Witajcie,
Jestem tutaj nowy, ale od 4 lat posiadam Rextona 2,7 z 2005r, do tej pory dzielnie serwisowałem swojego, niestety w 2 przypadkach stanąłem w miejscu. W ostatnim czasie spotkałem się z 2 problemami, które trapią mojego reksia, pierwszy z nich to konieczność wymiany piasty lewego koła ( bo samego łożyska wymienić nie da rady ) niestety wszystkie dostępne piasty są na 5 szpilek, natomiast mój reksio posiada piasty 6 szpilkowe - czy wiecie gdzie takowe dostać poza ASO?
A druga sprawa dotyczy kontrolki "ciśnienia oleju" załącza się w momentach wysokiego obrotu aż do przeskoku na wyższy bieg, np na biegu 1 załącza się od około 2000 obrotów i gaśnie jak bieg przeskoczy na 2 - posiadam skrzynię biegów automatyczną, sprawdzony był silnik pod kątem kompresji - bez zarzutów, wymieniony został również czujnik tego oleju - bez zmian, błąd dalej występuje.
Lewa piasta oraz ciśnienie oleju
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 kwie 2018, 23:15
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 1303105
- Skype: suderin
Re: Lewa piasta oraz ciśnienie oleju
Postautor: Suderin » 12 kwie 2018, 10:39
Poprawka, piaste jednak da się otworzyć i nie ma konieczności wymiany całej, a jedynie łożysko.
Ale problem z czujnikiem ciśnienia oleju martwi mnie najbardziej
Ale problem z czujnikiem ciśnienia oleju martwi mnie najbardziej
-
- Stały bywalec
- Posty: 172
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Lewa piasta oraz ciśnienie oleju
Postautor: regaciarz » 13 kwie 2018, 8:22
Silnik nie stuka? Dużo oleju bierze? Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju, dziwne, że na niskich jest ok bo pompa zwiększa wydatek ze wzrostem obrotów
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 kwie 2018, 23:15
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 1303105
- Skype: suderin
Re: Lewa piasta oraz ciśnienie oleju
Postautor: Suderin » 13 kwie 2018, 17:43
Silnik chodzi równiutko, nic nie stuka ani nie szarpie, mruczy jak tygrys
co do oleju, to wcześniej brał w ilości około 4l / rok przy przebiegach ok 15 000 rocznie, a teraz przeszedł w warszacie kompleksową naprawę w postaci uszczelniania itp. rozmawiałem z mechanikiem, to mówił że ciśnienie oleju na pompie oleju też było wporządku
co do oleju, to wcześniej brał w ilości około 4l / rok przy przebiegach ok 15 000 rocznie, a teraz przeszedł w warszacie kompleksową naprawę w postaci uszczelniania itp. rozmawiałem z mechanikiem, to mówił że ciśnienie oleju na pompie oleju też było wporządku
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości