Czy Wasze Kyrony 2.0 też mają olbrzymią turbodziurę , od dołu do około 2,3 k obr/min ? W moim turbina budzi się dopiero powyżej 2-2,5 k obr. Reakcja na wciśnięcie pedału gazu , to też czas około 1-1,5 sekundy . Co może być przyczyną ? A może ten typ tak ma (?). Dodam , że wtryski po regeneracji i kodowaniu , wymieniona pompa wysokiego ciśnienia , nowa turbina , modulatory . EGR zaślepiony .
Pozdro.
K.
Turbodziura.
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Turbodziura.
Postautor: kurpi » 31 sie 2015, 13:32
Ten typ tak ma,dół prawie nie istnieje.Jedynie co to "cziptjuning" może coś pomoże.
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości