Reksio - jak to z nim jest naprawdę?
: 12 sty 2018, 10:27
Hej! Zbieram się do zakupu Reksia, ale w necie krąży tyle różnych sprzecznych informacji na temat tych aut, że postanowiłem zapytać u źródła.
1. Ile waży pierwszy model a ile poliftowy (2,7 diesel) - czy to prawda, że z ok 1900kg przytył do 2100? Jak to się ma do wagi 3,2 w benzynie?
2. Co pozmieniali w silniku 2,7 w stosunku do wersji przed liftem? Oczywiście inna jest moc, ale ponoć doszedł też DPF, inna turbina itp...
3. Jak jest z napędem w wersji po lifcie? Widziałem wersję, która ma zaślepkę w miejscu gdzie chyba powinien być przełącznik napędów - tzn, że jest stałe 4x4 i nie ma reduktora? Czy jest wersja 4x2/4x4/reduktor?
4. Jakie są kąty natarcia i zejścia i głębokość brodzenia?
5. Jaki jest koszt liftu +3 cale? Ponoć zestaw dobinsona kosztuje ok 2.800? Nie chcę druciarstwa i patentów
6. Jak wygląda dostępność części i ich ceny?
Już wyjaśniam w czym rzecz. Szukam autka, które będzie takie fajne jak moje C8, ale dodatkowo zabierze mnie na zadupie. Raz w roku jakiś wypad off np. na Bałkany, kilka weekendów wokoło komina z psem i namiotem. Poza tym drugie auto w rodzinie, czyli poza tym co powyżej jakieś 10.000 km. Ma mnie nie męczyć jak będzie trzeba pojechać nad morze autostradą, nie zauważyć jak podepnę przyczepę z endurakiem w drodze na Ukrainę i czasem skoczyć zakupy. No i dać się rozbudować (stąd pytanie o lift zawieszenia) gdybym złapał bakcyla.
Zdecydowanie wolałbym 3,2 benzynę, ale z tego co widzę po ogłoszeniach to szanse iluzoryczne. Pierwotnie szukałem coś w stylu Trooper, WJ - ale Isuzu prawie nie ma a Jeep to albo parch, albo cena bzdurna za auto w okolicach pełnoletniości. Stąd zdobywam wiedzę o smokowej alternatywie.
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!
1. Ile waży pierwszy model a ile poliftowy (2,7 diesel) - czy to prawda, że z ok 1900kg przytył do 2100? Jak to się ma do wagi 3,2 w benzynie?
2. Co pozmieniali w silniku 2,7 w stosunku do wersji przed liftem? Oczywiście inna jest moc, ale ponoć doszedł też DPF, inna turbina itp...
3. Jak jest z napędem w wersji po lifcie? Widziałem wersję, która ma zaślepkę w miejscu gdzie chyba powinien być przełącznik napędów - tzn, że jest stałe 4x4 i nie ma reduktora? Czy jest wersja 4x2/4x4/reduktor?
4. Jakie są kąty natarcia i zejścia i głębokość brodzenia?
5. Jaki jest koszt liftu +3 cale? Ponoć zestaw dobinsona kosztuje ok 2.800? Nie chcę druciarstwa i patentów
6. Jak wygląda dostępność części i ich ceny?
Już wyjaśniam w czym rzecz. Szukam autka, które będzie takie fajne jak moje C8, ale dodatkowo zabierze mnie na zadupie. Raz w roku jakiś wypad off np. na Bałkany, kilka weekendów wokoło komina z psem i namiotem. Poza tym drugie auto w rodzinie, czyli poza tym co powyżej jakieś 10.000 km. Ma mnie nie męczyć jak będzie trzeba pojechać nad morze autostradą, nie zauważyć jak podepnę przyczepę z endurakiem w drodze na Ukrainę i czasem skoczyć zakupy. No i dać się rozbudować (stąd pytanie o lift zawieszenia) gdybym złapał bakcyla.
Zdecydowanie wolałbym 3,2 benzynę, ale z tego co widzę po ogłoszeniach to szanse iluzoryczne. Pierwotnie szukałem coś w stylu Trooper, WJ - ale Isuzu prawie nie ma a Jeep to albo parch, albo cena bzdurna za auto w okolicach pełnoletniości. Stąd zdobywam wiedzę o smokowej alternatywie.
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!