Zakup Rextona ll
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 21 cze 2015, 15:01
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Zakup Rextona ll
Postautor: rk75 » 30 paź 2016, 13:17
Witam, czy ktoś z forumowiczów widział ten egzemplarz?http://otomoto.pl/oferta/ssangyong-rexton-270xdi-163km-ID6yCyyr.html Co sądzicie o tej ofercie?
Ostatnio zmieniony 30 paź 2016, 14:55 przez rk75, łącznie zmieniany 1 raz.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: Trawas » 30 paź 2016, 14:48
No co ty ? chcesz sobie nabyć Rexa z manualną skrzynią ? To upierdliwe jest - automat lepszy
Ten wygląda dobrze ale przebieg to bym sprawdził ? Jeśli prawdziwy to ten samochód byłby wart zainteresowania. Szczególnie ten silnik 162 KM - najlepiej się sprawuje i jest najmniej awaryjny.
Jeśli auto ma napęd TOD , czyli stałe 4x4 z automatyczną regulacją siły napędowej przedniej osi. ( klawisze H4 i L4 bez H2 ) W zimę , jak znalazł .
Widzę, że ten egzp. ma też reduktor ( nie każdy Rex II ma taki napęd)
Dla Rexa 100 tyś to tak, jakby dopiero był silnik dotarty.
To akurat dla mnie byłby moment wyjęcia wtrysków i dania ich do mycia ultradźwiękiem a opcjonalnie wymiany w nich zaworków. Ja tak robię profilaktycznie - a sąsiad w ten sposób przejechał na wtryskach ponad 700 tyś km.
Ten wygląda dobrze ale przebieg to bym sprawdził ? Jeśli prawdziwy to ten samochód byłby wart zainteresowania. Szczególnie ten silnik 162 KM - najlepiej się sprawuje i jest najmniej awaryjny.
Jeśli auto ma napęd TOD , czyli stałe 4x4 z automatyczną regulacją siły napędowej przedniej osi. ( klawisze H4 i L4 bez H2 ) W zimę , jak znalazł .
Widzę, że ten egzp. ma też reduktor ( nie każdy Rex II ma taki napęd)
Dla Rexa 100 tyś to tak, jakby dopiero był silnik dotarty.
To akurat dla mnie byłby moment wyjęcia wtrysków i dania ich do mycia ultradźwiękiem a opcjonalnie wymiany w nich zaworków. Ja tak robię profilaktycznie - a sąsiad w ten sposób przejechał na wtryskach ponad 700 tyś km.
-
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 21 cze 2015, 15:01
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: rk75 » 20 lis 2016, 16:11
Smok kupiony przebieg 112 tyś, rok 2007,TOD, manual. Teraz wymiana filtrów i płynów i ustrojowych. I tu pytanie: jakiej marki oleje stosujecie (silnik, mosty,reduktor, skrzynia biegów (manual) parametry znam. Jaki filtr paliwa? Delphi czy coś innego.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lis 2016, 0:15
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: MFRESH » 20 lis 2016, 21:48
Trawas, trochę się zacząłem interesować tematem pod kątem zakupu i wyczytałem gdzieś ostatnio, że w Rexach II zrezygnowano z montowania reduktora. Po czym wyczaiłeś, że on go ma? Widziałem to ogłoszenie kilka razy i omijałem . Rk gratuluję zakupu, sprzęt się sprawuje?
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: Trawas » 20 lis 2016, 22:01
Mfresh to proste jak nie ma reduktora to i nie ma przełączenia na L4 a zostają tylko pozycje H2 i H4 z tym, że w TOD nie ma przełączenia na H2 zatem w autach bez reduktora ale z TOD jest tylko H4 czyli 4WD i przełącznika napędów wcale nie ma - a w tym aucie był - a skoro był to i reduktor też.
Nie zrezygnowali z wersji z reduktorem bo nadal można taką kupić - po prostu trzeba zamówić bo to podraża auto. Jeżeli Rex jest z oryginalną mercowską skrzynią to reduktor też będzie jeśli jest TOD bo TOD siedzi właśnie w reduktorze. Tańsze wersje auta nie mają mercowskiej skrzyni i tam być może jest TOD bez redukcji ale to trochę dziwne bo ten układ był oryginalny, niemiecki i Koreańczycy tego nie produkowali.
RK 75 - A co do płynów i olejów - nie masz instrukcji obsługi auta ? Podesłać ci ? dawaj na priv do mnie
a
Nie zrezygnowali z wersji z reduktorem bo nadal można taką kupić - po prostu trzeba zamówić bo to podraża auto. Jeżeli Rex jest z oryginalną mercowską skrzynią to reduktor też będzie jeśli jest TOD bo TOD siedzi właśnie w reduktorze. Tańsze wersje auta nie mają mercowskiej skrzyni i tam być może jest TOD bez redukcji ale to trochę dziwne bo ten układ był oryginalny, niemiecki i Koreańczycy tego nie produkowali.
RK 75 - A co do płynów i olejów - nie masz instrukcji obsługi auta ? Podesłać ci ? dawaj na priv do mnie
a
Ostatnio zmieniony 20 lis 2016, 22:24 przez Trawas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lis 2016, 0:15
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: MFRESH » 20 lis 2016, 22:22
Trawas, projektowałeś te auta, bo po tych zdjęciach to nie bardzo szło wyczaić mam cos na oku, może zerkniesz. To auto jest chyba właśnie z TOD. http://otomoto.pl/oferta/ssangyong-rext ... yDYpp.html
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: Trawas » 20 lis 2016, 22:49
Masz rację - dwupozycyjny przełącznik H4/L4 - 4WD czyli TOD. Wygląda ładnie utrzymane ale jest z Niemiec a Szwaby dużo jeżdżą więc postawił bym go na kompa żeby sprawdzili autentyczność przebiegu.
200 tyś dla Rexa to pikuś bo przeleci jeszcze 400 bez problemu albo i więcej - ale to by oznaczało, że Szwab jeździł do 20 tyś rocznie - czyli musiałby to być bardzo bardzo stary Szwab i paskudnie leniwy. No i na drzwiach ma , wydaje mi się oznaczenie takie jak wersja 184 KM a napisano, że ma 165 KM. Jak by co, to silniki 165 KM są trwalsze i mniej awaryjne choć wcale mniej nie palą niż te silniejsze. Jeśli to prawda z tym przebiegiem a auto nie było bite to warte jest tej ceny - ja bym je obejrzał.
PS - radio nie jest fabryczne a napisali że jest ale to drobnostka.
200 tyś dla Rexa to pikuś bo przeleci jeszcze 400 bez problemu albo i więcej - ale to by oznaczało, że Szwab jeździł do 20 tyś rocznie - czyli musiałby to być bardzo bardzo stary Szwab i paskudnie leniwy. No i na drzwiach ma , wydaje mi się oznaczenie takie jak wersja 184 KM a napisano, że ma 165 KM. Jak by co, to silniki 165 KM są trwalsze i mniej awaryjne choć wcale mniej nie palą niż te silniejsze. Jeśli to prawda z tym przebiegiem a auto nie było bite to warte jest tej ceny - ja bym je obejrzał.
PS - radio nie jest fabryczne a napisali że jest ale to drobnostka.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lis 2016, 0:15
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: MFRESH » 20 lis 2016, 22:58
Mam namiar do właściciela, bo wystawiał je wcześniej prywatnie. Nie wiem tylko, czy je sprzedał do komisu, czy tylko wstawił. Napisz tylko, czy ma reduktor (po przyciskach ), czy nie. Dla mnie to dosyć istotne, a ja spróbuje sie do niego dodzwonić. Dzięki za pomoc.
-
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 21 cze 2015, 15:01
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: rk75 » 21 lis 2016, 19:43
Dzięki Mam go od tygodnia, za wiele nie powiem, jak narazie wszystko jest OKMFRESH pisze: Rk gratuluję zakupu, sprzęt się sprawuje?
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: Consool » 21 lis 2016, 20:12
I oby Ci się tak spisywał dalej Dbaj o niego to Cię nie zawiedzie nigdy
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: krisw11 » 21 lis 2016, 20:51
Tylko uwaga na wtryski kosztowne jak cholera do ML-a taniej o połowe niż do tego Koreańca ;(
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 21 cze 2015, 15:01
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: rk75 » 21 lis 2016, 21:14
[quote="MFRESH" Napisz tylko, czy ma reduktor (po przyciskach [/quote] Ma reduktor. Gość jeździł nim w terenie o ile pamiętam miał filmik na You Tube i pisał w ogłoszeniu że ma skrzynie biegów CVT
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: krisw11 » 21 lis 2016, 21:21
Po,to te auta są ! Gdyby jeździć terenówką po autostradach,to po pierwsze ; po co nam terenówka ,a po drugie te auta sa od tego ! pod kołdrą,to swoje Lov możemy trzymać a nie jakieś blachy i plastiki
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 21 cze 2015, 15:01
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zakup Rextona ll
Postautor: rk75 » 21 lis 2016, 21:39
Ja bym nie chciał słyszeć że auto które chcę kupić było zarzynane w terenie
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości