Cześć wszystkim
Mam pytanie, może trochę naiwne ale tak głęboko jeszcze nie grzebalem a aucie.
Niedawno wymieniałem olej w mostach i na warsztacie stwierdzili że manszety na półosiach są do szybkiej wymiany. Czy żeby rozebrać cała półoś i wymienić wszystkie osłony trzeba spuszczać olej z mostu czy grzebanie w półosi przy moście go nie rozszczelnia???
Dzięki za wszelkie wyjaśnienia
Półoś a mechanizm różnicowy
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 19
- Rejestracja: 30 lis 2014, 23:21
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Re: Półoś a mechanizm różnicowy
Postautor: RobertMiedziocha » 24 lip 2017, 22:21
Pewnie do tej pory już wymieniłeś to wiesz , ale jakby co to z przodu nie trzeba spuszczać oleju nic się nie wyleje bo przegub nie jest połączony bezpośrednio z mostem, ale gdybyś wyjmował tylne półosie to trzeba spuścić.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości