Brak łączności (zasilania) gniazda Diagnostic. Dokąd idzie wiązka?
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 mar 2018, 8:02
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Brak łączności (zasilania) gniazda Diagnostic. Dokąd idzie wiązka?
Postautor: zima62 » 14 cze 2018, 22:23
Mam ewidentny brak sygnału i zasilania tak na "Diagnostic" jak i na złączu do "wymigania" kodów. Gniazdo Diagnostic to typ Kia. Mam przejściówkę - adapter. Miernikiem na każdym pinie cisza. Czy ktoś z szanownych kolegów wie, czy do złącza Diagnostic idzie prosto jedna z 2 wiązek komputetra? Wówczas miałbym szukanie tylko na odcinku 1 m a nie po całym aucie.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości