WSKAŹNIK PALIWA
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 lip 2010, 21:55
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mrozy k/Mińska Maz.
WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: zylut » 15 lis 2011, 17:31
witam
ma taki problem moj wskaznik paliwa w musso 3,2 padl
szukalem problemu w bezpiecznikach ale nic to nie dalo
moze ktos mial juz taki problem lub ma jakies sugestie
pozdrawiam
ma taki problem moj wskaznik paliwa w musso 3,2 padl
szukalem problemu w bezpiecznikach ale nic to nie dalo
moze ktos mial juz taki problem lub ma jakies sugestie
pozdrawiam
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: matee » 15 lis 2011, 17:32
u mnie nie działa tylko żaróweczka, ale olałem to.
próbowałem dostać się do baku od góry (pod tylną kanapą), ale poległem.
próbowałem dostać się do baku od góry (pod tylną kanapą), ale poległem.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: mussolinii » 15 lis 2011, 17:52
matee pisze:u mnie nie działa tylko żaróweczka, ale olałem to.
próbowałem dostać się do baku od góry (pod tylną kanapą), ale poległem.
Na czym polegles? Ja nie zarowka to albo kabel ma przerwe albo termistor sie "skonczyl"
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: matee » 15 lis 2011, 19:50
6 pod kanapą odkręciłem, ale nakrętki 5 niestety już nie ... żeby było śmiesznie, żaróweczka raz na pewien czas odżywa !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: mussolinii » 15 lis 2011, 20:00
No to szukaj przerwy w instalacji elektrycznej miedzy zarowczka a zlaczem na deklu.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: Ramzes » 15 lis 2011, 21:11
Ja 2 miesiące temu myślałem, że spaliła mi się pompka paliwa, ale okazało się, że skorodowały mi łącza na deklu od baku. Efekt był taki, że auto nagle nie chciało odpalić, (wróciło na lawecie).
Musisz odkręcić nakrętkę plastikową aby dostać się do baku i wyciągnąć kosz pompki paliwa. Ja miałem problem odkręcić nakrętkę. Podgrzałem ją dwiema suszarkami do włosów i dopasowałem rurkę o średnicy około 12,5 cm, wkręciłem w nią 3 śrubki, aby zaczepiały o nakrętkę i udało się odkręcić.
Po obejrzeniu okazało się, że pompka paliwa jest ok, a jest przerwa w dopływie prądu na deklu (skorodowały). U mnie dekiel był dosyć skorodowany.
Przeczytaj post:
http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=1499&st=0&sk=t&sd=a&start=15
Musisz odkręcić nakrętkę plastikową aby dostać się do baku i wyciągnąć kosz pompki paliwa. Ja miałem problem odkręcić nakrętkę. Podgrzałem ją dwiema suszarkami do włosów i dopasowałem rurkę o średnicy około 12,5 cm, wkręciłem w nią 3 śrubki, aby zaczepiały o nakrętkę i udało się odkręcić.
Po obejrzeniu okazało się, że pompka paliwa jest ok, a jest przerwa w dopływie prądu na deklu (skorodowały). U mnie dekiel był dosyć skorodowany.
Przeczytaj post:
http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=1499&st=0&sk=t&sd=a&start=15
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: matee » 15 lis 2011, 22:02
W kwestii pompki. Z katalogu części wynika, że dla Diesla pompki nie ma w baku ... jest tam niby tylko czujnik.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: mussolinii » 16 lis 2011, 8:45
matee pisze:W kwestii pompki. Z katalogu części wynika, że dla Diesla pompki nie ma w baku ... jest tam niby tylko czujnik.
Tak dokladnie... nie ma pompki w baku. Jest tylko rurka zasysajaca paliwo i powrot oraz czujnik poziomu paliwa i czujnik rezerwy (osobno). Czujnik rezerwy to termistor, ktory jak jest zanurzony w paliwie to nie przepusza pradu. Jak paliwo sie konczy to odslania termistor ktory zaczyna przewodzic prad i zaswieca sie zaroweczka. To patent spotykany w japoncach i koreancach wszelkiej masci. Zdarza sie ze ten termistor sie "skonczy".
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: krzychu » 16 lis 2011, 10:33
Owy termistor ożywiłem robiąc mu zwarcie śrubokrętem na stykach - ale to w innym koreańcu - DU Espero.
Nakrętkę odkręcałem młotkiem pukając w szeroki śrubokręt.
Przy okazji naderwałem przewód powrotny paliwa.
Poległem natomiast przy wyjęciu całej tej aparatury.
Rurki,termistor i pływak mam tak "powyginane" że za Chiny ludowe nie mogłem tego wyjąć.
Pod żadnym kontem nie chciało wyjść, zawsze jakiś element przeszkadzał.
Chciałem toto wyjąć coby właśnie dekiel oczyścić i zakonserwić czymś.
Strasznie toto rdzewieje.
Nakrętkę odkręcałem młotkiem pukając w szeroki śrubokręt.
Przy okazji naderwałem przewód powrotny paliwa.
Poległem natomiast przy wyjęciu całej tej aparatury.
Rurki,termistor i pływak mam tak "powyginane" że za Chiny ludowe nie mogłem tego wyjąć.
Pod żadnym kontem nie chciało wyjść, zawsze jakiś element przeszkadzał.
Chciałem toto wyjąć coby właśnie dekiel oczyścić i zakonserwić czymś.
Strasznie toto rdzewieje.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: mussolinii » 16 lis 2011, 10:47
A i jeszcze jedno... gdyby kogos podkusilo wyciagac te "przyrzady miernicze" z baku to uwazajcie przy sciaganiu gumowych rurek z metalowych kroccow. To zazwyczaj jest mocno skorodowane i... lamie sie przy sciagnaiu tych gumowych wezykow. Trzeba mocno uwazac zeby tego nie popsuc.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- lukaszswiebodzin
- Stały bywalec
- Posty: 104
- Rejestracja: 25 sty 2009, 22:12
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 9197496
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: lukaszswiebodzin » 19 gru 2011, 12:59
Mi się jedna z rurek ułamała kopiłem druga pompę i było to samo nie zdążyłem wsadzić jej jak także rurka się obłamała wiec obciąłem ja w połowie pompy w deklu metalowym wywierciłem dziurę. na rurkę w połowie pompy założyłem wężyk i wyprowadziłem u góry przez dziurę w deklu metalowym a następnie za pomocą kawałka metalowej rurki złączyłem dwa werzyki i skisnąłem dwoma metalowymi opaskami patent już rok wytrzymał wiec będzie trzymał dalej .
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: matee » 16 maja 2012, 20:01
No i mam problem z je..nymi rurkami przy czujniku ... leci nimi paliwo
Są tak skorodowane, że zupełnie nie wiem co fantem zrobić ???
Są tak skorodowane, że zupełnie nie wiem co fantem zrobić ???
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
-
- Stały bywalec
- Posty: 236
- Rejestracja: 29 sty 2008, 11:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 1599827
Re: WSKAŹNIK PALIWA
Postautor: Roberttt » 21 maja 2012, 19:49
Poxipol albo tego typu wynalazki, u mnie to zagrało - choć to rozwiązanie doraźne, tymczasowe niby ja na tym jeżdżę drugi rok...
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości