silniczek napędów
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 cze 2011, 17:03
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wawa
silniczek napędów
Postautor: Ricco » 10 paź 2014, 20:07
Witam, mam problem z silniczkiem napędów, wymontowałem rozebrałem naprawiłem w/g instrukcji i chyba za za setną a może pierwszą pomyliłem kolejność kabli do styków, czy ktoś może mi pomóc jaki kolor kabla do którego styku, dzięki za pomoc.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 cze 2011, 17:03
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wawa
Re: silniczek napędów
Postautor: Ricco » 30 paź 2014, 22:06
Ponieważ nikt mi nic nie poradził przerobiłem zmianę napędów na przełączanie manualne stosując dwie przekładnie oraz wałek transmisyjny. Dzięki i pozdrawiam.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 cze 2011, 17:03
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wawa
Re: silniczek napędów
Postautor: Ricco » 23 sty 2015, 1:00
Witajcie, przeróbka jest bardzo prosta, demontujesz silniczek sterowania nap. następnie rozbierasz na części, usuwasz wirnik silniczka, rozbierasz puszkę w której jest jest płytka ze ścieżkami i stykami usuwasz płytkę i styki oraz kable, kupujesz na allegro przegub oraz wałek napędowy dziewięcio-frezowy od kosy spalinowej,kawałek węża ogrodniczego pasującego do od obejmy przegubu, wracasz do mechanizmu silniczka usuwasz zbędne plastiki w kole zębatym w którym jest otwór kalibrujący króciec wychodzący ze skrzyni reduktora, usuwasz z przegubu kosy zbędne elementy tak aby korpus tego przegubu połączyć trzema śrubkami oraz klejem typu distal obudowę styków wycinając w niej stosowny otwór musisz pilnować aby wszystko było w osi, następnie spawasz ze sobą też w osi frez mocujący ostrze kosy i koło zębate silniczka, w przegubie ścinasz króciec z częścią gwintowaną w ten sposób masz już wyprowadzenie kontowe , musisz zwracać uwagę aby tak połączyć korpusy aby zagięcie przegubu szło idealnie do góry,dalej wąż, dziura w podłodze w wężu stosownej długości wałek transmisyjny zagięty na końcu w kąt prosty, i zaczyna się bajka ze zmianą napędów. Pozdrawiam
-
- Stały bywalec
- Posty: 168
- Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:42
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: silniczek napędów
Postautor: Noriega » 25 sty 2015, 23:36
Fajnie jak mógł byś jakąs dokumenację fotograiczna ( jak masz ) zamieścić to było by super. Na razie moje napędy działają, ale przy takim aucie jak Musso warto być gotowym na takie rozwiazanie
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości