witam,
macie może info jakimi gratami zakuć 5cyl., turbo Garretta t25 podejdzie?
jaki set zawiechy żeby obniżyć nosorożca? hamulce oczywista oczywistość, straight pipe, usztywnienie budy
diesel musi dymić, jest opcja podkręcenia go do 260-270KM
taki sleeper
https://www.youtube.com/watch?v=UBClxtRXgag
niestety nie znam koreańskich krzaczków, a tłumaczenie z translatora... no comment
pozdr
tuning Musso 2.9
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: tuning Musso 2.9
Postautor: sergio1969 » 02 lut 2015, 14:41
a smiali sie ze stuningowanych Reksow -ten musiak dopiero nadaje sie w teren ,hmm aczkolwiek taka moc by mi sie przydala
Sergio
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 paź 2014, 8:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: tuning Musso 2.9
Postautor: mack » 02 lut 2015, 14:50
jazda w terenie nie wchodzi w gre, bardziej w Donington Park,
o ile dobrze pamietam nosorożce leciały w dakarze i wygraly chyba rajd faraonow w egipcie?
a rexton? hmmm to jest fajne
https://www.youtube.com/watch?v=vI_o2bs8TuM
tylko
o ile dobrze pamietam nosorożce leciały w dakarze i wygraly chyba rajd faraonow w egipcie?
a rexton? hmmm to jest fajne
https://www.youtube.com/watch?v=vI_o2bs8TuM
tylko
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: tuning Musso 2.9
Postautor: trol48 » 07 lut 2015, 6:18
witaj
ja w swoim zalozylem lpg. prosta instalka I generacji
teraz diesel pracuje jak benzyna, cicho mruczy, moc i momen wzrosl
mniej pali, gazu dodalem tak ok 3 l na 100
ja w swoim zalozylem lpg. prosta instalka I generacji
teraz diesel pracuje jak benzyna, cicho mruczy, moc i momen wzrosl
mniej pali, gazu dodalem tak ok 3 l na 100
-
- Stały bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 08 gru 2013, 4:04
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa Praga płd
Re: tuning Musso 2.9
Postautor: Arek » 13 lut 2015, 15:19
Te silniki dużo zniosą, ale jakbym się chciał bawić to wsadziłbym 3.0d od mercedesa (Om603) i się bawił w big turbo.
Tylko że skrzynia manualna które jest seryjnie w musso, oraz dyfer może tego nie wytrzymać.
Nic z tego 'projektu' nie będzie Pozdrawiam
Tylko że skrzynia manualna które jest seryjnie w musso, oraz dyfer może tego nie wytrzymać.
Nic z tego 'projektu' nie będzie Pozdrawiam
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości