Ciekawy musso
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Ciekawy musso
Postautor: kurpi » 15 sie 2015, 10:27
Znalazłem przypadkiem.Szkoda że nie ma więcej zdjęć,ale musso kampera jeszcze nie widziałem http://cs.ssang-yong-club.com/vozidlo/s ... -musso-380 powiększa sie to zdjęcie na dole
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0
-
- Stały bywalec
- Posty: 168
- Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:42
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ciekawy musso
Postautor: Noriega » 17 sie 2015, 0:24
To dokładana buda campingowa, na platformę pick upa. Robią takie dla wielu modeli węglarek, wiec pewnie do musso w wersji Sports da się doposować coś z dostępnych na rynku. Coś w ten deseń: http://www.pickupcamper.de/
Wydaje się fajnie, ale tak nie jest do końca. Z powodu konieczności zmieszczenia się na platformie pickupa, ma wąską podłogę i wogóle na dole jest strasznie mało miejsca, dlatego też z tego powodu większość życia w takim camperze musi koncetrować się na górze. Wiec musi to być wysokie ( kiepsko się prowadzi, podatne na wiatry, duże opory, i wysoki środek cięzkości, a do turystyki off roadowej też się nie nadaje, bo właśnie wyskoki, wiec po lasach raczej nie pojeżdzisz.
Jak ktoś ma pickupa, lepiej demontować oryginalną kipę, i zabudować campera bezpośrednio na rami, można to lepiej rozplanować, (trochę szerzej, ale niżej.
Wydaje się fajnie, ale tak nie jest do końca. Z powodu konieczności zmieszczenia się na platformie pickupa, ma wąską podłogę i wogóle na dole jest strasznie mało miejsca, dlatego też z tego powodu większość życia w takim camperze musi koncetrować się na górze. Wiec musi to być wysokie ( kiepsko się prowadzi, podatne na wiatry, duże opory, i wysoki środek cięzkości, a do turystyki off roadowej też się nie nadaje, bo właśnie wyskoki, wiec po lasach raczej nie pojeżdzisz.
Jak ktoś ma pickupa, lepiej demontować oryginalną kipę, i zabudować campera bezpośrednio na rami, można to lepiej rozplanować, (trochę szerzej, ale niżej.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości