w górę musso
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
Posty: 380
-
Strona 24 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- Następna
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: w górę musso
Postautor: mussolinii » 12 lut 2014, 16:14
No ja wyboru nie miałem i musiałem zaakceptować wjazd ten co jest. Ino jak się wjedzie do środka to drzwi od samochodu można otworzyć całkiem i nie dotykają ściany. Po zamknieciu drzwi wjazdowych można również otworzyć klapę i jest git.
Ile kosztował Cię projekt garażu i wykonanie? To gotowy garaż (monolit) czy budowany od podstaw?
Ile kosztował Cię projekt garażu i wykonanie? To gotowy garaż (monolit) czy budowany od podstaw?
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- YelonkoskY
- Stały bywalec
- Posty: 223
- Rejestracja: 26 lut 2011, 17:31
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Tak zwana Stolyca
Re: w górę musso
Postautor: YelonkoskY » 12 lut 2014, 17:17
To nie będzie garaż wolnostojący tylko w bryle domu. Nie mam za specjalnie jak określić tego ile kosztował projekt samego garażu bo to liczy się całościowo jako projekt domu z garażem Kosztu budowy też nie znam bo dom jest jeszcze w budowie
- buby1
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 21:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: w górę musso
Postautor: buby1 » 09 mar 2014, 20:14
a to moje musso ,narazie podniosłem przód
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: w górę musso
Postautor: leon81 » 12 mar 2014, 12:24
Kolego naprężasz drążki - śruba jest mniej więcej na wysokości fotela przedniego ( oczywiście pod podwoziem ). Dokręcając śrubę napinasz drążek i auto idzie w górę.
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
- buby1
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 21:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: w górę musso
Postautor: buby1 » 13 mar 2014, 22:02
tak skręciłem na drążkach ale najpierw skręć na maxa a potem 3obroty odkręć żeby auto było ciutek elastyczne
- kawa62
- Stały bywalec
- Posty: 341
- Rejestracja: 08 maja 2011, 20:07
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
Re: w górę musso
Postautor: kawa62 » 28 mar 2014, 14:52
Poniżej link do mojego postu dotyczącego liftu na poduszkach :
post19153.html#p19153
post19153.html#p19153
-
- Stały bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 08 gru 2013, 4:04
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa Praga płd
Re: w górę musso
Postautor: Arek » 10 sie 2014, 13:29
Panowie. 24 strony tematu o podnoszeniu. Sporo offtopu o oponach dlatego czas zadać pytanie.
Chce podnieść moje musso. Przód podniosłem na drążkach. Z tyłu prawdopodobnie do wymiany sprężyny i amortyzatory (bo buja, pływa itp).
Piszecie o sprężynach z dyskoteki i o ich twardości. Nie ukrywam że nie chce żeby było bardzo twardo - od tego mam inne auto którego mam dosyć.
Co kupić żeby :
- Było wyżej
- Pasowało
Cenowo widze że wszystko podobnie wygląda.
I co z czasem zrobić z przodem?
Zakładając że tył po wymianie sprężyn będzie wyżej niż przód podniesiony na drążkach.
Chce podnieść moje musso. Przód podniosłem na drążkach. Z tyłu prawdopodobnie do wymiany sprężyny i amortyzatory (bo buja, pływa itp).
Piszecie o sprężynach z dyskoteki i o ich twardości. Nie ukrywam że nie chce żeby było bardzo twardo - od tego mam inne auto którego mam dosyć.
Co kupić żeby :
- Było wyżej
- Pasowało
Cenowo widze że wszystko podobnie wygląda.
I co z czasem zrobić z przodem?
Zakładając że tył po wymianie sprężyn będzie wyżej niż przód podniesiony na drążkach.
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: w górę musso
Postautor: dragsterdh » 10 sie 2014, 15:52
Arek pisze:Panowie. 24 strony tematu o podnoszeniu. Sporo offtopu o oponach
Wg Ciebie na oponach się nie podnosi
Sprężyny możesz sobie zamówić o twardości jakiej chcesz. NA tych 24 stronach est opisane co i jak i gdzie. Przodu bez przerobienia na sprężyny jakoś bardzo nie podniesiesz.
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
- YelonkoskY
- Stały bywalec
- Posty: 223
- Rejestracja: 26 lut 2011, 17:31
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Tak zwana Stolyca
Re: w górę musso
Postautor: YelonkoskY » 10 sie 2014, 21:34
Arek pisze:I co z czasem zrobić z przodem?
Zakładając że tył po wymianie sprężyn będzie wyżej niż przód podniesiony na drążkach.
Nie wiem czy będziesz musiał coś robić z przodem bo u mnie auto stoi równo po podniesieniu na drążkach a z tyłu mam sprężyny z discovery.
- bartsmigiel
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 18 maja 2011, 22:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Śmigiel (WLKP)
Re: w górę musso
Postautor: bartsmigiel » 18 sie 2014, 21:33
Witam Panowie, jakby co to mam na zbyciu podkładki wykonane z ertalonu służące do bodyliftu. wysokość 53mm, 10 sztuk. Dwa lata jeździły u mnie w musso.
Zainteresowanych odsyłam do działu giełda - tam są namiary na mnie.
W razie czego to służę pomocą merytoryczną w kwestii montażu.
Pozdrawiam
Zainteresowanych odsyłam do działu giełda - tam są namiary na mnie.
W razie czego to służę pomocą merytoryczną w kwestii montażu.
Pozdrawiam
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: w górę musso
Postautor: SLAVCO1983 » 24 sie 2014, 1:27
FAJNY TUNING
https://www.youtube.com/watch?v=BoQCV-eTT98
nie zapomnę jak mojego tak zakopanego wyciągałem przez 3h w nocy w polach i tylko wyciągarka nic nie dało rady innego
https://www.youtube.com/watch?v=BoQCV-eTT98
nie zapomnę jak mojego tak zakopanego wyciągałem przez 3h w nocy w polach i tylko wyciągarka nic nie dało rady innego
tel 790775788
- radarix
- Forumowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2014, 22:33
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: PSE
Re: w górę musso
Postautor: radarix » 19 gru 2014, 22:53
Odświeżę trochę temat. Zastosowałem patent opisany wcześniej i podniosłem swojego musiołka montując sprężyny od LR II, przód oczywiście podkręcając na drążkach. Niestety tył zrobił się strasznie sztywny i zaczął żyć swoim życiem. O ile nie przeszkadza to w spokojnej jeździe poza asfaltem to jazda po nierównym asfalcie to jakiś dramat. Czuć jakby tył "ząbkował" - nie tłumiąc nierówności tylko przeskakując z jednej na drugą. Na chwilę obecną zawieszenie wróciło do stanu fabrycznego, nie mam pomysłu co dalej. W zasadzie mam jeden - zrobić sprężyny na zamówienie. Czy ktoś z forumowiczów próbował zastosować sprężyny od innego auta? Czytałem wcześniej że w123 się pojawiło oraz jakaś renia...
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 11 paź 2013, 18:57
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: w górę musso
Postautor: dlugi1982 » 09 cze 2015, 10:07
Witam wszystkich.Na początku wspomnę,że przeczytałem wątek kilkanaście razy ale interesuje mnie kilka zagadnień,o których się nie dowiedziałem(możliwe,że od tego czytania nie doczytałem,pominąłem lub inne takie"oczopląs"). Mianowicie chodzi mi o to czy wszystkie wasze porady dotyczą się tylko liftu modelu z silnikiem diesla? W jednym wątku ktoś wspomniał,że sprężyny(od LAND ROVER-a DISCOVERY II / MONROE SP0735 / KAYABA K-Flex RE6738 mogą nie pasować do benzyny) nikt w tej kwestii tego dalej nie kontynuował i nie drążył tematu.Co do amorów wszystko jasne i klarowne (MONROE ADVENTURE D8481 / KAYABA GAS 554147,344310).Jeszcze jedno pytanie w sprawie owych sprężyn w ostatnim wpisie wspomniano,że model(DA 4197 sklep.Lr.pl) są strasznie twarde,dzwoniłem z zapytaniem i się dowiedziałem,że są to sprężyny + ok 100kg i +40mm ale doradzono mi model DA 4203 są tylko +50kg i +40mm i będą lepiej "sprężynować". Bardzo proszę o szybką odpowiedź najlepiej zaraz bo jestem w trakcie "musowej" wymiany i mam dylemat czy zamawiać
Posty: 380
-
Strona 24 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- Następna
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości