Postautor: kalor » 28 mar 2018, 20:45
Chłopie błądzisz we mgle, wycieki oleju i problemy z gaszeniem mają tyle wspólnego co piernik z wiatrakiem. Jak po wyłączeniu stacyjki silnik nie gaśnie świadczy to tylko nieszczelności w układzie podciśnienia. Tam gaszenie działa jak w starych mercedesach kaczkach gdzie stacyjka działa jak zawór-zamykasz dopływ powietrza podciśnienie zaciąga membranę gaszaka na pompie wtryskowej i to wszytko. Sprawdź sobie czy wężyki od podciśnienia nie są popękane lub czy nie pospadały. Nie wiem coś się tak do tych wycieków przyczepił, o wycieku można mówić wtedy jak podchodzisz do auta a tam plama oleju wielkości dłoni. Takim delikatnym poceniem bym się nie przejmował, jak już koledzy wcześniej pisali ten typ tak ma, nie wierzysz to najlepiej zapytaj jakiegoś taksiaża który użytkuje mercedesa 124 2,4d bo praktycznie w musso to taki sam silnik z tym że o jeden cylinder więcej. A co do pocenia to kiedy ostatnio wymieniałeś olej i co masz wlane? Może jakiś psełdo mechanik z rentgenem w oczach wlał Ci jakieś rzadkie paskudztwo i teraz wyłazi każdą szczeliną ?