Ratunku
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
Posty: 127
-
Strona 8 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 16 sty 2018, 22:15
No i pięknie ) mam nadzieje,że Twoje problemy z napędami znikną raz na zawsze )
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 16 sty 2018, 22:38
Temat zakonczony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, 16:56 przez MaxHummel, łącznie zmieniany 1 raz.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 20 sty 2018, 16:36
Sprawdzone na trasie 500 km. Wszystko juz dziala. Jednego jeszcze nie wiem. Rozumiem, ze mając do pokonania spory odcinek drogi, w ciagu którego raz jest odśnieżone by za 200m wjechac w snieg i breje i po 100m z niej wyjechac ponownie na odśnieżone. Zgodnie z tym pisal Regaciarz, sprzęgi zapiete na 4x4. I teraz w zależności jak zmienia sie nawierzchnia zalaczam 4h albo wracam do 2h. Powiedzcie, jesli czarne sie ciągnie, albo zwyczajnie zapomnialem o sprzegielkach i sa na 4x4, ile moge tak jechac po czarnym jesli jade na 2h, czyli z rozpietym reduktorem?
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Ratunku
Postautor: uki » 20 sty 2018, 16:57
Możesz jechać bez obaw jedynie jak to niektórzy piszą będziesz czół lekki opór ze strony załączonych półosiek oraz mech. różnicowego. Oczywiście znajdzie się jeszcze ktoś kto się do zwiększonego spalania przyczepi ale ja dla wygody bym to olał kolokwialnie mówiąc
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 20 sty 2018, 17:10
Tak jak Kol.Uki napisał ,możesz jechać nawet na Jasną Góre ) na spiętym AVM ,najważniejsze na CZARNYM ,,to 2H. Czyli co zadowolony w końcu ?
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 172
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 20 sty 2018, 18:46
Ja we środę włączyłem na 4x4 i raczej do wiosny tak zostanie.
Dzisiaj odkryłem kolejna zaletę avm, 4h włączam podczas jazdy bo jadąc na wprost osie i wały mają taką samą prędkość i 4h zapina się w skrzyni rozdzielczej bez problemu
Dzisiaj odkryłem kolejna zaletę avm, 4h włączam podczas jazdy bo jadąc na wprost osie i wały mają taką samą prędkość i 4h zapina się w skrzyni rozdzielczej bez problemu
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 20 sty 2018, 19:12
Ale 4H można bez problemu włączać do 60km/h to żadna nowość czy masz automatic czy manual
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 172
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 20 sty 2018, 21:53
Z podciśnieniowymi bym nie próbował bo jednak przednia oś ruszy dopiero gdy zapnie skrzynia rozdzielcza lub sprzęgi( nie wiem co pierwsze) a tryby nie lubią takiego traktowania a z tego co wiem w napędzie nie ma synchronizatorów aby w miarę gładko spiąć napęd. Dlatego mimo instrukcji lepiej tego nie robić
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 20 sty 2018, 23:53
To poczytaj dokładniej instrukcje w instr.jest napisane ,że nawet ,do 80km/h można dołączać napęd przód . chyba ,że posiadamy różne instrukcje ) ja w różnych autach o napędzie 4x4 dołączam napęd przy prędkości powyżej 50km/h i nigdy nic sie nie dzieje,żadnych pisków ,zgrzytów,oporów,huków itp.mówimy tu o SS i Jeep,nawet Kia ,którą obecnie posiadam, we fronterze z przeeed lat.... również nic....
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 20 sty 2018, 23:55
Te napędy są przystosowane do tego !!!! Kol.Regaciaż ,nie próbowałeś ??? Dziwne,,,,:))
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 172
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 21 sty 2018, 7:04
Cóż, koledzy jeżdżący w terenie przestrzegali mnie aby dołączać przód na postoju albo w najgorszym wypadku przy małej prędkości( a 4l tylko na postoju) i ufam ich radom, instrukcja mówi też, że na 4h można jechać do chyba 80 km/h i ani słowa aby na asfalcie nie używać
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 21 sty 2018, 11:07
krisw11 pisze:Tak jak Kol.Uki napisał ,możesz jechać nawet na Jasną Góre ) na spiętym AVM ,najważniejsze na CZARNYM ,,to 2H. Czyli co zadowolony w końcu ?
Żebyś wiedzial Kris! Nareszcie wszystko działa. Mam co prawda listę rzeczy do wymiany, wrzuce to w zalaczniku, ale tak, gdy wszystko działa trzeba byc zadowolonym. Bylem wczoraj po odbior szczeniaka pod szczecinkiem. Powiem szczerze, ze gdybym wziął jedno napędowe audi żony to mialbym sie z pyszna. Napęd wyciagnal mnie z dwóch paskudnych dróg.
Szczeniaka w sensie, że psa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2018, 7:05 przez MaxHummel, łącznie zmieniany 1 raz.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 21 sty 2018, 11:13
regaciarz pisze:....koledzy jeżdżący w terenie przestrzegali mnie aby dołączać przód na postoju albo w najgorszym wypadku przy małej prędkości( a 4l tylko na postoju)
Robie dokladnie tak samo. Ostroznego sam Bóg strzeże...
Choc fakt, instrukcja pozwala na dolaczenie 4h do predkosci 70km/h.
Biorę jednak poprawke na 'starą instrukcję do równie starego auta' i kiedy tylko mogę, zalaczam ze sprzeglem, napostoju.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 sty 2016, 8:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 10354196
- Skype: michal.mroz
- Lokalizacja: Lipsko
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: renegade » 31 sty 2018, 18:24
Ja na postoju załączam 4L bo inaczej się nie da. A 4h mam cały czas
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 31 sty 2018, 21:33
Renegade Ty Cfaniaczku jeden )))) osobiście też wole stały napęd na 4 łapki ale stały, żadne tam dołączane,30 na 80 itp.! Stały tak jak ma np.Mercedes ML,Audi Quattro,Subaru itp.
Kris
Posty: 127
-
Strona 8 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następna
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 10 gości