w górę musso
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
Posty: 380
-
Strona 26 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: w górę musso
Postautor: michaldenisiuk » 16 lis 2015, 20:42
nie boicie sie o przeguby? o kat pochylenia zwrotnicy? polosoe beda pracowaly pod takim katem ze ja ....jak podnioslem swojego na drazkach max to swoznie zaczely skrzeczec:)
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 04 cze 2015, 8:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: LRA
Re: w górę musso
Postautor: salvatlon » 16 lis 2015, 23:45
Myślę że każdy kto zaczyna trochę przerabiać swoje auto zadaje sobie sprawę z tego że pewne elementy będą zużywały się szybciej niż przy standardowych ustawieniach, ale bez popadania w skrajności Mussiak to dla mnie drugie auto które ma służyć do zabawy w max średnim terenie i wypraw urlopowych i do tego staram się go przygotować. Zdaję sobie sprawę że po moich amatorskich modyfikacjach nie będzie śmigał na czarnym jak w oryginale, ale nie chcę wydawać ponad 20k na patrola czy jeepa gdzie akcesoriów i dodatków jest od groma
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: w górę musso
Postautor: uki » 20 lis 2015, 20:49
Z przeróbek Carlosa chcę to co piszesz przedłużyć mocowania amorów, panharda, wahaczy tylnych i pomyślę o o przesunięciu mocowania wahaczy przednich ale to będzie wymagało trochę liczenia i bo nie jest łatwo po katalogach dopasować amory o odpowiednim skoku/długości min i max/mocowaniu/dopasowanych do auta o podobnej masie. Oprócz tego coś tam się produkuje do liftu budy co by osiagnoć poziom nie wyższy niż u kolegi Mussolinimz jak-podniesc-musso-t155-15.html
Szukam też prostych stalowych felg 15R szerokości 8" z ET od -5 do -20 niestety nie tak prosto, oczywiście w odpowiedniej walucie
Szukam też prostych stalowych felg 15R szerokości 8" z ET od -5 do -20 niestety nie tak prosto, oczywiście w odpowiedniej walucie
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
-
- Stały bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 sty 2016, 8:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 10354196
- Skype: michal.mroz
- Lokalizacja: Lipsko
- Kontaktowanie:
Re: w górę musso
Postautor: renegade » 15 lut 2016, 23:02
Tak się zastanawiam czy mój był coś podnoszony.
Stoi na kapciach 265/65r17 i wygląda tak:
Z przelicznika zawartego w tabelce na dole tej strony http://www.polskioffroad.com/ART/przelicznik_opon.html wychodzi że są zbliżone wielkością do 31/10,5r15 ale przód na zakręcie na polnej drodze potrafi mi przytrzeć delikatnie o nakładkę na błotniku.
A żeby podnieść dupkę i pozostawić komfort nie lepiej wsadzić pod/nad sprężynę dystans 5 czy 6 cm, pasuje mi że nie jest taki trzepak jak sąsiada Frontera tylko po drodze płynie i chciałbym to zachować a te 5 cm by mi wystarczyło.
Planuję zakup 2 kpl felg a że 17 mam cywilne letnie uniroyale to na zimę chcę 15 jakieś w teren jeszcze nie wiem czy 31/10,5" czy coś mniejszego.
Mam swoją wulkanizację więc przekładka kół czy nawet opon to dla mnie żaden problem.
Stoi na kapciach 265/65r17 i wygląda tak:
Z przelicznika zawartego w tabelce na dole tej strony http://www.polskioffroad.com/ART/przelicznik_opon.html wychodzi że są zbliżone wielkością do 31/10,5r15 ale przód na zakręcie na polnej drodze potrafi mi przytrzeć delikatnie o nakładkę na błotniku.
A żeby podnieść dupkę i pozostawić komfort nie lepiej wsadzić pod/nad sprężynę dystans 5 czy 6 cm, pasuje mi że nie jest taki trzepak jak sąsiada Frontera tylko po drodze płynie i chciałbym to zachować a te 5 cm by mi wystarczyło.
Planuję zakup 2 kpl felg a że 17 mam cywilne letnie uniroyale to na zimę chcę 15 jakieś w teren jeszcze nie wiem czy 31/10,5" czy coś mniejszego.
Mam swoją wulkanizację więc przekładka kół czy nawet opon to dla mnie żaden problem.
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: w górę musso
Postautor: uki » 16 lut 2016, 21:23
Aby zachować dotychczasowy komfort wozidła w grę wchodzi także podniesienie samej budy na walcach choćby z ertalonu i wymiana śrub mocujących budę w ramie. Tylko musisz pamiętać że podnosząc w ten sposób musisz przerobić mocowanie zderzaków i sprawdzić przewody hamulcowe. CO do obecnej wysokości to wg mnie - seria.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
Posty: 380
-
Strona 26 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości