Bioester
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 11:33
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Bioester
Postautor: padre69 » 16 wrz 2010, 17:51
A ja mieszam pół na pół z czerwonym no i jest całkiem niezle bio po 3,76, czerwoniak po 2,90 - srednio 3,33 - dobra cen
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 lis 2010, 7:57
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Bioester
Postautor: BOBAS » 11 lis 2010, 18:44
witam
Panowie powiem wam tak:
- na estrze metylowym (bio diesel) spalanie wam pójdzie do góry o max 15%
- nie należy go tankować w zimie bo mogą być problemy z źle wydzieloną parafiną w procesie rafinacji
- z rury będzie walić fryturą że ho-ho
więcej mankamentów toto nie ma natomiast z racji na prostotę konstrukcji silnika w MUSSO 2,9 D i TD
równie dobrze w leci można stosować olej rzepakowy lub inny jadalny z tym że dochodzi kwestia wymiany filtrów paliwa około dwukrotnie częściej niż w przypadku
stosowania zwykłego ON.
Przetestowane na nissan primera 2.0 dci na rzecz rafinerii sycewice.
Panowie powiem wam tak:
- na estrze metylowym (bio diesel) spalanie wam pójdzie do góry o max 15%
- nie należy go tankować w zimie bo mogą być problemy z źle wydzieloną parafiną w procesie rafinacji
- z rury będzie walić fryturą że ho-ho
więcej mankamentów toto nie ma natomiast z racji na prostotę konstrukcji silnika w MUSSO 2,9 D i TD
równie dobrze w leci można stosować olej rzepakowy lub inny jadalny z tym że dochodzi kwestia wymiany filtrów paliwa około dwukrotnie częściej niż w przypadku
stosowania zwykłego ON.
Przetestowane na nissan primera 2.0 dci na rzecz rafinerii sycewice.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Bioester
Postautor: mussolinii » 11 lis 2010, 18:56
Teraz czerwone tanie... wiec mozna zaszalec
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Bioester
Postautor: krzychu » 12 lis 2010, 20:18
Ja już sobie odpuściłem jazde na bio
BIO na Bliskiej - 4.07
ON na Neste - 4.11
ON na Shellu - 4.19
Oszczędność żadna.
Czerwonego nie widziałem u mnie w sprzedaży.
Przynajmniej nie ma oficjalnej stacji jak to kiedyś było z paliwem OO
mussolinii, gdzie Ty kupujesz czerwone?
Od pana Kazia z garażu czy macie tam na północy normalną stację z OO?
No i jaka cena że tak to się opłaca?
BIO na Bliskiej - 4.07
ON na Neste - 4.11
ON na Shellu - 4.19
Oszczędność żadna.
Czerwonego nie widziałem u mnie w sprzedaży.
Przynajmniej nie ma oficjalnej stacji jak to kiedyś było z paliwem OO
mussolinii, gdzie Ty kupujesz czerwone?
Od pana Kazia z garażu czy macie tam na północy normalną stację z OO?
No i jaka cena że tak to się opłaca?
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Bioester
Postautor: Gonzo » 10 kwie 2011, 3:17
jako że litr diesela kosztuje nas już 5,10 zł za litr to może czas wrócić do tematu BIODIESLA? jak się kształtują ceny i jakie wrażenia z jazdy - pytania do tych co jeździli na tym cudzie. Faktycznie rozpuszcza węże, przeczyszcza zbiorniki i zapycha filtry? Psuje wtryski i wyżera blachę i źle wpływa na uprawę rzepaku proszę o aktualne opinię jeżdzących na BIO. Dobie kryzysu paliwowego szukam tańszej alternatywy - nawet mogę jeździć na czerwonym od pana Kazia, na oszczędnościach z TIRów, na czymkolwiek co MUSSO przepali bez uszkodzeń a będzie mniej agresywne dla kieszeni. Planuję dłuższe trasy w Polsce i poza i szukam alternatywy paliwowej- w innym przypadku MUSSO pójdzie w dobre ręce drogą sprzedaży.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 19:32 przez Gonzo, łącznie zmieniany 1 raz.
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Bioester
Postautor: uki » 10 kwie 2011, 10:51
Zawsze można założyć podtlenek LPG co prawda będzie to mieszanka uwarstwiana z ON ale taniej
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
-
- Stały bywalec
- Posty: 138
- Rejestracja: 03 sty 2011, 12:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Bioester
Postautor: Julian » 25 maja 2011, 10:04
Wracając do tematu. Zacząłem lać Bioestra do swojego Musiołka. Silnik 2,3 80 kucy. Przelatałem na tym już 1200 km. Przed pierwszym zalaniem wymieniłem przelewy i filtr dokładnego oczyszczania.Odczucia: praca silnika jakby bardziej miękka i spokojniejsza. Nie odczuwam spadku mocy. Spalanie praktycznie jak poprzednio na ON, około 10l/100km w cyklu miejskim. Uważam,że jest to jakaś alternatywa na obecne bandyckie ceny ON.U mnie na "Śliskiej" Bio po 4,23 za litetek. I nie odczuwam zapachu frytek lub innych kuliariów...
- kawa62
- Stały bywalec
- Posty: 341
- Rejestracja: 08 maja 2011, 20:07
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
Re: Bioester
Postautor: kawa62 » 03 cze 2011, 19:08
Witam !
Jeżdziłem dużo na bioestrze 100. Nic się nie dzieje złego, poza zapachem z rury.
Pozdrawiam
Jeżdziłem dużo na bioestrze 100. Nic się nie dzieje złego, poza zapachem z rury.
Pozdrawiam
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Bioester
Postautor: trol48 » 13 sie 2016, 6:43
na bio leca uszczelniacze pompy, taniej jest zalozyc lpg do deisla i system dwupaliwowy
- kawa62
- Stały bywalec
- Posty: 341
- Rejestracja: 08 maja 2011, 20:07
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
Re: Bioester
Postautor: kawa62 » 31 sie 2016, 15:33
A gdzie można taki system założyć i ile to kosztuje ?
- kawa62
- Stały bywalec
- Posty: 341
- Rejestracja: 08 maja 2011, 20:07
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
Re: Bioester
Postautor: kawa62 » 09 paź 2016, 21:34
Ja jeżdzłem na BIO przez rok i się nie działo, teraz nie jeżdże bo nie mam u siebie Bio,
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości