Rexton DeMaDeS
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 385
-
Strona 10 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 26
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 09 sie 2017, 12:09
Zamówiłem dwa ledbary, obydwa w wersji combo czyli dalekosiężny + szeroki strumień.
Jeden był w starej technologii czyli led z odbłyśnikiem i miał 180w, a ten który widać na zdjęciach to wersja nowsza, na ledach osrama i soczewki 5d czyli odbłyśnik połączony z soczewką.
Potrzebowałem oświetlenia szerokiego by w terenie dookoła dobrze było widać, w trakcie testów okazało się że 5d świeci dużo szerzej kosztem odległości ale tego właśnie oczekiwałem. Chętnie ten środkowy skupiony strumień bym wymienił na szeroki ale niestety nie ma jeszcze w polsce takiej wersji a z chin nie chcę zamawiać bo jak się nie spodoba to nie zwrócę. https://pl.aliexpress.com/item/OFFROAD-LED-WORK-LIGHT-BAR-90W-4D-5D-CAR-ATV-SUV-UTB-4X4-4WD-UTE-TRAILER/32797961077.html?spm=a2g17.search0303.3.1.TQF1Au
i jeszcze jeden duperel - wymogiem był ledbar zakrzywiony by pasował do zaokrąglonego przodu Rexa
Jeden był w starej technologii czyli led z odbłyśnikiem i miał 180w, a ten który widać na zdjęciach to wersja nowsza, na ledach osrama i soczewki 5d czyli odbłyśnik połączony z soczewką.
Potrzebowałem oświetlenia szerokiego by w terenie dookoła dobrze było widać, w trakcie testów okazało się że 5d świeci dużo szerzej kosztem odległości ale tego właśnie oczekiwałem. Chętnie ten środkowy skupiony strumień bym wymienił na szeroki ale niestety nie ma jeszcze w polsce takiej wersji a z chin nie chcę zamawiać bo jak się nie spodoba to nie zwrócę. https://pl.aliexpress.com/item/OFFROAD-LED-WORK-LIGHT-BAR-90W-4D-5D-CAR-ATV-SUV-UTB-4X4-4WD-UTE-TRAILER/32797961077.html?spm=a2g17.search0303.3.1.TQF1Au
i jeszcze jeden duperel - wymogiem był ledbar zakrzywiony by pasował do zaokrąglonego przodu Rexa
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: sergio1969 » 09 sie 2017, 19:06
tez niby 5 d mialem ale z lewej i prawej po 6 diód bylo rozproszenie a srodek dalekosiezny ha ha niby bo moze dawal na 50 m a teraz mam bialo na 300-500 m i to mnie cieszy .zalezy do czego komu potrzebne -pozdrawiam
Sergio
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 09 sie 2017, 21:21
walki o spokój ciąg dalszy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: sergio1969 » 10 sie 2017, 12:49
bedzie ciszej napewno,a ten dywan to zonie z przedpokoju zwinales? ha ha bedziesz mial awanture he he
Sergio
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: automatic » 10 sie 2017, 13:48
Most tak wyje??? - bo tłumika to nie słychać jak sprawny
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 10 sie 2017, 14:15
Nie.. lubie jak w samochodzie jest na tyle cicho by dalo sie uslyszec jak muchy baki puszczaja...
A dywanik to poroso bo nie mam dojscia do mieciutkiej pianki kauczukowej, to co teraz sprzedaja to juz nie to...
A dywanik to poroso bo nie mam dojscia do mieciutkiej pianki kauczukowej, to co teraz sprzedaja to juz nie to...
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: Trawas » 11 sie 2017, 23:50
No czekaj, niech tylko ci się tam woda dostanie i na dywaniku zacznie się rozwijać pleśń.
Za komuny to się robiło tak : Wiórki ze stolarni dokładnie mieszało się z niewielką ilością Bitexu do postaci plasteliny, później wałkiem formowało się z tego maty i gdy osiągnęły stan wyschnięcia zachowując resztki elastyczności wgniatało się je na blachach auta by dobrze przylegały - na to folia i dywaniki. Wiórki najlepiej tłumią dźwięki. Dziś można kupić maty bitumiczne do wygłuszania ale to już nie to samo co " ręczna robota"
Mój Reksiulo ma zawsze wilgotną dupcię w bagażniku pod dywanikami - kompensacja pary plus rurki odprowadzające z podszybia. Nie inaczej, ten dywanik będzie stale wilgotny - wywalisz go, zobaczysz.
http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-but ... 77ad88bf82
Za komuny to się robiło tak : Wiórki ze stolarni dokładnie mieszało się z niewielką ilością Bitexu do postaci plasteliny, później wałkiem formowało się z tego maty i gdy osiągnęły stan wyschnięcia zachowując resztki elastyczności wgniatało się je na blachach auta by dobrze przylegały - na to folia i dywaniki. Wiórki najlepiej tłumią dźwięki. Dziś można kupić maty bitumiczne do wygłuszania ale to już nie to samo co " ręczna robota"
Mój Reksiulo ma zawsze wilgotną dupcię w bagażniku pod dywanikami - kompensacja pary plus rurki odprowadzające z podszybia. Nie inaczej, ten dywanik będzie stale wilgotny - wywalisz go, zobaczysz.
http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-but ... 77ad88bf82
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 13 sie 2017, 20:58
Trawas pisze:Mój Reksiulo ma zawsze wilgotną dupcię w bagażniku pod dywanikami - kompensacja pary plus rurki odprowadzające z podszybia. Nie inaczej, ten dywanik będzie stale wilgotny - wywalisz go, zobaczysz.
http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-but ... 77ad88bf82
Może czas go uszczelnić?
Bo u mnie nawet po piątkowo sobotniej masakrze susza...
Tym razem Rexton dowiozł mnie do Zakopanego, jak tak dalej pójdzie z tym jeżdżeniem to będę musiał wymienić olej w silniku po 2 miesiącach od poprzedniej wymiany...
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 27 sie 2017, 21:21
Wzięliśmy udział w Grudziądzkim rajdzie "Myśliwi i ich maszyny".
Wnioski:
- dorobić wkońcu 4x4 lock do TODa
- znaleźć wymiary amortyzatorów Dobinson na przód, jeśli są dluższe o 4cm to kupić.
- nie jeść w swieżo otwartych knajpach (jeszcze nie zweryfikowanych) bo zamiast szukać pieczątek szuka się zaułka gdzie nikt nie będzie widział, a potem trzeba się wycofywać w środku imprezy....
Przy okazji zmienić koła bo ATki słabo mi robią - 5:04
https://www.facebook.com/1464372757188294/videos/1789730094652557/
Mało zdjęć znalazłem, jedno nadaje się do konkursu pod tytułem "znajdź Rex'a".
Wnioski:
- dorobić wkońcu 4x4 lock do TODa
- znaleźć wymiary amortyzatorów Dobinson na przód, jeśli są dluższe o 4cm to kupić.
- nie jeść w swieżo otwartych knajpach (jeszcze nie zweryfikowanych) bo zamiast szukać pieczątek szuka się zaułka gdzie nikt nie będzie widział, a potem trzeba się wycofywać w środku imprezy....
Przy okazji zmienić koła bo ATki słabo mi robią - 5:04
https://www.facebook.com/1464372757188294/videos/1789730094652557/
Mało zdjęć znalazłem, jedno nadaje się do konkursu pod tytułem "znajdź Rex'a".
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 01 wrz 2017, 21:34
odebrałem samochód od mechanika, 500zł za robocizne mnie skasował.. wymienił tarcze przód, podregulował ręczny, wymienił simering półosi i wymienił wentylator na wiskozie z ssangyongowego na mercedesowy, 9 łopat zamiast 6 czy 7 jak miał oryginał - to jest najbardziej odczuwalna zmiana.... seryjny wentylator jak się wiskoza zapięła wydawał z siebie irytujący dzwięk przypominający silnik od motopompy strażackiej, po wymianie na 9 łopatowy z mercedesa ml to już zupełnie inna historia, zamiast warczacej motopompy jest tylko szum... żałuję że nie wymieniłem tego przed albanią...
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: Trawas » 08 wrz 2017, 1:09
Przy TOD blokada napędu 4x4 załącza się automatycznie przy przejściu na 4L . Dorobienie blokady do poziomu 4H raczej nie będzie łatwe bo będzie wymagało ingerencji w oprogramowanie TTCU sterującego pracą sprzęgieł elektromagnetycznych reduktora. Zewnętrzne zapięcie blokady poza układem TTCU będzie kolidowało z wieloma systemami napędu łącznie z ESP bo wszystkie te układy poprzez ECU ściśle ze sobą współpracują. Wzmacnianie się napędu osi przedniej następuje poprzez sygnał z ESP o uślizgach osi tylnej przepracowany przez TTCU dla dobrania siły przekazywanej przez sprzęgła. Przy załączeniu 4L ESP zostaje praktycznie wyłączone zaś sprzęgła zostają zaciśnięte na maximum.
Obawiam się, e zmiana tego sposobu sterowania napędami nie będzie wcale taka prosta.
najprostsze wydaje się wymiana całego układu na amerykański od JEEPa GCh z tego modelu 2,7 CRD , który miał taki sam silnik jak Rex. Tam skrzynia i reduktor dostosowane były do pracy w trzech trybach napędu tj. 4L - 4x4 - 4H. Ale to droga i raczej mało opłacalna zabawa.
Obawiam się, e zmiana tego sposobu sterowania napędami nie będzie wcale taka prosta.
najprostsze wydaje się wymiana całego układu na amerykański od JEEPa GCh z tego modelu 2,7 CRD , który miał taki sam silnik jak Rex. Tam skrzynia i reduktor dostosowane były do pracy w trzech trybach napędu tj. 4L - 4x4 - 4H. Ale to droga i raczej mało opłacalna zabawa.
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 08 wrz 2017, 13:03
załącza się blokada ale dopieropowyżej iluś obrotów wału na minutę, dorobienie blokady jest proste, odłączenie sygnału ze sterownika a podpięcie na stałe 12v do cewki, sterownik dalej pracuje ale nie ma pojęcia że napęd jest spięty na sztywno.
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 12 wrz 2017, 12:26
W trakcie wykonywania konserwacji podwozia chciałem odpocząć od wdychania oparów baranka i dołożyłem wyciszenie na maskę.
Pol metra mat butylowych, metr pianki gms010 i 30 minut roboty.
Efekt - jakby ktoś silnik do przodu odsunął - niby nic spektakularnego ale nie żałuje wydanej kasy i spędzonego czasu.
Pol metra mat butylowych, metr pianki gms010 i 30 minut roboty.
Efekt - jakby ktoś silnik do przodu odsunął - niby nic spektakularnego ale nie żałuje wydanej kasy i spędzonego czasu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: automatic » 13 wrz 2017, 12:26
Hehehe ale to benzyna 6cyl.- z zasady cicha w zakresie do 3500rpm.
A diesel to ... niewiele mu zmienia przynajmniej ta czapka głusząca .
Mam 2,9 z takim wynalazkiem - nie słychać specjalnej różnicy z czapką czy bez...
A diesel to ... niewiele mu zmienia przynajmniej ta czapka głusząca .
Mam 2,9 z takim wynalazkiem - nie słychać specjalnej różnicy z czapką czy bez...
Posty: 385
-
Strona 10 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 26
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości