FALUJACE OBROTY
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 paź 2011, 22:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 32
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: MALOPOLSKA
FALUJACE OBROTY
Postautor: monika » 24 sie 2014, 22:33
MAM PROBLEM Z OBROTAMI W MUSSO 3.2 SKRZYNIA AUTOMAT
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: FALUJACE OBROTY
Postautor: krisw11 » 24 sie 2014, 23:05
Przepływomierz powietrza,sonda Lambda,nieszczelne przewody podciśnieniowe,silniczek krokowy,to tak po krótce i na odległość MONIKA,pod kompa najlepiej podłączyć żeby nie generować kosztów.
Kris
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: FALUJACE OBROTY
Postautor: SLAVCO1983 » 28 sie 2014, 21:47
nieszczelne przewody podciśnieniowe to bym obstawiał ale nasi mechanicy oni potrafią taki kit wciskać kurde żebym mógł to bym każde wasze auto obejrzał osobiście bo to co nasi rzetelni fachowcy oferują to pies ich jebał zaorać zakopać no i żeby łeb wystawał i rura slalomik, a kto nie potrafi ma na sumieniu tęgie łby
tel 790775788
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: FALUJACE OBROTY
Postautor: Trawus » 30 sie 2014, 0:23
A co się tu w benzynowym może wielkiego dziać, żeby obrotów nie trzymał ? Wszystko do ogarnięcia nawet bez kompa - tylko trzeba chcieć zrobić a nie zarobić.
Monika to, co napisał Krisw plus potencjometr na przepustnicy - wyczyścić posmarować, posprawdzać szczelności układu dolotowego i wszystko. Musi grać. Szóstka to dobry silnik i nie robi takich numerów jak się nie uświni na dolocie. Miałem Muska w benzynie i wiem, że tam wiele roboty nie ma.
Monika to, co napisał Krisw plus potencjometr na przepustnicy - wyczyścić posmarować, posprawdzać szczelności układu dolotowego i wszystko. Musi grać. Szóstka to dobry silnik i nie robi takich numerów jak się nie uświni na dolocie. Miałem Muska w benzynie i wiem, że tam wiele roboty nie ma.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości