witam
do zasilania pompy wtryskowej służy pompa podająca
załozyłem przed pompa podającą na bloku silnika , elektryczną pompe do układów gaznikowych + zaworek zwrotny
pompa elektryczna podpieta poprzez przekaznik z skrzynka bezpieczników i załacza sie po przekrecaniu kluczyka
zasilanie diesla
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 40
- Rejestracja: 12 mar 2017, 22:16
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: zasilanie diesla
Postautor: Dan911 » 08 maja 2017, 13:14
czyli padła pompa podająca i zamieniłeś ją inną? jaka cena tej podającej w oryginale ? problem z dostepnością?
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: zasilanie diesla
Postautor: trol48 » 09 maja 2017, 3:50
nie padła całkiem ale mialem oznaki jej slabej wydalnosci, szczelnosc slabe tloczenie i załatwilem sprawe z chlodzeniem pompy wtryskowej , ew zelowaniem sie paliwa, odpowietrzeniem układu.
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: zasilanie diesla
Postautor: trol48 » 11 maja 2017, 7:32
prawdopodobnie zle zdiagnozowałem objawy
chyba mam brudny zbiornik paliwa
jak go przymuli staje wyłączam silnik i za 1min jest ok
filtry wymienione
chce odkrecic korek na baku i duza zewnetrzna pompka jak odkurzaczem oczyscic bak, a moze zdemontowac
poprosze o podpowiedzi z demontazu baku
chyba mam brudny zbiornik paliwa
jak go przymuli staje wyłączam silnik i za 1min jest ok
filtry wymienione
chce odkrecic korek na baku i duza zewnetrzna pompka jak odkurzaczem oczyscic bak, a moze zdemontowac
poprosze o podpowiedzi z demontazu baku
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: zasilanie diesla
Postautor: trol48 » 25 maja 2017, 22:23
witam , chciałbym wszystkich przeprosić, że wskutek mojego przemądrzania mogli wykonać modyfikacje. U mnie silnik po rozgrzaniu czasem gubił wolne obroty. Regulacja nastawnikiem nie odnosiła skutku. Po diagnozie pompiarza mam do wyboru kupno drugiej lub naprawa. Chyba kupię drugą.
pozdrawiam i przepraszam
pozdrawiam i przepraszam
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: zasilanie diesla
Postautor: krisw11 » 25 maja 2017, 23:32
Nie przepraszaj bo myśle Nikt z nas tu sie nie gniewa ale co do tego tematu ,to myśle lepiej zregenerować swoją pompe niż kupić inna używaną i za chwile też bedzie do regeneracji bo star i też używana. Twój wybór Kol.Trol. Wszystko zależy od tego jakiego masz dobrego pompiarza ! Bo,to najważniejsze ! Ja kiedyś w Toyocie sam z kolegą rozebrałem pompe w szopie na pieńku od drewna dosłownie ! Wymieniłiśmy rotator czyli takie kółko z łopatkami i hulała jak burza ! A pompiarze cudowali,wymyślali i chcieli od tysiaka w góre !
Kris
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: zasilanie diesla
Postautor: Trawas » 27 maja 2017, 0:51
Słusznie Kris , tak trzymać - nasi górą ! Pazerności serwisów trzeba się przeciwstawiać mądrością i godnością osobistą. Nie będzie pijawka szarpała naszych kieszeni za byle poprawki i traktowała nas jak ciemniaków, którym można wstawiać stęchły kit.
Dedykujmy im powiedzonko " nie bądź chamie chytry - bo cham za dużo chciał w końcu gówno z tego miał " A my - damy radę.
Dedykujmy im powiedzonko " nie bądź chamie chytry - bo cham za dużo chciał w końcu gówno z tego miał " A my - damy radę.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: zasilanie diesla
Postautor: krisw11 » 27 maja 2017, 1:33
Dziękuje Trawas za poparcie Bracie mój )) ale niestety taka prawda ! W Polsze pełno pijawek jak ,to ująłeś...., więcej niż Islamistów w Meczecie hehe )) jakbyś był w okolicy Szczecina ,to z chęcią Cie poznam i Twoją rodzinke tak na żywo, nawet kawe postawie hi hi i KFC ))) Śmiechawy Gostek z Ciebie a ja takich luzaków i mądrych ludzi uwielbiam i szanuje Bardzo !!!
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: zasilanie diesla
Postautor: trol48 » 28 maja 2017, 21:26
witam
pompe mam w bardzo dobrym stanie, daje równe i wzorcowe cisnienie na wszystkich wtryskach , i sucha jak pieprz
uszkodzony regulator odsrodkowy-sprzegło
kupuje pompe z regulatorem ok 800 pln na gwarancji
koszt montazu ok 300-500
pompe mam w bardzo dobrym stanie, daje równe i wzorcowe cisnienie na wszystkich wtryskach , i sucha jak pieprz
uszkodzony regulator odsrodkowy-sprzegło
kupuje pompe z regulatorem ok 800 pln na gwarancji
koszt montazu ok 300-500
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: zasilanie diesla
Postautor: trol48 » 02 cze 2017, 9:32
witam
problem rozwiązany, to nie pompa , a przewody paliwowe miały mikropęknięcia, założyłem nowe gumowe i nie widziałem jak zasysa powietrze, zmieniłem na przezroczysty igielitowy zasilajacy pompe wtryskową i szok, powietrza jak w napowietrzaczu, wymieniłem wszystkie podajace paliw ona igielitowe i jest czysciutko, zakupioną pompe zwracam na Allegro, mam 14 dni na zwrot
dlatego stare mercedesy miały igielitowe przewody paliwowe
problem rozwiązany, to nie pompa , a przewody paliwowe miały mikropęknięcia, założyłem nowe gumowe i nie widziałem jak zasysa powietrze, zmieniłem na przezroczysty igielitowy zasilajacy pompe wtryskową i szok, powietrza jak w napowietrzaczu, wymieniłem wszystkie podajace paliw ona igielitowe i jest czysciutko, zakupioną pompe zwracam na Allegro, mam 14 dni na zwrot
dlatego stare mercedesy miały igielitowe przewody paliwowe
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości