Nie wiem do czego to porównać.
Najlepiej to by było błędy odczytać co go boli.
Bez skanera to ja osobiście bym przeszukał neta pod kątem parametrów czujników.
Każdy jakoś reaguje i zmienia swoją rezystancję żeby komputer to widział.
Znaleźć charakterystyki i zwykłym multimetrem można sprawdzić i poprawność działania.
A skoro na zimnym odpalił bez problemu, to może jakiś kabelek niedomaga?
Jest pęknięty w izolacji i czasem łączy a czasem nie.
Ale do tego to by się jakiś program do błędów przydał.
Problem z odpaleniem 3,2
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: krzychu » 06 lip 2013, 11:20
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: SLAVCO1983 » 06 lip 2013, 12:17
Niestety 2.3 ma okrągłe gniazdo diagnostyki i nigdzie w żadnym warsztacie nie znalazłem takiego podłączenia.
tel 790775788
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: krzychu » 07 lip 2013, 14:20
Jeżeli ma 14 pinów to pasuje kabel od VW LT / Mercedes Sprinter.
Prostokątne gniazdo na 20 pinów pasuje od KIA.
Nie pytaj o SsangYonga, bo robią wielkie oczy i każą do serwisu dymać.
Prostokątne gniazdo na 20 pinów pasuje od KIA.
Nie pytaj o SsangYonga, bo robią wielkie oczy i każą do serwisu dymać.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: uki » 08 lip 2013, 7:39
Skoro na benzynie i podtlenku LPG idzie tak samo dziwnie sprawdziłbym co pokazuje program od lpg (czasy otwarcia wtrysków, ciśnienie na reduktorze, jak ze składem mieszanki- co pokazuje sonda L). Obadałbym ciśnienie benzyny na listwie w trakcie odpalania na zimno i po nagrzaniu oraz po postoju (około 1h-3h) czy spada czy trzyma.
Jeśli okaże się ze trzyma przemierzyłbym przepływkę bo tylko ona oraz czujnik temp płynu chłodzącego możne mieć wpływ na zubożanie. Skoro jest iskra tzn. ze czujnik walu jest ok i powinien odpalac mimo wszystko.
Jeśli okaże się ze trzyma przemierzyłbym przepływkę bo tylko ona oraz czujnik temp płynu chłodzącego możne mieć wpływ na zubożanie. Skoro jest iskra tzn. ze czujnik walu jest ok i powinien odpalac mimo wszystko.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: SLAVCO1983 » 11 lip 2013, 20:46
Rozwiązane
Dupy dałem bo objaw był taki sam jak 3 lata temu co mi padł komp.
Wysłałem znowu do naprawy koszt 450.
Wymieniłem czujnik położenia wału koszt(185) normalnie około 250 żeby wyciągnąć stary straciłem 1,5 dnia było ciężko pewnie jeszcze oryginalny.
I najgorsze a zarazem najlepsze co przyniosło rozwiązanie... świece miały przebicie jak ch... powiem tyle Denso DUPA!!! wytrzymały 9000 km. W plecy jestem pare stówek ale autko chula założone świece BERU.
JUPPII DZIAŁA
Dupy dałem bo objaw był taki sam jak 3 lata temu co mi padł komp.
Wysłałem znowu do naprawy koszt 450.
Wymieniłem czujnik położenia wału koszt(185) normalnie około 250 żeby wyciągnąć stary straciłem 1,5 dnia było ciężko pewnie jeszcze oryginalny.
I najgorsze a zarazem najlepsze co przyniosło rozwiązanie... świece miały przebicie jak ch... powiem tyle Denso DUPA!!! wytrzymały 9000 km. W plecy jestem pare stówek ale autko chula założone świece BERU.
JUPPII DZIAŁA
tel 790775788
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:43
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kłobuck
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: przemo » 25 lut 2014, 18:42
hej a co jak na gazie odpala jezdzi i jest gitara a na bezynie nawet niechce zagadac , wszystko sprawdzilem i jest ok a tu nic.Wymienilem calom instalacje pocieszylem sie troche i znowu zgon ja pi..... doraccie cos mam 2.3 benzyna sory za pisownie ale niewiem jak uruchomic polskie litery a powieccie mi jak zamiescic zdjecie
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: leon81 » 26 lut 2014, 8:13
Jak pali kolego na gazie a na benzin nie to moim zdaniem albo pompę odcina, albo jest spalona albo zapieczone są wtryski na amen. Nic innego nie moze być - bo na gazie iskra musi być, czujnik położenia wału/wałka również musi działać.
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:43
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kłobuck
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: przemo » 03 mar 2014, 18:03
hej dla wszystkich doszlem co bylo grane z pompy paliwa wyciaglem galarete tylko z czego a powiem wam z tego syfu co tankujemy dobrze ze sam sobie zrobilem bo moj zaprzyjazniony mechanik powiedzial ze za wszystko to niewiem czy bym sie w 1000 zl zmiescil tylko kogo teraz obciazyc pozdrawiam
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Problem z odpaleniem 3,2
Postautor: trol48 » 03 paź 2017, 3:45
witam
odepnij wtyczkę od wariatora wałka- zdjecie
odepnij wtyczkę od wariatora wałka- zdjecie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości