Witam
Mam problem z ustwieniem rozrzadu w musso 2.9td a mianowicie kupilem je z zatartym kupilem silnik 2.9d sang yonga wsadzilem moja pompe rzedowa boscha turbo przelozone mialem ustawiony rozrzad na OT pompa na blokade ciezko palil i klepal jak wsciekly kopcil jak byl cieply to slabiej krecil ale odpala... przestawilem go na 12 stopni przed ot pompa na blokade i nie chce odpalac jak juz po ciezki kreceniu odpali to chodzi idealnie cichutko nic nie kopci przestawianie pompy nie duzo daje albo zaczyna klepac albo zaczyna kopcic na cieplym silniku rozrusznik prawie nie ma sily obracac nim jak zimny to ladnie kreci... pompa byla u pompiarza sprawdzal mowil ze jest dobrze ma ktos jakies pomysly juz miesiac sie z nim mecze:( jeszcze jakby ktos mogl napisac jak dokladnie ustwic ten rozrzad z ta pompa rzedowka bosch (blokada z boku bolec z nacieciem zeby zlapac lapke)
POMOCY:( Dziekuje Bardzo
Problem z Rozrzadem
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problem z Rozrzadem
Postautor: mussolinii » 23 mar 2014, 8:01
Z tego co pamietam kat wyprzedzenia wtrysku to 18st +-1st przed GMP, ale trzeba to zweryfikowac z ksiazka ktorej nie posadam. Chlopaki tu na forum maja ksiazki wiec na pewno ktos zaraz cos napisze.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 mar 2014, 0:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z Rozrzadem
Postautor: Radecki » 25 mar 2014, 22:55
dziekuje za pomoc problem rozwiazalem sam metoda prob i bledow a mianowicie wyjolem rozrusznik wymienilem szczotki lozysko ale nie to bylo przyczyna ustawialem rozrzad 100 razy przed GMP w roznych pozycjach i nic wkoncu wpadlem na pomysl zeby zrobic to za GMP pierwsza proba 12 stopni odpalam auto chodzi jak zloto pali na dotyk pracuje rowno cichutko i ma moc wiec to cale przed GMP to bzdura
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości