Antenę połącz " na krótko" zobacz, czy silniczek pracuje ?
Co do silnika 3,2 R6 - to jeden z najlepszych silników Mercedesa w historii. Ogarnie ten co robi Merce.
Silnik konstrukcja starej daty więc gazowanie nie robi na nim wrażenia, chodzi tak, jak na benzynie.
Co do silnika 3,2 R6 - to jeden z najlepszych silników Mercedesa w historii. Ogarnie ten co robi Merce.
Silnik konstrukcja starej daty więc gazowanie nie robi na nim wrażenia, chodzi tak, jak na benzynie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Musso/kupiony - pierwsze problemy
Postautor: trol48 » 19 lip 2017, 22:10
wymień sonde lambda' posprawdzaj oleje w mostach, reduktorze' daj xado lub ceramizer,
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości