Na początku sprawdź stan koła, jeśli wygląda jak to na zdjęciach to lipa. Szukaj go, tak jak pisałem wcześniej, dokładnie pod czujnikiem wstecznego trochę je widać. Wystarczy aby wstępnie ocenić stan zębów. Koło na zdjęciach pochodzi ze skrzyni z wyskakującym wstecznym. po zakupie musso tak testowałem, że wywaliłem 3 zęby na wałku ataku, a że nie mogłem kupić samego wałka nabyłem skrzynię z wywalonyn wstecznym i kółko wygląda jak poniżej. Przepraszam za jakość zdjęć, robione na szybko w słabym świetle.
Miałem nagrać filmik, ale przypomniałem sobie, że już ktoś to zrobił
demontaż
https://www.youtube.com/watch?v=XREsRG9Y1mU montaż
https://www.youtube.com/watch?v=mR8LetFQSocpełnometrażowe, Chłopakom należy się Oscar.
Do demontażu będziesz musiał odkręcić obudowę sprzęgła i praktyczne wybebeszyć skrzynię. dolną choinkę możesz zostawić, chyba, że będziesz chciał wymienić łożyska. Nie wiem czy są do kupienia w rozsądnej cenie, ja wymieniałem tylko wałek ataku.
Miłego oglądania i owocnej pracy!
Dodam, że to felerne koło jest dosłownie wytknięte palcem w pierwszym filmie 17:59.