ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 sie 2015, 18:01
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: Kikulinek » 24 wrz 2016, 15:18
U mnie a Actyonie jest taka sytuacja, że w miejscu gdzie powinien być drugi modulator są tylko dziury pod śruby ale modulatora drugiego nie ma. To w jaki sposób to jest inaczej rozwiązane?
[img] [/img]
[img] [/img]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: sergio1969 » 25 wrz 2016, 7:05
Moze masz wersje bez??? Chociaz daje to duzo do myslenia czy nie jest nic kombinowane . Ciekawe
Sergio
- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: sematpl » 26 wrz 2016, 10:32
Podaj VIN, może będzie nam łatwiej ciekawy przypadek, a nie masz gdzieś go przeniesionego, wiem że były one przez właścicieli przenoszone na ścianę grodziową, bo od wibracji podobno się psuły, ale to tyle co wiem
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: Trawas » 27 wrz 2016, 1:29
Kuklinek, weź no i przetrasuj łapką wężyki i rurki sterowania podciśnieniowego turbiną i ERG - w stronę od urządzenia do modulatora . Będziesz wiedział, który modulator widzisz a , którego nie ? Może tym sposobem znajdziesz drugi modulator zamontowany w innym miejscu ? Kto go wie, może to jakaś przeróbka - ( bo po przejrzeniu manualu to wygląda na to , że powinien być tam, gdzie jest pokazany za fotce. Kie licho ?) Może ktoś wywalił ERG z systemu i dla tego modulatora nie potrzeba ? Trudno się domyślić , co tak wykombinowano ?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 sie 2015, 18:01
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: Kikulinek » 12 paź 2016, 16:26
Znalazłem dziada! Schował się pod akumulatorem! Macie może jakiś pomysł dlaczego ten nieco różni się wyglądem od tego modulatora który już wymieniłem? Myslicie, że mogę kupić kolejny modulator od Clio, wsadzić zamiast tego i będzie grało? Widzę, że z innych samochodów też są podobne.. Podsyłam wam zdjęcia mojego modulatora i linki do podobnych z allegro:
http://allegro.pl/vw-audi-elektrozawor- ... 52500.html
http://allegro.pl/elektrozawor-podcisni ... 12649.html
http://allegro.pl/elektrozawor-podcisni ... 57564.html
http://allegro.pl/daewoo-matiz-0-8-elek ... 26920.html
http://allegro.pl/mazda-323-f-v-ba-2-0- ... 90567.html
http://allegro.pl/nubira-iii-1-6-e-zawo ... 08576.html
http://allegro.pl/mazda-premacy-1-9-ele ... 11745.html
A tu oryginał Ssangyonga ale mój jakby miał coś założone na jednej z końcówek a tu nie ma:
http://sklep.ssangyong.pl/zawor-steruja ... -p-44.html
http://allegro.pl/vw-audi-elektrozawor- ... 52500.html
http://allegro.pl/elektrozawor-podcisni ... 12649.html
http://allegro.pl/elektrozawor-podcisni ... 57564.html
http://allegro.pl/daewoo-matiz-0-8-elek ... 26920.html
http://allegro.pl/mazda-323-f-v-ba-2-0- ... 90567.html
http://allegro.pl/nubira-iii-1-6-e-zawo ... 08576.html
http://allegro.pl/mazda-premacy-1-9-ele ... 11745.html
A tu oryginał Ssangyonga ale mój jakby miał coś założone na jednej z końcówek a tu nie ma:
http://sklep.ssangyong.pl/zawor-steruja ... -p-44.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: sematpl » 13 paź 2016, 11:03
Cześć,
ten od Clio na pewno nie będzie pasował w tym wypadku, bo to jest inny zawór (złącze też inne), ten ze zdjęcia odpowiada za podciśnienie w napędzie 4x4 (steruje załączaniem sprzęgiełek), u mnie znajduje się dokładnie tak jak mówisz pod akumulatorem (Kyron), obstawiam, że u Ciebie to dokładnie to samo. To co ma na końcówce założone to filterek (jest w nim taka gąbka
Prześledziłeś trasę od EGR/Turbo gdzie idzie gumowy wężyk, w ten sposób dojdziesz do modulatorka.
PS. linki nie działają
ten od Clio na pewno nie będzie pasował w tym wypadku, bo to jest inny zawór (złącze też inne), ten ze zdjęcia odpowiada za podciśnienie w napędzie 4x4 (steruje załączaniem sprzęgiełek), u mnie znajduje się dokładnie tak jak mówisz pod akumulatorem (Kyron), obstawiam, że u Ciebie to dokładnie to samo. To co ma na końcówce założone to filterek (jest w nim taka gąbka
Prześledziłeś trasę od EGR/Turbo gdzie idzie gumowy wężyk, w ten sposób dojdziesz do modulatorka.
PS. linki nie działają
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 sie 2015, 18:01
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: Kikulinek » 13 paź 2016, 22:07
o kurcze.. Dobrze, że mówisz, byłem przekonany, że to modulatorek którego szukałem.. :/ wężyk od EGR.. hmm u mnie jest chyba po prostu sterowany jakoś elektronicznie a nie ciśnieniowo bo do EGRu idą tylko kable. Zobaczcie sami na zdjęciach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: sematpl » 14 paź 2016, 15:33
Faktycznie to jest sterowani elektronicznie EGR, to wszystko się wyjaśniło, dlaczego nie masz drugiego modulatorka tzw. e-egr masz nowszą wersję po prostu poszukaj informacji w manualu
http://neon.lofis.net/SsangYong/Service_Manuals/
PS. czyściłeś ten EGR ?
http://neon.lofis.net/SsangYong/Service_Manuals/
PS. czyściłeś ten EGR ?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 sie 2015, 18:01
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: Kikulinek » 17 paź 2016, 18:39
Czyściłem EGR.. Może jest uszkodzony ten elektrozawór, który otwiera i zamyka EGR.. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - myślicie, że to przypadek, że zarówno elektrozawór doładowania i elektrozawór EGR siadły równo z regeneracją wtrysków? Zanim dałem auto do regeneracji wtrysków to nie miałem z tym problemów.. Dziwne trochę. Dziękuję Wam za pomoc
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: kugel » 18 paź 2016, 2:10
W Kyronie mojej ślubnej był problem z przeładowaniem turbiny, Też rozebrałem modulator celem wyczyszczenia , ale będąc u kumpla w warsztacie przypadkiem zajrzałem do kilku "dawców organów" i niespodziewanie okazało się , że w jakimś starym Audi , chyba b6 są dwa identyczne modulatory. Oba produkcji Pierburga . Przykręcone do mocowania filtra paliwa , na podszybiu. Oba w stanie idealnym , wylądowały na mojej ściance grodziowej razem z niemieckim elementem mocującym., Osobiście uważam , że miejsce n silniku dla tego typu osprzętu jest nieszczęśliwe. Elektrozawory są narażone na wibracje silnika i warto je stamtąd przenieść na ścianę grodziową , przedłużając wężyki.Te z Audi były zamocowane nie dość , że na ścianie przedniej , to dodatkowo na gumowym elemencie , eliminującym wszelkie wibracje i były w stanie idealnym. Niestety w moim przypadku i tak skończyło się wymianą turbiny . Co do dziury między 2-2,5 k obr/min to ten typ podobno tak ma. Byłem na kompie w VTechu i wyszło , że te typy tak mają . Z resztą , z tego co rozmawiałem , to zmora wszystkich Kyronów z 2.0 .
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: MaxHummel » 03 sty 2018, 19:39
sematpl pisze:sprzęgiełka są spierdzielone, puszczają podciśnienie
O jakich sprzęgiełkach pisze tu kolega? Od załączania napędów?
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: sematpl » 03 sty 2018, 21:29
Dokładnie tak, chodzi o sprzęgięłka załączające napęd 4x4, a dokładnie mówiąc to:
"ACTUATOR - LOCK HUB / 4151009100"
a jeszcze dokładniej tak wygląda część:
W rextonie chyba jest dokładnie to samo
Jak chcesz sprawdzić co dokładnie Ci przepuszcza podciśnienie to proponuję sposób jaki ja opisałem
"ACTUATOR - LOCK HUB / 4151009100"
a jeszcze dokładniej tak wygląda część:
W rextonie chyba jest dokładnie to samo
Jak chcesz sprawdzić co dokładnie Ci przepuszcza podciśnienie to proponuję sposób jaki ja opisałem
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: MaxHummel » 03 sty 2018, 22:20
Dzięki!
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 174
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: ROZWIĄZANE ! :) przygoda z błedami P1235 i P0400 :)
Postautor: regaciarz » 05 sty 2018, 23:49
W Rexie jest inaczej uszczelniacz od strony półosi, przeciwkurzowy i sprzęgiełko jest na zewnątrz piasty
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości