Strona 1 z 1

Rexton 2.7XDi Części zamienne

: 04 sie 2018, 12:25
autor: Dysk1122
Witam,
Jestem posiadaczem Rexa 2.7XDI jak wiadomo silnik ten nie jest 100% taki sam jak 2.7Cdi ,można powiedzieć że to bliźniacze konstrukcje z których 2.7cdi bardziej nowoczesny lżejszy wylądował w mercedesie a 2.7Xdi trochę starszy konstrukcyjnie wylądował w ssangyongu.Problem polega na tym że dużo części jest podobnych ale jednak nie pasuje np. panewki rozmiar jest identyczny ale zamki są po innych stronach tak samo średnice tłoka się różnią co utrudnia wymianę pierścieni.Chciałbym was zapytać gdzie można kupić takie części jak panewki pierścienie do rextona? byłem w paru sklepach i nikt nie ma.Dorabiać nie chce gdyż te dorabiane nie są zbyt wytrzymale poza tym koszt jest większy.


Dla osób które chcą dopiero kupić rextona:D
Części typowo eksploatacyjne takie jak zawieszenie hamulce itp. są łatwo dostępne(a jeżeli ich nie ma to pasują od mercedesa) tak samo jest z częściami używanymi które są bardzo tanie.Dodatkowo chciałbym dodać że silnik 2.7XDi dzięki swojej prostszej budowie jest trochę lepszy od typowego 2.7cdi w mercedesie.

Re: Rexton 2.7XDi Części zamienne

: 04 sie 2018, 19:53
autor: sq2gco
Skontaktuj się z firmą UNIMART może pomogą
https://sklep.ssangyong.pl/rexton

Re: Rexton 2.7XDi Części zamienne

: 07 sie 2018, 13:06
autor: bettar
Jeśli tylko masz mozliwośc polecam wycieczkę na wschód: Ukraina, Rosja, Białoruś. Części do SS bardziej dostepne a cena o 40% niższa (dotyczy czśći dedykowanych, np: szyba, lampa, chłodnica ...)

Re: Rexton 2.7XDi Części zamienne

: 07 sie 2018, 21:16
autor: XSzafaX
Consol ma części a co do silnika to nie prawda ze starszy tylko były dwa drodzaje 2.7 jeden do busów drugi do osobówek ten do busów był mocniejszy i ten trafił do Rexa tylko z układem zasilania delphi i tu bym powiedział ze uklad zasilania nowszy co nie znaczy ze lepszy!

Re: Rexton 2.7XDi Części zamienne

: 13 wrz 2018, 22:09
autor: Trawas
Dokładnie tak XSzafa - oba silniki były produkowane też dla Mercedesów i ten co mamy nie ma hydrauliki w w rozrządzie tylko klasyczne dźwigienki - mniej kłopotów, taniej, prościej i skuteczniej. To dzięki tez różnicy silnik " do pracy a nie do zabawy, czyli nasz" robi przebiegi przekraczające 1,5 mln km. Żadnemu silniczkowi 2,7 z osobówki MB tak się nie udaje, nawet starym dziadkom.
Słowem, ta wersja to lepsza konstrukcja, mniej nowych rozwiązań technicznych obniżających trwałość. Starsze, sprawdzone rozwiązania.