Zakup Rextona ll
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: krisw11 » 21 lis 2016, 22:44
Tego raczej NIGDY sie nie dowiesz tak na pocieszenie ) ale każda Taczka ma swoją przeszłość lub przyszłość i nie ma co sie oszukiwać
Kris
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: Trawas » 22 lis 2016, 11:48
krisw11 pisze:Tylko uwaga na wtryski kosztowne jak cholera do ML-a taniej o połowe niż do tego Koreańca ;(
Kris , nie przesadzaj, regeneracja wtrysku Delphi wcale nie kosztuje więcej niż Boscha i nie są to jakieś wariackie pieniądze. Tylko trzeba to zlecać dobremu warsztatowi - takiemu, co ich nie pourywa przy demontażu - bo to, że kosztuje dużo zawdzięczamy właśnie durniom, którzy nic innego nie potrafią , jak tylko ciągnąć wtrysk na chama w górę. A przy montażu nie chce im się dokładnie dopieścić gniazda tylko używają past uszczelniających które później się zapiekają na kamień i wtrysku ruszyć nie można. Jak się urwie to kicha a oni nie biorą odpowiedzialności. Mnie się nigdy wtrysk nie urwał a każdy wyjmę ręką dosłownie - bo wcześniej pracujący silnik sam je poluzuje ciśnieniem. A że ML tańsze ? ja bym tych od ML nie chciał nawet za darmo . To Bosch produkowany w Chinach, takli szmelc, że sam Mercedes w modelach wyższej klasy pakuje układy Delphi a nie Bosch. Delphi jest spoko, Rex sąsiada na jednym komplecie przejechał maxa, czyli prawie 800 tyś. Teraz kupił sobie drugi silnik z rozbitka i hula dalej tym samym autkiem. Cała tajemnica w tym, żeby co 100 tyś , czy potrzeba, czy nie , profilaktycznie demontować wtryski i dawać je do mycia w myjce ultradźwiękowej przy okazji wymieniając zaworki. No i jadą bezawaryjnie do końca silnika.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2016, 12:08 przez Trawas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: Trawas » 22 lis 2016, 12:06
rk75 pisze:Ja bym nie chciał słyszeć że auto które chcę kupić było zarzynane w terenie
No, to szukaj takiego z TOD. - Ci, co lubią teren takich napędów nie kupują. W terenie dużo lepiej sprawdza się Part Time i ci co tam zaglądają wybierają Part Time . Auta z TOD będą raczej do autostradowców - w terenie też jakoś tam pojedzie za to na asfaltach w zimie chodzi dużo lepiej z czterech łapek.
Ja poprzednim Rexiakiem choć był z TOD ale na impry terenowe jeździłem , tylko częściej od innych musiałem włączać reduktor a przez to wolniej się poruszałem - ale co tam, szedł jak burza -(bo, po włączeniu reduktora TOD nie działa a napęd jest włączony na stałe 50/50 . Tylko szybciej niż 30 km/h pojechać się nie da.) Można tylko pozazdrościć Jeepom , które mają trzy napędy, czyli i Part Time i AWD oraz tylko tył - do wyboru.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lis 2016, 0:15
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: MFRESH » 22 lis 2016, 12:54
Ma reduktor. Gość jeździł nim w terenie o ile pamiętam miał filmik na You Tube i pisał w ogłoszeniu że ma skrzynie biegów CVT[/quote]rk75 pisze:[quote="MFRESH" Napisz tylko, czy ma reduktor (po przyciskach
Widziałem, troche błotka na prostej. Żaden teren
-
- Forumowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 gru 2017, 18:37
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: Pulcheriusz » 16 sty 2018, 11:19
Trawas pisze:Cała tajemnica w tym, żeby co 100 tyś , czy potrzeba, czy nie , profilaktycznie demontować wtryski i dawać je do mycia w myjce ultradźwiękowej przy okazji wymieniając zaworki. No i jadą bezawaryjnie do końca silnika.
Ok. A o jakich kwotach mówimy za taką usługę? I na czym polega większa trwałość slabszego silnika 2,7?
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości