Witam
Otóż mam taki problem z elektryką
Jadąc wczoraj w trasę na ułamek sekundy spadało napięcie do 11 volt wyłączając klime,radio i przygasały światła
Stojąc w miejscu też tak się działo nawet jak wszystko było wyłączone
Potem przejechałem że 100 km i było dobrze a dzisiaj rano jadąc do sklepu 3 razy był taki spadek napięcia.
Sprawdzałem ładowanie na alternatorze było 13.9v i na akumulatorze tak samo.
Komputer żadnych błędów nie pokazuje jedynie rezystor od nawiewu jest padnięty
Podczas tych spadków napięcia jedynie co było słychać to jakiś przekaźnik cykał w środkowej konsoli albo ze strony pasażera
Gdzie szukać przyczyny ?
Rexton problem elektryka
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Rexton problem elektryka
Postautor: automatic » 11 sie 2018, 21:43
Zacznij od klem akumulatora ...
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton problem elektryka
Postautor: krisw11 » 11 sie 2018, 23:29
Dokładnie aku później masy i na końcu alternatorek.
Kris
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton problem elektryka
Postautor: Trawas » 13 wrz 2018, 21:59
Kris, pod zbiornikiem rezerwowym płynu chłodzącego jest takie gwno - czyli mostek połączenia alternatora z układem elektrycznym ( takie czarne pudełeczko a w środku - no właśnie o tym)
Często śruby i i zagniecione na przewodach końcówki śniedzieją na zielono aż do problemów z przewodnością. Czyli, zanim zacznie się cokolwiek sprawdzać innego warto tam zajrzeć i sprawdzić.
Dałeś radę naprawić swoją awarię ? napisz nam co to było.
Często śruby i i zagniecione na przewodach końcówki śniedzieją na zielono aż do problemów z przewodnością. Czyli, zanim zacznie się cokolwiek sprawdzać innego warto tam zajrzeć i sprawdzić.
Dałeś radę naprawić swoją awarię ? napisz nam co to było.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości