Witam
Przymierzam się do zakupu Musso i jest kilka w mojej okolicy :
https://sprzedajemy.pl/ssang-yung-musso ... nr45255752
https://sprzedajemy.pl/daewoo-musso-ssa ... nr49879362
https://sprzedajemy.pl/daewoo-musso-2-9 ... nr47918532
Czy te samochody są warte swojej ceny ? Na co zwrócić uwagę przy zakupie / oglądaniu samochodu.
Mozę polecicie coś innego wartego polecenia a czego nie będzie szkoda wziąć w "pole" i jechać do roboty.
Proszę o wiedze
Prosz o ocene / pomoc przy zakupie
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Prosz o ocene / pomoc przy zakupie
Postautor: krisw11 » 20 lip 2017, 21:06
Cześć ! Szczerze ,to najlepiej podjechać o obejrzeć każdy egzemplarz,na fotkach zawsze autka wyglądają ładnie,opisy nie zawsze pokrywają sie ze stanem faktycznym,jedno dobre,to,to ,że ceny nie są jakieś holendarne . Na co zwrócić uwage ? Hmm......,na wszystko w sumie ,rama ,blacharka,napędy czy działają,oponki w jakim są stanie,czy auto zapala na dotyk itp. i tak zawsze trzeba coś włożyć a te auta nie są drogie w utrzymaniu. Ale najlepiej jakby ktoś je obejrzał co ma troszke chociaż pojęcia o 4x4.
Kris
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 14 mar 2017, 21:39
- Gadu-Gadu: 0
Re: Prosz o ocene / pomoc przy zakupie
Postautor: Rob01 » 04 wrz 2017, 17:04
Popieram,
mimo ze te auta nie sa drogie ale doprowadzeni go do stanu uzywalnosci moze kosztowac sporo kasy i nerwow. Wiec lepiej dluzrj szukac i wiecej zaplacic niz rzezbic.
Polecam wsiasc do niego i go przegonic kilkadziesiat km aby sie zgrzal, musi dzialac wiskoza, chlodnica oleju, pompy, sprawdz zawieszenie, gumy etc. JAk podspodem masz jedna wielka rdze to sobie odpusc bo swiadczy to o tym ze caly dol masz do roboty i nie mowie tu o podwoziu a o zawieszeniu tj sprezyny ktore pekaja, elementy gumowe, napedy itd. Po asfalcie ile wlezie, te silniki powinny gonic >160 km/h (rextonem z tym silnikiem wykrecilem 200 km/h). Moje musso leci spoko 160, wiecej mi strach nie pozwala. Przy tej predkosci od razy wiesz co jest z ukaldem kierowniczym i zawieszeniem. JAk celujesz w droge to juz wiesz ze ukl kierowniczy do robienia. jAk wlascicel robi sie zielony to wracaj bo ma kilka felerow i nie warto sobie zawracac glowy. JAk probe szybkosci przejdzie pozytywnie to na pole z nim. Nie moze podskakiwac jak pijany zajac, napedy powinny zabuksowac chocby na trawie, naped ma sie przelaczac. Kola na max lewo lub prawo i ogien. Jak ma sie cos urwac to przed zakupem
Ja swojego robilem dwa miesiace zanim zaczal jezdzic a to nie koniec i nie wierz w zadne bajki sprzedajacego. Najczesciej ludziska sprzedaja bo to sa zajechane parchy.
Apropos" trzeci z ogloszen to koles go spzredaje juz ze 3 miechy i albo trzyma go cena zaporowa albo to drogi parch Jedz obejrzyj, jesli sie trzyma to kupy to bierz mimo ze to 7 kola bo kupisz za 4 tysie i 5 tysi wlozysz i napewno nie bedzie taniej ani lepiej
Powodzenia
mimo ze te auta nie sa drogie ale doprowadzeni go do stanu uzywalnosci moze kosztowac sporo kasy i nerwow. Wiec lepiej dluzrj szukac i wiecej zaplacic niz rzezbic.
Polecam wsiasc do niego i go przegonic kilkadziesiat km aby sie zgrzal, musi dzialac wiskoza, chlodnica oleju, pompy, sprawdz zawieszenie, gumy etc. JAk podspodem masz jedna wielka rdze to sobie odpusc bo swiadczy to o tym ze caly dol masz do roboty i nie mowie tu o podwoziu a o zawieszeniu tj sprezyny ktore pekaja, elementy gumowe, napedy itd. Po asfalcie ile wlezie, te silniki powinny gonic >160 km/h (rextonem z tym silnikiem wykrecilem 200 km/h). Moje musso leci spoko 160, wiecej mi strach nie pozwala. Przy tej predkosci od razy wiesz co jest z ukaldem kierowniczym i zawieszeniem. JAk celujesz w droge to juz wiesz ze ukl kierowniczy do robienia. jAk wlascicel robi sie zielony to wracaj bo ma kilka felerow i nie warto sobie zawracac glowy. JAk probe szybkosci przejdzie pozytywnie to na pole z nim. Nie moze podskakiwac jak pijany zajac, napedy powinny zabuksowac chocby na trawie, naped ma sie przelaczac. Kola na max lewo lub prawo i ogien. Jak ma sie cos urwac to przed zakupem
Ja swojego robilem dwa miesiace zanim zaczal jezdzic a to nie koniec i nie wierz w zadne bajki sprzedajacego. Najczesciej ludziska sprzedaja bo to sa zajechane parchy.
Apropos" trzeci z ogloszen to koles go spzredaje juz ze 3 miechy i albo trzyma go cena zaporowa albo to drogi parch Jedz obejrzyj, jesli sie trzyma to kupy to bierz mimo ze to 7 kola bo kupisz za 4 tysie i 5 tysi wlozysz i napewno nie bedzie taniej ani lepiej
Powodzenia
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości