heniek pisze:Dziekuję za odpowiedz ,nie chcę wałkować tematu przy przyspieszeniu zapala się check byłem u paru mechaników każdy stawiał inną diagnozę ale u dwóch była taka sama odpowiedz ze trzeba wymienić czujnik na listwie ciśnienia paliwa ot i cała historia zaznaczam że paląca się kontrolka lekko osłabia pracę silnika tj. jak dodam gazu to brak normalnego przyspieszenia tak że przy palącej kontrolce staram się nie wyprzedzać.Jeszcze raz dziękuję kolego ,, bettar" za podjęcie tematu Pozdrawiam
Paru mechaników a każdy co innego ? Co to za mechanicy , lepiej takich omijać . Kod błędu, to podstawa a w ten uszkodzony czujnik nie wierzę.
Najczęściej check przy przyspieszaniu zapala się z zupełnie innego powodu. winien jest zawór ERG ktry przy przyspieszaniu powinien się zamknąć a się zwyczajnie z brudu nie domyka. Ciśnienie na listwie ? Samo błędne info z czujnika nie zakłóca pracy silnika gdy w rzeczywistości ciśnienie jest OK. Check jest ale silnik pracuje z mocą normalnie. Jeśli pojawia się check i równocześnie pojawiają się kłopoty z pracą silnika to problem najczęściej leży gdzie indziej. Pompa albo zawór regulacji ciśnienia pompy IMV .
latwo to zdiagnozowac. Kody to podstawa. Diag ! Diag ! Diag ! bez tego nie dotykamy auta panowie.