Witam serdecznie!
Jestem z Podhala. Moim celem od niedawna stał się SY Rexton II. Ostatnio znalazłem w rybnickim komisie odpowiedni model, ale zdążył zniknąć, a mój temat z nieaktualnym linkiem admin zdążył usunąć zanim go sam zobaczyłem. Wcześniej był podobny model z 2008r.(1 rej. 2010!) na Mazowszu, ale też zniknął... :/ Chociaż może to i dobrze, bo się niepotrzebnie napaliłem, a wiadomo, że w komisie auta wyglądają dobrze głównie na zdjęciach.
Jeśli jest tu ktoś z Podhala lub okolic posiadaczem Rextona (nieważne, której wersji byle nie IV, bo to już całkiem inne auto) to czy miałby czas i chęć, żeby mi pokazać ten samochodzik i dać się przejechać- chociażby jako pasażer? Nawet jeśli nie ma zamiaru się swojego SY pozbywać. Byłbym wdzięczny, bo tak naprawdę znam to auto tylko internetu, nawet nie pamiętam go z trasy, a jeżdżę bardzo dużo (służbowo).
Interesuje mnie 2. wersja, czyli rocznik naturalnie od 2006, TOD lub AWD*, egzemplarz nie zużyty, ze zdrową ramą i skórzaną tapicerką. To by było na tyle opcji koniecznych. I teraz podaję inne priorytety (od lewej najbardziej preferowane):
auomat>manual
2.7cdi>2.3benz>3.2benz>2.9cdi
7os>5os.
czarny>inny ciemny kolor>cała reszta
krajowy>sprowadzony**
z historią czystą jak teczka księdza Popiełuszki>po niewielkim dzwonie>cofnięty o 300tys.
oryginalne nadwozie, podwozie>modyfikowane
prywatny>od handlarza
dobry stan>lokalizacja>cena***
*czy to nie jest po prostu to samo? Jeśli nie to poproszę o wyjaśnienie różnicy.
**chyba, że koledzy mnie wyprowadzą z błędu i powiedzą czemu sprowadzane Rextony będą/mogą być lepszym wyborem.
***nie podaję konkretnej ceny, bo rozważę każdą propozycję- swoją drogą może mi ktoś podać orientacyjne kwoty, które by warto było zapłacić za konkretne egzemplarze?
Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Szukam Rextona II (no II)
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 15
- Rejestracja: 25 sty 2018, 11:58
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
-
- Forumowicz
- Posty: 95
- Rejestracja: 31 sie 2017, 12:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
Re: Szukam Rextona II (no II)
Postautor: messiah22 » 27 sty 2018, 14:01
czołem, niedawno zanabyłem rexa II. Garść uwag: musisz polować na ogłoszenia, często są prawdziwe okazje, ale musisz być szybki. Problem w tym, że fajne ofert są na drugim końcu polski z reguły. Na sprzedajemy.pl jest rex I za 18k wszystkomający. Masz w podbnej cenie 3.2 w lublinie z niskim przebiegiem. myślę, że za w miarę utrzymaną jedynkę dasz między 14-16k, IIka to około 19-25k. jeśli nie chcesz rexa, na olx jest fajne musso porobione z 3.2 lpg za 9k z krakowa.
Ja szukałem 3.2 z tod i niestety nie udało mi się kupić i mam diesla. wydaje mi się, że 3.2 z lpg jest najlepszą opcją.Silniki 2.3 i 2.9 występują tylko z part time , więc zastanów się jaki typ napędu chcesz. Realnie rozważ jedynkę, bo tańsze części. jeden user z forum ma do sprzedania (majek?) Szukaj z wtryskami po regeneracji.
7 siedzeń tylko wtedy kiedy realnie musisz, inaczej to bez sensu. W Rextonie zauważam, że praktycznie nie ma schowków (przesiadam się z RX4) i kierowca jest "oderwany" od drogi (nie ma tego czucia jak w innych autach). nie wiem czy to normalne ale po skręcie kierownica słabo"wraca" do pionu.
TOD jestlepszy niż AWD, bo masz tam reduktor a w awd masz stałe 60:40, bez reduktora, więcej pali. awd jest prostsze. part time moim zdaniem bez sensu, tylkko w teren.
Drugi raz szukałbym jedynki na wypasie (mam golasa) w 3.2 i tod.Albo 2.9 ale on nie występował z tod.
Ja szukałem 3.2 z tod i niestety nie udało mi się kupić i mam diesla. wydaje mi się, że 3.2 z lpg jest najlepszą opcją.Silniki 2.3 i 2.9 występują tylko z part time , więc zastanów się jaki typ napędu chcesz. Realnie rozważ jedynkę, bo tańsze części. jeden user z forum ma do sprzedania (majek?) Szukaj z wtryskami po regeneracji.
7 siedzeń tylko wtedy kiedy realnie musisz, inaczej to bez sensu. W Rextonie zauważam, że praktycznie nie ma schowków (przesiadam się z RX4) i kierowca jest "oderwany" od drogi (nie ma tego czucia jak w innych autach). nie wiem czy to normalne ale po skręcie kierownica słabo"wraca" do pionu.
TOD jestlepszy niż AWD, bo masz tam reduktor a w awd masz stałe 60:40, bez reduktora, więcej pali. awd jest prostsze. part time moim zdaniem bez sensu, tylkko w teren.
Drugi raz szukałbym jedynki na wypasie (mam golasa) w 3.2 i tod.Albo 2.9 ale on nie występował z tod.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości