Ratunku
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
Posty: 127
-
Strona 6 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ratunku
Postautor: charlie » 14 sty 2018, 17:11
AVM-y założysz sam w godzinę. Jeśli masz odrobinę zdolności manualnych. Zakładałem- wiem.
-
- Stały bywalec
- Posty: 172
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 14 sty 2018, 17:31
Potrzebujesz z tego co pamiętam imbusa 8 do odkręcenia ori dekielków, potem zdejmij zabezpieczenie półosi, nie zgub podkładki spod pierścienia i na to miejsce załóż avm i zaślep przewód podciśnieniowy.
Ja mam zwykłe avm 450, na allegro płaciłem 550zł z wysyłką.
Bez znaczenia na sprzęgi part time nie wolno używać na czarnym
Ja mam zwykłe avm 450, na allegro płaciłem 550zł z wysyłką.
Bez znaczenia na sprzęgi part time nie wolno używać na czarnym
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 14 sty 2018, 17:51
No to dałeś mi teraz zadanie jeżeli chodzi i sprzęgiełka ,to bierz śmiało te za 450. Jedyna wada tych wszystkich manuali to,to ,że trzeba wysiadać z auta i je włączać i wyłączać, ale idzie sie przyzwyczaić co chwila tego nie robisz ale jak je zapniesz,to masz pewność ,że ten napęd działa konkretnie . Jak rozepniesz,tzn wył.to również masz pewność ,że nic tam nie blokuje i żadne podciśnienia do napędu już cie nie obchodzą, cieszysz sie napędami. Tylko pamiętaj o zaślepieniu wężyków przy piastach ! Bo muszą być zaślepione koniecznie i te rurki co idą do piasty również żeby tam syf nie leciał. Akurat, jest to banalnie proste. Sprzęgiełka też na podwórku sam sobie założysz w 30min. Ale dam ci namiar do Kolegi Adriana z Miodowej gdybyś był leniwy ,to za pare zł ci to ogarnie w ciągu chwili tylko sie z nim dogadaj na kiedy i na którą masz być . Tj.do niego nr.tel.512-080-512.
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 14 sty 2018, 17:55
Nio widzisz ?? Koledzy potwierdzają, że sam dasz rade,to ogarnąć a Kol.Regaciaż nawet opisał lepiej niż instrukcja hehe także redbull w łapke ,tylko nie piwo bo BHP trzeba przestrzegać ) i działasz.
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 14 sty 2018, 18:14
regaciarz pisze: Bez znaczenia na sprzęgi part time nie wolno używać na czarnym
Przyznam, że tego zdania nie rozumiem. Albo uciekł gdzieś przecinek, albo zabrakło jakiegoś wyrazu. Co to jest 'na czarnym?'
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 14 sty 2018, 18:23
krisw11 pisze:dam ci namiar do Kolegi Adriana z Miodowej gdybyś był leniwy ,to za pare zł ci to ogarnie w ciągu chwili tylko sie z nim dogadaj na kiedy i na którą masz być . Tj.do niego nr.tel.512-080-512.
Kris! Wielke dzięki! Nie o lenistwo chodzi, tylko widzisz martwi mnie ten nierozpięty napęd. Wolę by ogarnął to człowiek, który ma temat w małym palcu. Zamowię zaraz te 450ki i jutro zadzwonie do niego, może pomoże. Rozumiem też, że przyciski na desce będą odtąd bezużyteczne, nie?
Widzisz, gdybym znał się na mechanice, to wiele sam chciałbym robić bo lubie grzebać przy rextonie. Niedługo przymierzamy się do zakupu domu, może połowy bliźniaka i koniecznie z garażem, podwórkiem. Cholernie mi takiej przestrzeni brakuje. Jak przyjeżdzam do domu to jakbym na skazanie jechał. Podwórko i garaż umożliwią grzebanie sobie przy autku.
No, póki co dzieki! No i trzeba będzie kiedyś gdzieś pojechać razem myślę, co? Mam sprzęt foto to i pamatki będą ...
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ratunku
Postautor: leon81 » 14 sty 2018, 19:27
Na czarnym - potocznie używane określenie jeżdżenia po suchej i dobrze przyczepnej nawierzchni.
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 14 sty 2018, 19:34
leon81 pisze:Na czarnym - potocznie używane określenie jeżdżenia po suchej i dobrze przyczepnej nawierzchni.
Haha! No tak!
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 172
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 14 sty 2018, 19:52
Przyciskami na desce sterujesz skrzynią rozdzielczą, avm zastąpi jedynie przednie sprzęgi podciśnieniowe.
Czyli obrazowo, sprzęgi na off czyli przednia oś jest odpięta od kół. Jak naciśniesz na desce to masz dalej napęd na tył z tą różnicą, że przedni wał się kręci, ale półosie nie przekazują napędu na koła, analogicznie to samo będzie na 4l, będziesz jechał jak wtedy gdy miałeś urwane podciśnienie( ale bez błędu egr ).
Jeśli dasz sprzęgi na "4x4" to przednia oś cały czas się kręci od kół jadąc na 2h. Można tak jechać jeśli raz używasz napędu raz nie, jeśli jadę w trasę i wiem, że za 100km będę potrzebował 4x4 to jeszcze pod domem daję avm na 4x4 i później w razie potrzeby napęd uruchamiam z deski i już nie muszę wysiadać.
Np. Jeep cherokee z okolic 1993 roku( nie wiem w jakich latach tak było) ma sztywne połączenie piasty z półosią, nawet jak dasz na 2h to przedni most napędzają koła, czyli tak jakbyś w avm dał na 4x4 i o tym zapomniał. W jeepie w ogóle nie ma sprzęgiełek i jakoś jeździ
Czyli obrazowo, sprzęgi na off czyli przednia oś jest odpięta od kół. Jak naciśniesz na desce to masz dalej napęd na tył z tą różnicą, że przedni wał się kręci, ale półosie nie przekazują napędu na koła, analogicznie to samo będzie na 4l, będziesz jechał jak wtedy gdy miałeś urwane podciśnienie( ale bez błędu egr ).
Jeśli dasz sprzęgi na "4x4" to przednia oś cały czas się kręci od kół jadąc na 2h. Można tak jechać jeśli raz używasz napędu raz nie, jeśli jadę w trasę i wiem, że za 100km będę potrzebował 4x4 to jeszcze pod domem daję avm na 4x4 i później w razie potrzeby napęd uruchamiam z deski i już nie muszę wysiadać.
Np. Jeep cherokee z okolic 1993 roku( nie wiem w jakich latach tak było) ma sztywne połączenie piasty z półosią, nawet jak dasz na 2h to przedni most napędzają koła, czyli tak jakbyś w avm dał na 4x4 i o tym zapomniał. W jeepie w ogóle nie ma sprzęgiełek i jakoś jeździ
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 14 sty 2018, 20:36
regaciarz pisze:Jeśli dasz sprzęgi na "4x4" to przednia oś cały czas się kręci od kół jadąc na 2h. Można tak jechać jeśli raz używasz napędu raz nie, jeśli jadę w trasę i wiem, że za 100km będę potrzebował 4x4 to jeszcze pod domem daję avm na 4x4 i później w razie potrzeby napęd uruchamiam z deski i już nie muszę wysiadać.
Ok, czyli nawet gdy mam avm nie zapominam o przyciskach..
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Ratunku
Postautor: krisw11 » 14 sty 2018, 20:50
AVM załącza półosie i wał przedni a z kabiny przyciskiem dołączasz napęd ,czyli tylny łączy sie z przednim tak jak np.mężczyzna z kobietą tak ja kolega przed chwilą opisał ci przyciskiem włączasz i wyłączasz sobie napęd w zależności od potrzeby ale w dalszą trase albo jazde po suchym to wyłączasz dodatkowo AVM-y np.właśnie po,to żeby ci nie drgało i nie huczało w środku jak masz teraz
Kris
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 14 sty 2018, 20:57
U was, w dolaczanych wersjach tez odczuwacie te wibracje?
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Stały bywalec
- Posty: 172
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Ratunku
Postautor: regaciarz » 14 sty 2018, 21:15
Jak wcześniej pisałem brak żadnych wibracji itp, jedynie przy niższych prędkościach czuję, że przód stawia trochę większy opór, na trasie testowałem do 120km/H i było ok
Sprawdź krzyżaki na przednim wale
Sprawdź krzyżaki na przednim wale
- XSzafaX
- Stały bywalec
- Posty: 442
- Rejestracja: 14 lut 2016, 21:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ratunku
Postautor: XSzafaX » 14 sty 2018, 21:18
Pewnie masz luz na wieloklinie przedniego wału i odpowiadam Ci na pytanie jeśli jest luz na wieloklinie to w TOD tez bedą wibracje u mnie w part Timie niema nawet przy 120 km/h
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Ratunku
Postautor: MaxHummel » 14 sty 2018, 21:24
Dzieki.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Posty: 127
-
Strona 6 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następna
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 17 gości