Witam.
chciałbym poznać wasze opinie na temat ssangyong rexton 1 generacji.
Interesują mnie tylko silniki benzynowe, pod kątem założenia lpg.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jakie są typowe bolączki obydwu silników.
Jak klasuje się utrzymanie 3.2 v6 względem mniejszego 2.3l?
oraz jaką skrzynię biegów szukać w tm aucie?
Rexton 2.3 vs 3.2
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 kwie 2018, 9:07
- Gadu-Gadu: 0
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Rexton 2.3 vs 3.2
Postautor: uki » 20 kwie 2018, 21:18
Nie ma się czego przy nich bać jeśli chociaż trochę ogarniasz podstawowe czynności mechaniczne przy aucie. 3.2 jest z tej pary najodpowiedniejszy bo ma dość momentu aby dynamicznie przemieszczać się w ruchu miejskim i przy wyprzedzaniu w trasie (komfort w trasie u mnie przy kołach 19" do około 150 ).
Typowe bolączki to mechanicy i warsztaty bez wyobraźni. Wszystko da się zdiagnozować mając launch x431.
Typowe usterki tych silników - raczej brak. Do LPG nadają się rewelacyjnie ( należy starannie zamontować i wystroić a odwdzięczą się na przestrzeni dziesiątek tysięcy km). Jedyna różnica to ilość świec i oleju do wymiany. Bo spalanie podejrzewam przy dynamicznej jeździe będzie przy obydwu zbliżone ( jeśli można powiedzieć o 2.3 że jest dynamiczny, bardziej stwierdziłbym, że jest grzeczny).
Skrzynie manualne takie jak w musso czyli tremec T5 jak dobrze pamiętam ( niektórym robią niespodzianki), a automat to przy benzynach BTRA 4 biegowy ale za to trwały jeśli raz na jakiś czas sprawdzisz poziom oleju i wymienisz filtr. Osobiście szukałbym 3,2 w automacie bo pojeździsz tym długo jak się przyzwyczaisz.
Typowe bolączki to mechanicy i warsztaty bez wyobraźni. Wszystko da się zdiagnozować mając launch x431.
Typowe usterki tych silników - raczej brak. Do LPG nadają się rewelacyjnie ( należy starannie zamontować i wystroić a odwdzięczą się na przestrzeni dziesiątek tysięcy km). Jedyna różnica to ilość świec i oleju do wymiany. Bo spalanie podejrzewam przy dynamicznej jeździe będzie przy obydwu zbliżone ( jeśli można powiedzieć o 2.3 że jest dynamiczny, bardziej stwierdziłbym, że jest grzeczny).
Skrzynie manualne takie jak w musso czyli tremec T5 jak dobrze pamiętam ( niektórym robią niespodzianki), a automat to przy benzynach BTRA 4 biegowy ale za to trwały jeśli raz na jakiś czas sprawdzisz poziom oleju i wymienisz filtr. Osobiście szukałbym 3,2 w automacie bo pojeździsz tym długo jak się przyzwyczaisz.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości