Jechal i zdechl - pytanie do inzynierow..
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jechal i zdechl - pytanie do inzynierow..
Postautor: Trawas » 13 kwie 2017, 18:19
Dwie sprawy
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2017, 18:22 przez Trawas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jechal i zdechl - pytanie do inzynierow..
Postautor: Trawas » 13 kwie 2017, 18:21
Dwie sprawy do sprawdzenia 1/ wtyczka do modulatora ESP/ABS czy coś nie zaśniedziało bo modulator steruje też obrotami silnika a ma bezpośredni związek z układem hamulcowym.( oby modulator nie miał ochoty na emeryturę) i dwa to potencjometry na pedale gazu - tam są dwa stopnie regulacji. Jak coś nie styka to tak się może robić.
Swoją drogą to niebezpieczny objaw jeżeli naciśnięcie hamulca powoduje wzrost obrotów silnika. Trzeba dokładnie zbadać, czy nie ma jakiś zwarć na instalacji ?
Swoją drogą to niebezpieczny objaw jeżeli naciśnięcie hamulca powoduje wzrost obrotów silnika. Trzeba dokładnie zbadać, czy nie ma jakiś zwarć na instalacji ?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 lut 2017, 12:26
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Skype: 0
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: Jechal i zdechl - pytanie do inzynierow..
Postautor: czabart » 13 kwie 2017, 22:29
Dzięki za sugestie. Niezbyt precyzyjnie napisałem. Obroty nie rosły na skutek nacisku na pedał hamulca. lecz równoczesnego naciskania na hamulec i pedał gazu. Konieczność sprawdzenie styku modulatora ESP/ABS wydaje mi się konieczna, bo samochód stał na ulewnym deszczu i wietrze, przez 2 godziny.
-
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 28 wrz 2016, 22:03
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jechal i zdechl - pytanie do inzynierow..
Postautor: songo » 26 sie 2017, 12:42
Ja juz sie nie wypowiem - sprzedalem swojego.. Tyle kasy w zadne auto nie wsadzilem co w to
..teraz kuoilem toyotke avensis nowsza 0 problemow rok prawie jezdze
..teraz kuoilem toyotke avensis nowsza 0 problemow rok prawie jezdze
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości