Wymiana sworzni
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 sty 2021, 20:50
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Gadu-Gadu: 0
Wymiana sworzni
Postautor: Kambal » 04 lut 2021, 10:04
Do wymiany mam sworznie, z jednej strony górny z drugiej dolny. Ale ze roboty sporo to wywale odrazu wszystkie 4. Pytanie tylko następujące. Dolny sworzeń nie wyjdzie jak nie rozepne półosi od piasty. Przegub się rozbija czy zdejmuje sprzęgiełka i jakieś zabezpiecznie i się cofa wszystko?
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości