Ma ktoś schemat podciśnień do silnika m111 (2.3) ?
Mam kilka wolnych i nie wiem jak to połączyć..
Musso/Korando 2.3 Podciśnienia
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 35
- Rejestracja: 15 gru 2013, 14:08
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2195
- Gadu-Gadu: 0
Re: Musso/Korando 2.3 Podciśnienia
Postautor: wuwu » 09 paź 2014, 18:45
U mnie jest kilka zaślepionych , ale wszystko hula .
Porób zdjęcia wolnych podciśnień to popatrzę jak to ma być.
Porób zdjęcia wolnych podciśnień to popatrzę jak to ma być.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości