falujące obroty
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 wrz 2010, 10:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
falujące obroty
Postautor: autoklima666 » 08 wrz 2010, 15:07
mam taki problem ze świeżym nabytkiem musso 3,2 97 rok na sekwencji
problem wygląda następująco po odpaleniu przez pierwsze chwile jest ok trzyma równo obroty po chwili zaczynają mu falować niejednokrotnire powodując gasnięcie. czasem problem ten nie występuje czasem po chwili wszystko wraca do normy. często również z niewiadomych przyczyn na postoju skrzynia na p obroty bez dodawania gazu sobie samodzielnie rosną.
problem wygląda następująco po odpaleniu przez pierwsze chwile jest ok trzyma równo obroty po chwili zaczynają mu falować niejednokrotnire powodując gasnięcie. czasem problem ten nie występuje czasem po chwili wszystko wraca do normy. często również z niewiadomych przyczyn na postoju skrzynia na p obroty bez dodawania gazu sobie samodzielnie rosną.
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: falujące obroty
Postautor: Ramzes » 08 wrz 2010, 20:49
Proponuje zobaczyć jakiego producenta masz instalację LPG i jechać na regulację do instalatora LPG.
Ja swojego kupiłem bez gazu, założyłem LPG (sekwencje STAG 300 Plus) i też na początku mi gasł na wolnych obrotach. Dopiero po dwóch regulacjach auto chodzi idealnie, zrobiłem już ponad 12 tys km na LPG.
Ciekawe jest to, że jak jadę na darmowy przegląd to upatruje właściciela do sprawdzenia i ewentualnej regulacji, bo jego pracownicy to umieją tylko zamontować butle w bagażniku, o regulacji nie mają pojęcia. Czasami są jaja, bo latam za szefem.
Ja swojego kupiłem bez gazu, założyłem LPG (sekwencje STAG 300 Plus) i też na początku mi gasł na wolnych obrotach. Dopiero po dwóch regulacjach auto chodzi idealnie, zrobiłem już ponad 12 tys km na LPG.
Ciekawe jest to, że jak jadę na darmowy przegląd to upatruje właściciela do sprawdzenia i ewentualnej regulacji, bo jego pracownicy to umieją tylko zamontować butle w bagażniku, o regulacji nie mają pojęcia. Czasami są jaja, bo latam za szefem.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 wrz 2010, 10:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: falujące obroty
Postautor: autoklima666 » 08 wrz 2010, 22:14
nie uściśliłem gaz puki co mnie mało interesuje te problemy dzieją się na benzynie
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: falujące obroty
Postautor: krzychu » 09 wrz 2010, 19:42
Skoro benzyna to obstawiam przepływomierz lub silniczek krokowy
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 wrz 2010, 10:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: falujące obroty
Postautor: autoklima666 » 09 wrz 2010, 21:41
wsadzone z drugiego auta zostały i to samo się dzieje a na tych z tego egzemplaża drugie auto ok
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: falujące obroty
Postautor: SLAVCO1983 » 05 paź 2010, 1:23
ciągniemy temat
czy masz wrażenie że pierdzi do 2500 tyś
czy czasem ci strzeli w tłumik czy często to się zdarza
no i podstawowe ważne bardzo ważne pytanie czy jak jest na GAZIE to jest 3-4 x gorzej
czy masz wrażenie że pierdzi do 2500 tyś
czy czasem ci strzeli w tłumik czy często to się zdarza
no i podstawowe ważne bardzo ważne pytanie czy jak jest na GAZIE to jest 3-4 x gorzej
tel 790775788
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 wrz 2010, 10:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: falujące obroty
Postautor: autoklima666 » 11 paź 2010, 10:11
na gazie i na benzynie jest tak samo na tą chwile jest doprowadzony do stanu takiego że częsciej chodzi dobrze niż źle
czasem w przedziale między 1500 a 2500 szarpie przy dodawaniu gazu czasem z niewiadomyc przyczyn jak stoi na wolnych obroty mu falują między 500 a 1000
do tej pory zmienione zostało::
przepływomierz
przepustnica
świece przewody cewki
wszystkie czujniki tj położenia wału położenia wałka rozrządu oba stukowe czujnik temperatury wody do komputera
wiązka silnika
komputer
przekażnik przepęciowy
wariator faz rozrządu
usunięte wszystkie możliwe miejsca łapania lewego powietrza
rzeczy zdjęte z drugiego auta które codziło idealnie
czasem w przedziale między 1500 a 2500 szarpie przy dodawaniu gazu czasem z niewiadomyc przyczyn jak stoi na wolnych obroty mu falują między 500 a 1000
do tej pory zmienione zostało::
przepływomierz
przepustnica
świece przewody cewki
wszystkie czujniki tj położenia wału położenia wałka rozrządu oba stukowe czujnik temperatury wody do komputera
wiązka silnika
komputer
przekażnik przepęciowy
wariator faz rozrządu
usunięte wszystkie możliwe miejsca łapania lewego powietrza
rzeczy zdjęte z drugiego auta które codziło idealnie
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: falujące obroty
Postautor: SLAVCO1983 » 11 paź 2010, 10:33
Kurcze to mnie zszokowałeś bo praktycznie wszytko robiłeś. A robiłeś auto regulację przepustnicy? Bo mi też obroty skakały, ale po kalibracji chodzi jak pszczółka.
tel 790775788
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 wrz 2010, 10:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: falujące obroty
Postautor: autoklima666 » 11 paź 2010, 14:51
wszystko z druiego auta nie zbieranina troche z teo troche z tamteo żeby było zabawniej to z którego było zdjęte na podzespołach z tego który żle chodzi chodzi również idealnie
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: falujące obroty
Postautor: uki » 11 paź 2010, 16:43
to pozostalo wymienic blok silnika z glowica i wydech
A tak serio to w piatek jak wieczorem zdjalem dekiel oslaniajacy przewody i cewki to ukazal sie mym oczom piekny widok swiecacych przewodow, ktore ostatnio wymienilem na oryginal BERU.
Czy ktos z Was tez tak mial?
A tak serio to w piatek jak wieczorem zdjalem dekiel oslaniajacy przewody i cewki to ukazal sie mym oczom piekny widok swiecacych przewodow, ktore ostatnio wymienilem na oryginal BERU.
Czy ktos z Was tez tak mial?
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: falujące obroty
Postautor: SLAVCO1983 » 16 paź 2010, 10:00
A jak z auto kalibracją przepustnicy robiłeś Nie wiem jak jest w 3,2, ale u mnie pod przepustnicą do bloku silnika wchodzą 2 rurki. Podobno jak są luźne i łapią powietrze to się cuda dzieją z autem.
tel 790775788
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: falujące obroty
Postautor: uki » 18 paź 2010, 8:25
Autokalibracje robilem ale co do tych rurek to jedna z nich mam w lichym stanie wiec wymienie jedyny problem ze musi byc sztywna lub ze sprezyna w srodku bo podcisnienie tam spore.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 gru 2007, 8:33
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Oświęcim
Re: falujące obroty
Postautor: rsikora » 20 paź 2010, 8:49
Sprawdź kolego ciśnienie jakie podaje pompa paliwa. U mnie objawy były podobne i okazało się, że pompa zamiast 3,5 atm podawała niecałe 2,0 atm i do tego nie trzymała ciśnienia. Mechanik dopasował nową pompę - cena 120 zł i wszystko gra. Auto chodzi jak nowe.
Musso 3,2i Automat
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: falujące obroty
Postautor: uki » 20 paź 2010, 9:22
Tylko ze te same objawy są na PB i na podtlenkuLPG
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości