Ratunku
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
Posty: 127
-
Strona 5 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 13 sty 2018, 14:23
Dziwne ,że do przodu jedzie bez oporu......,a na samym tylnym napędzie też ma opór czy nie ?
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 174
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 13 sty 2018, 14:23
A ja się cieszę, że mam part Time bo na co dzień nie potrzebuję 4x4, na samym tyle mniej pali i ma mniejsze straty mocy przez napęd a esp bardzo dobrze sobie radzi, lepiej niż w clk w208 i jeśli wjade w teren to wiem, że w razie czego mam napęd na dwa koła a nie na jedno
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 13 sty 2018, 14:28
ja też wole stałe napędy ale stałe nie dołączane takie jak ma Audi A8, Subaru a z terenowych np.Niektóre Jeepy,Pajero . Spięte na stałe 4 buty,to je to )) ale nie zawsze można mieć ,to co by sie chciało
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 13 sty 2018, 14:35
krisw11 pisze:Dziwne ,że do przodu jedzie bez oporu......,a na samym tylnym napędzie też ma opór czy nie ?
No wlasnie widzisz kris, nie. Tak jakby tylko załączony przod stawial opor.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 13 sty 2018, 14:42
ALe dziwne,że do przodu nie stawia tego oporu,,,,,,zgłupiałem ci powiem.
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 13 sty 2018, 14:54
krisw11 pisze:ALe dziwne,że do przodu nie stawia tego oporu,,,,,,zgłupiałem ci powiem.
Do przodu Krzyś piękna sprawa. Byłem, w zasadzie jestem zachwycony wczorajszą jazdą. WRESZCIE nie zarzucało dupki na zakrętach, wreszcie mogłem pocisnąć pierwszy raz od dwóch lat i nie stałem w miejscu. Wreszcie to inni na światłach widzieli moją tylną rejestrację bo musieli ruszać powolutku.
Ale kilka razy musiałem cofnąc i było zdziwko...
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 13 sty 2018, 15:03
To tak jakby coś z wstecznym biegiem ,bo skoro do przodu idzie bez problemu ,to do tyłu też powinien,przecież to ten sam reduktor,te same koła,wały itp.tylko zmienia sie zębatka w skrzyni biegów ,jeszcze myślałem,że ręczny ci blokuje bo kiedyś miałem podobny przypadek w musso do przodu jechał jak głupi a do tyłu ciężko aż połamało mi tam w bębnie wszystko od ręcznego. I później już hulało dobrze. Stąd było też moje pytanko czy bez napędu przedniego stawia opór ale skoro nie ,to już nie wiem,może któryś z Kolegów jeszcze coś wymyśli.
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 13 sty 2018, 15:07
Jedno przyznam, jeździłem wczoraj po puszczy wkrzańskiej, dobry sprawdzian dla napędów bo jebitnie zabłocona i jeździłem też na wstecznym. Nic. No nic się nie działo. To o czym piszę wyszło dopiero na mieście....
Za godzinę znów jadę do puszczy i w lasek arkoński od strony chopina bo tam zacny obszar zatrawiony i śliski. Zobaczymy.
Za godzinę znów jadę do puszczy i w lasek arkoński od strony chopina bo tam zacny obszar zatrawiony i śliski. Zobaczymy.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- XSzafaX
- Stały bywalec
- Posty: 442
- Rejestracja: 14 lut 2016, 21:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ratunku
Postautor: XSzafaX » 13 sty 2018, 19:50
Kolego a szczęki od ręcznego Ci sie nierozlecialy ??? Być moze szczeka staje okoniem do tylu ?
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 13 sty 2018, 20:33
Nic nie rozumiem chłopaki. No nic. Niby ok. Na drogach gruntowych przynajmniej jest git do przodu i do tyłu. Tyle, ze mam wyłączny napęd a od 60-70km/h auto zaczyna wibrować jakbym nadal miał napęd włączony! To możliwe by mimo wyłączenia go nadal pozostał załączony???
Ostatnio zmieniony 13 sty 2018, 20:36 przez MaxHummel, łącznie zmieniany 1 raz.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 13 sty 2018, 20:35
XSzafaX pisze:Kolego a szczęki od ręcznego Ci sie nierozlecialy ??? Być moze szczeka staje okoniem do tylu ?
Szafa, to jest myśl. Całkiem możliwe, bo ręczny mam do robienia, może coś się zablokowało. Ostatni raz gdy go zaciągałem wjeżdżając na warsztat, rex prawie dęba stawał bo ręczny nie odpuścił. Mechanik go odblokował, ale mam nawet zakaz od tej pory zaciągania ręcznego dopóki go nie zrobimy. W rzeczy samej, chociaż go nie zaciągnąłem, może to on był sprawcą oporu.
Tak czy owak dziś było dobrze. Ale jest to rzeczywiście jakiś pomysł. Dzięki. Sprawdzi sie.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 13 sty 2018, 23:24
Maksio ,to pisałem ci ,że miałem podobną sytuacje w Musso. Wywaliłem wszystkie bebechy od ręcznego i był spokój na wieki ,naprawiać sie nie opłacało bo części i naprawa ponad 6 stów ,to olałem temat. Poza tym załóż sobie te AVM-y i bedziesz miał św.spokój. Jest taka możliwość ,że nie rozłącza napędów. Dlatego większość terenówek ma pozakładane manualne sprzęgiełka bo są niemal dożywotnie i pewniejsze od automatów,które co chwila sie piepszą jak młoda dziwka
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 13 sty 2018, 23:36
P.S. Ja dziś polatałem po lasach w okolicy Zdunowa i Niedźwiedzia wieczorkiem,dość ciekawie tam jest. I w Stargardzie na takiej polance w środku lasu byłem ,tam też jest fajnie miejsce na grilla a nawet tel.możesz sobie podładować poważnie bo jest panel solarny i wtyczka do ładowania tel. Tor przeszkód ala siłownia itp.i ,to w samym środku lasu ! Poleć sobie ,któregoś dnia i sam zobaczysz.
Kris
- XSzafaX
- Stały bywalec
- Posty: 442
- Rejestracja: 14 lut 2016, 21:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ratunku
Postautor: XSzafaX » 14 sty 2018, 9:53
O kolega trafił w bolączkę mojego tematu ostatnio zaowazylem ze mam spiętą prawą półoś i dla zainteresowanych przyczyną tego błędu jest zębatka która łączy się z wieloklinem półosi a kąkretnie na wyjściu półosi ze zwrotnicy jest taki wystający skośny pierścień który ma wypychać ta zębatkę która siedzi na półosi i z niewiadomych przyczyn być moze sie wyciera czy co ta zębatka zbyt dalego wchodzi przez co dopina półoś w tedy wystarczy rozebrać sprzęgiełko i włożyć miedzy uszczelniacz a ta zębatkę zwykła podkładkę i sprawa spiętej półosi rozwiązana
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 14 sty 2018, 16:18
krisw11 pisze:Poza tym załóż sobie te AVM-y
Kris, zrobie, zrobie, bankowo, bo faktycznie przód auta mimo wyłączonego 4H nie rozłączył mi napędu i rex wpada mi w wibracje przy 60km/h jak przy włączonym. Ale dwie rzeczy...
Primo, powiedz, skoro te automaty są tak wrażliwe na jazdę po sztywnym terenie, to z avm...ami będzie tak samo? Trzeba będzie uważać?
Secundo, zrobiłbym w tym tygodniu, ale polecisz mi dobrego mechanika ze Szczecina? Ale wiesz, takiego, po pracy którego nie będzie trzeba lawety i uwinie się w dwa dni....
Ps. przypatrz się sprzęgiełkom z linku, które byś wybrał, może zostawić wybór mechanikowi?
https://sklep.4x4team.com.pl/sprzegi/ma ... ?mode=list
Ostatnio zmieniony 14 sty 2018, 17:20 przez MaxHummel, łącznie zmieniany 1 raz.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Posty: 127
-
Strona 5 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- Następna
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości