Ratunku
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
Posty: 127
-
Strona 7 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 14 sty 2018, 21:53
A ja miałem w instrukcji obsługi Rexa ,że na 4H nie wolno jechać szybciej niż 80km/h ,poza tym też miałem wibracje powyżej 80tki,ale fakt jeżeli wieloklin nie ma luzu,krzyżaki są OK. i wał dobrze wyważony,to nie powinna telepać buda. Pamiętaj,tylko jak wymieniasz krzyżaki zawsze wał pędny trzeba wyważyć !
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 174
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 14 sty 2018, 22:00
Tylko, że ja jechałem na 2h i z zapiętymi przednimi piastami;)
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 14 sty 2018, 22:12
A,to inna bajka )) niestety nasz koleG Maz ma prawdopodobnie wszystko spięte bo albo ma opory w toczeniu albo mu nie rozłącza napędu itd. Jak zmieni zna manuale ,to myśle zacznie wszystko normalnie mu chulać,tym bardziej ,ze w terenie nie zapier...a sie nie wiadomo ile na godzine
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 15 sty 2018, 7:47
krisw11 pisze:A ja miałem w instrukcji obsługi Rexa ,że na 4H nie wolno jechać szybciej niż 80km/h
Kris, mamy chyba dwie rozne instrukcje. W mojej bowiem stało jasno, kiedy wlaczac 4L i 4H oraz tyle tylko, ze 4L wlaczac na postoju ze sprzeglem a 4H maksymalnie do predkosci 70km/h. Do 70ciu można włączać, nie zaś, że do 70 mozna jechac... tak było....
Dzis moge juz napisac jak wyglada ten moj problem z drgającą budą....
...Wczesniej, gdy nie zalaczal sie przod przez rozszczelnienie podcisnienia, buda sie trzęsła w zakresie między 60a 70 km/h. Przy czym podkreslam - przod fizycznie sie nie zalaczal. Po powrocie do 2H wszystko grało.
I teraz. Zaworek i wezyki wymienione. Po wlaczeniu 4H napęd pracuje jak powinien ale jednoczesnie powstały inne, odwrotne problemy....
1. Przynajmniej jedno z kół, na WŁĄCZONYM napedzie stawia czasem opór podczas wolnego manewrowania, choc według obserwacji tylko na twardej, asfaltowej nawierzchni. Natomiast, i to jest dziwne, nie ma zadnych wibracji ani na wolnej jeździe, ani przy 60km/h. Wczesniej byly.
2. Przy aktywnym 2H, czyli tylko tylna oś, zadne z kol nie stawia oporu jak przy zaciagnietym ręcznym, za to pojawiaja sie opisane wibracje przy opisanej predkosci... Czyli kurnia odwrotnie niz bylo wczesniej ale moze to byc wlasnie znakiem tego, ze conajmniej jedno z przednich kół dalej trzyma napęd. No zwariowac mozna...
I tak. Moglbym jezdzic na 4h poki nie zrobie sprzegielek, ale bywaja naprawde paskudne opory przy skretach. Cos sie w koncu rozpieprzy.
Jednoczesnie nie wiem jakie konsekwencje moze miec ta jazda przy 2h skoro 'cos' tam jeszcze trzyma...nie wiem co, w jakim procencie i czy nie okaże sie, ze tylko jedno z kół sie zakleszczylo. Nosz kurnia samochód zagadka.
Zakladam, ze skoro przod nie byl zalaczany od ponad dwoch lat, elementy, ktore sie zazebiaja ulegly korozji, albo zwyklemu usyfieniu i wystarczylo by przy zmianie na avm wypchnac je na właściwie miejsce, obczyscic i moze bedzie dobrze. Ale to tylko zalozenie.
Zadzwonie dzis do tego hadriana i zobaczymy co dalej. Avmy znalazlem za niecale 600 z przesylka.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2018, 17:55 przez MaxHummel, łącznie zmieniany 4 razy.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 174
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 15 sty 2018, 8:27
Na allegro są po 525 plus 25 wysyłka, wpisz w pasku avm musso
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 15 sty 2018, 9:11
No i niestety. Adrian Hadrian nie podejmie sie wymiany. Nie zna samochodu i robią w zasadzie tylko zawieszenie....
Takze dalej szukam mechanika bieglego w napędach....
Takze dalej szukam mechanika bieglego w napędach....
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ratunku
Postautor: charlie » 15 sty 2018, 9:26
Max, słowo daję- nie szukaj mechanika- zdrowa głowa, świeże spojrzenie i lekkim bykiem ogarniesz. Nie musisz nawet kół demontować.
- XSzafaX
- Stały bywalec
- Posty: 442
- Rejestracja: 14 lut 2016, 21:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ratunku
Postautor: XSzafaX » 15 sty 2018, 12:38
Pewnie proste jak budowa cepa 6 śrub głównych i jeden seger i sprzęg masz wyjęty
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 15 sty 2018, 13:18
Znalazłem! Sto metrow ode mnie(!) jest zaklad kontr. poj. i mechanicy. Jak sie okazalo jeden z nich, mlody chlopak jeździ terrano, sam go przerobil na przelajowke. Rozlozyl go na części i zlozyl do kupy. W rozmowie jebitnie logiczny gość, wytlumaczyl mi dlaczego juz dawno powinienem wymienic te sprzegielka i dlaczego tak napierdala podczas jazdy 60-70/h.
Pewnie i zrobilbym sam te sprzegielka, ale zgadalismy sie, że chciałem założyć nowe goodrichy 31/10,5 R15 tyle, że nie moge w nich skrecac bez obcierania. Wiec od razu podniesiemy zawieszenie zeby weszly....dobrze wyszlo Panowie.
Świetny film nomen omen...https://youtu.be/Tud4yGuGCfU
Charlie, ja nie z tych strachliwych, ale nauczyłem sie juz dmuchac na chłodne...
Juz sprzegielka kupilem, we środę muszą dojść, bo na czwartek cholera rano ustawiony mechanior....
No, zobaczymy ile uda sie go podniesc. Chociaz ze trzy cm....moze....
Pewnie i zrobilbym sam te sprzegielka, ale zgadalismy sie, że chciałem założyć nowe goodrichy 31/10,5 R15 tyle, że nie moge w nich skrecac bez obcierania. Wiec od razu podniesiemy zawieszenie zeby weszly....dobrze wyszlo Panowie.
Świetny film nomen omen...https://youtu.be/Tud4yGuGCfU
charlie pisze:Max, słowo daję- nie szukaj mechanika- zdrowa głowa, świeże spojrzenie i lekkim bykiem ogarniesz
Charlie, ja nie z tych strachliwych, ale nauczyłem sie juz dmuchac na chłodne...
Juz sprzegielka kupilem, we środę muszą dojść, bo na czwartek cholera rano ustawiony mechanior....
No, zobaczymy ile uda sie go podniesc. Chociaz ze trzy cm....moze....
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 15 sty 2018, 15:44
Maxio rozmawiałem z Adrianem i mówił,że coś mu żle chyba wytłumaczyłeś bo same sprzęgiełka wymieć ci może nawet jutro za 7 dyszek. Tylko niby mówił ,że niczego innego nie będzie przerabiał Ja od 8 lat jeżdże tam do chłopaków na Miodową i wszystko mi zawsze ogarniają bez problemu. Może trzeba było po prostu tam podjechać i pokazać na żywo o co kaman ale skoro znalazłeś tam kolege ,to no problem
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 15 sty 2018, 16:04
Wiesz co, to dziwne, bo ja mu tam jak sobie przypominam niewiele tlumaczylem. Jak uslyszal SY Rexton to bylo pierwsze zdziwienie, drugą konsternacje wyczułem u niego gdy powiedzialem, że chce zamienic automatyczne sprzegielka na manualne. On na to, ze ostatecznie moglby to zrobic, ale oni zasadniczo to tylko zawieszenie robia a wiesz, ostatecznie, to ja sam moge to zrobic, nie po to fachowca szukam.
Dziwne, jakbysmy z dwoma ludzmi rozmawiali...
No nie wazne. Kasa nie jest tak wazna jak to zeby zrobil mi to ktos kto od razu wie z czym ma do czynienia. 70,- czy 200, istotne by finalnie wszystko dzialalo. No i tu mam rzut beretem.
Fajnie tez, jesli uda sie rexa podnieść, BFy podobaja mi sie, ale nowiutkie obcieraja o przod nadkola przy skręcie. Po podniesieniu ponoc problem zniknie.
Dziwne, jakbysmy z dwoma ludzmi rozmawiali...
No nie wazne. Kasa nie jest tak wazna jak to zeby zrobil mi to ktos kto od razu wie z czym ma do czynienia. 70,- czy 200, istotne by finalnie wszystko dzialalo. No i tu mam rzut beretem.
Fajnie tez, jesli uda sie rexa podnieść, BFy podobaja mi sie, ale nowiutkie obcieraja o przod nadkola przy skręcie. Po podniesieniu ponoc problem zniknie.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2018, 21:06 przez MaxHummel, łącznie zmieniany 1 raz.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 15 sty 2018, 19:00
To uj... mu w cycki może jakbyśmy razem podlecieli,to by zszedł na ziemie hehe ,ogólnie w porządku jest,idzie sie dogadać i jak dla mnie ,bardzo tani jeżeli chodzi o robote ,zawieche itd. Za podniesienie mej Kijanki krzyknął tylko 480zł ! A wspomne ,że wszystkie 4 sprężyny musi wymontować i dać drugie albo te rozciągać i chartować , to myśle,że w Szczecinie nie ma takiego kogoś co zrobi taką robote za tą cene i ,to w pare godzin a nie dni Co do obcierania kół,to kiedyś w RAv 4 mi tarły bo miałem zaje......e szerokie laczki ,to po prostu dałem dystanse było szeroko i ładniutko,oczywiście już nic nie obcierało.
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 15 sty 2018, 21:11
krisw11 pisze:To uj... mu w cycki może jakbyśmy razem podlecieli,to by zszedł na ziemie hehe ,ogólnie w porządku jest,idzie sie dogadać i jak dla mnie ,bardzo tani jeżeli chodzi o robote ,zawieche itd.
Spoko, jak mówisz to pewnie tak jest. Ja absolutnie nic nie mam do niego, nie chciał to trudno, ma prawo przecież, a tu obok siebie mam i do tego zrobi to gość, który sam popiernicza w przełajach, to mi się podoba.
Sprzęgiełka ponoć już wysłane, dostałem informację, więc albo w czwartek po południu, albo w piątek powinien już być rex zrobiony. I to najważniejsze.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 16 sty 2018, 17:41
Są. W czwartek rano montaż.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Posty: 127
-
Strona 7 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następna
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości