Zmiany w Musso 3,2 benzyna
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
- witek4x4
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 20 mar 2009, 16:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: witek4x4 » 30 wrz 2009, 22:17
Modyfikacje zrealizowane
1. Lift budy 6-7 cm
2. lift zawieszenia: przód drążki oryginalne HEAVY DUTY , a tył wyższe sprężyny.
3. koła 33? (wycięte nadkola z przodu i styłu)
4. zderzaki i progi z rur stalowych robione na zamówienie
5. wciągarka przód SUPERWINCH X9
6. Blokady ARB przód i tył plus kompresor w podłokietniku z wyjściem do pompowania kół
7. reduktor wymieniony na taki z Musso 2,9 TDI i sterowanie ręczne z kabiny
8. oczywiście akumulator żelowy OPTIMA z przodu, a w bagażniku zrobiona instalacja na drugą OPTIMĘ
9. Snorkel niezbędny - własna robota
10. zmieniony układ chłodzenia z wentylatora wiskotycznego na 2 wentylatory elektryczne
11. 4 halogeny na dachu i 3 do cofania.
12. zdjęty zbiornik paliwa (oryginalny jest zbyt nisko) i zamontowany sportowy w bagażniku plus zewnętrzna pompa paliwa. Samochód przerobiony jest na gaz.
13. wyciągnięte wyżej odpowietrzniki mostów i skrzyni biegów
Modyfikacje do zrealizowania
1. wyrzucenie klimatyzacji i zamontowanie drugiej chłodnicy płynu chłodzącego i zamontowanie drugiego alternatora
Jak coś mi się jeszcze przypomnie to dopiszę
1. Lift budy 6-7 cm
2. lift zawieszenia: przód drążki oryginalne HEAVY DUTY , a tył wyższe sprężyny.
3. koła 33? (wycięte nadkola z przodu i styłu)
4. zderzaki i progi z rur stalowych robione na zamówienie
5. wciągarka przód SUPERWINCH X9
6. Blokady ARB przód i tył plus kompresor w podłokietniku z wyjściem do pompowania kół
7. reduktor wymieniony na taki z Musso 2,9 TDI i sterowanie ręczne z kabiny
8. oczywiście akumulator żelowy OPTIMA z przodu, a w bagażniku zrobiona instalacja na drugą OPTIMĘ
9. Snorkel niezbędny - własna robota
10. zmieniony układ chłodzenia z wentylatora wiskotycznego na 2 wentylatory elektryczne
11. 4 halogeny na dachu i 3 do cofania.
12. zdjęty zbiornik paliwa (oryginalny jest zbyt nisko) i zamontowany sportowy w bagażniku plus zewnętrzna pompa paliwa. Samochód przerobiony jest na gaz.
13. wyciągnięte wyżej odpowietrzniki mostów i skrzyni biegów
Modyfikacje do zrealizowania
1. wyrzucenie klimatyzacji i zamontowanie drugiej chłodnicy płynu chłodzącego i zamontowanie drugiego alternatora
Jak coś mi się jeszcze przypomnie to dopiszę
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: mpn120 » 05 paź 2009, 7:21
Witam
Widzę Witek że dotrzymałeś słowa
Dzięki za wstawkę w sobotę wpadnę
Pozdrawiam
Widzę Witek że dotrzymałeś słowa
Dzięki za wstawkę w sobotę wpadnę
Pozdrawiam
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: mpn120 » 18 gru 2010, 13:53
Witam wszystkich
Powiem wam że z kolegom Witkiem znamy się już długo,wpadałem do niego na Sobolewiadę kilka razy i jego auto to super bryka,widziałem siedziałem i wiem co to potrafi.
Dlatego postanowiłem pokazać wam to cudo za pozwoleniem Witka4x4.
Tylko nie zamordujcie chłopaka pytaniami bo on organizuje zaje....e rajdy
Pozdrawiam
Powiem wam że z kolegom Witkiem znamy się już długo,wpadałem do niego na Sobolewiadę kilka razy i jego auto to super bryka,widziałem siedziałem i wiem co to potrafi.
Dlatego postanowiłem pokazać wam to cudo za pozwoleniem Witka4x4.
Tylko nie zamordujcie chłopaka pytaniami bo on organizuje zaje....e rajdy
Pozdrawiam
IMGP0117.JPG
IMGP0178.JPG
spotkanie SsangYong 1.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: Ramzes » 18 gru 2010, 17:39
Auto godne szacunku.
Na fotkach bardzo ładnie wygląda, musi jeszcze lepiej jeździć.
Na fotkach bardzo ładnie wygląda, musi jeszcze lepiej jeździć.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: sasek1 » 18 gru 2010, 18:05
ja jakbym miał takie musso to nie mówie co bym nim robił
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: mpn120 » 19 gru 2010, 10:40
Ja właśnie za pomocą i poradami Witka rozpocząłem budowę swojego Off road Musso
Nie będzie identyczne ale tak samo sprawnie poradzi sobie w terenie jedyną różnicą będą opony w rozmiarze 33x10,5R15
bo Witek ma 33x12,5R15 ale on ma 220KM a ja tylko 100.
Nie będzie identyczne ale tak samo sprawnie poradzi sobie w terenie jedyną różnicą będą opony w rozmiarze 33x10,5R15
bo Witek ma 33x12,5R15 ale on ma 220KM a ja tylko 100.
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: Gonzo » 19 gru 2010, 13:10
szacun!!
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- ponton26
- Stały bywalec
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2008, 9:49
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 4013960
- Skype: uwo.net.pl
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontaktowanie:
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: ponton26 » 20 gru 2010, 21:21
naprawdę respect
Powodzenia w nierównej walce z Koreańską myślą techniczną.
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: krzychu » 20 gru 2010, 22:22
Ja to bym prosił o foto wnętrza.
Bagażnik, przedział pasażerski jak i komora silnika
Bagażnik, przedział pasażerski jak i komora silnika
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- PrezeSmlawa
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 01 paź 2010, 20:24
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 32
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 575784
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: PrezeSmlawa » 11 mar 2011, 20:25
sasek1 pisze:ja jakbym miał takie musso to nie mówie co bym nim robił
Po paru górkach ze szczęścia leżał na dachu hehe
Zajefajny sprzęt. Pozdro.
- witek4x4
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 20 mar 2009, 16:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: witek4x4 » 07 cze 2017, 22:39
Sytuacja finansowa zmusza do sprzedania Musso 3,2 automat od 2001 w moich rękach.
Modyfikacje zrealizowane
1. Lift budy 6-7 cm
2. lift zawieszenia: przód drążki oryginalne HEAVY DUTY , a tył wyższe sprężyny.
3. Amortyzatory Koni HD regulowane,
4. koła 33” x 12,5”(wycięte nadkola z przodu i z tyłu) – długo dobierane odpowiednie felgi
5. zderzaki i progi z rur stalowych robione na zamówienie
6. mocowanie do koła zapasowego na tylnym zderzaku
7. hak holowniczy na zamówienia i ucho HEAVY DUTY do wyciągania
8. wciągarka przód SUPERWINCH X9 z heblem do szybkiego wyłączenia
9. hebel na całą dodatkową instalację elektryczną
10. Blokady ARB przód RD ….. most DANA 34 i tył RD 117 most DANA 44 plus kompresor w podłokietniku z wyjściem do pompowania kół.
11. reduktor wymieniony na taki z Musso 2,9 TDI i sterowanie ręczne z kabiny, drugi w zapasie
12. oczywiście akumulator z przodu, a w bagażniku zrobiona instalacja na drugi
13. przetwornica 12V na 220V
14. Snorkel niezbędny - własna robota, dużo lepsza konstrukcja od oryginału, bardziej elastyczna – uszczelniony filtr powietrza
15. zmieniony układ chłodzenia z wentylatora załączanego przez wiskozę na 2 wentylatory elektryczne plus poprowadzone inaczej przewody wodne
16. 4 halogeny na dachu (do zamontowania na bagażniku) i 3 do cofania.
17. zdjęty zbiornik paliwa (oryginalny jest zbyt nisko) i zamontowany sportowy w bagażniku plus zewnętrzna pompa paliwa. Samochód przerobiony jest na gaz.
18. wyciągnięte wyżej odpowietrzniki mostów i skrzyni biegów
19. czujnik temperatury oleju w silniku, w skrzyni (do podłączenia), cyfrowy robiony na zamówienie voltomierz
20. metromierz Trasek
21. zamontowany wyżej komputer (był 65cz jest 95cm nad poziomem drogi), drugi w zapasie.
22. bagażnik wyprawowy
23. Inne udogodnienia do jazdy w terenie
24. Dużo dodatkowych części: zawieszenie, klapa tylna, reduktor, przewody wodne, wentylator z ramą, obudowa filtra pow, lampy, kolektor dolotowy
Modyfikacje do zrealizowania
1. instalacja przygotowana na dodatkowe halogeny na dachu
Modyfikacje zrealizowane
1. Lift budy 6-7 cm
2. lift zawieszenia: przód drążki oryginalne HEAVY DUTY , a tył wyższe sprężyny.
3. Amortyzatory Koni HD regulowane,
4. koła 33” x 12,5”(wycięte nadkola z przodu i z tyłu) – długo dobierane odpowiednie felgi
5. zderzaki i progi z rur stalowych robione na zamówienie
6. mocowanie do koła zapasowego na tylnym zderzaku
7. hak holowniczy na zamówienia i ucho HEAVY DUTY do wyciągania
8. wciągarka przód SUPERWINCH X9 z heblem do szybkiego wyłączenia
9. hebel na całą dodatkową instalację elektryczną
10. Blokady ARB przód RD ….. most DANA 34 i tył RD 117 most DANA 44 plus kompresor w podłokietniku z wyjściem do pompowania kół.
11. reduktor wymieniony na taki z Musso 2,9 TDI i sterowanie ręczne z kabiny, drugi w zapasie
12. oczywiście akumulator z przodu, a w bagażniku zrobiona instalacja na drugi
13. przetwornica 12V na 220V
14. Snorkel niezbędny - własna robota, dużo lepsza konstrukcja od oryginału, bardziej elastyczna – uszczelniony filtr powietrza
15. zmieniony układ chłodzenia z wentylatora załączanego przez wiskozę na 2 wentylatory elektryczne plus poprowadzone inaczej przewody wodne
16. 4 halogeny na dachu (do zamontowania na bagażniku) i 3 do cofania.
17. zdjęty zbiornik paliwa (oryginalny jest zbyt nisko) i zamontowany sportowy w bagażniku plus zewnętrzna pompa paliwa. Samochód przerobiony jest na gaz.
18. wyciągnięte wyżej odpowietrzniki mostów i skrzyni biegów
19. czujnik temperatury oleju w silniku, w skrzyni (do podłączenia), cyfrowy robiony na zamówienie voltomierz
20. metromierz Trasek
21. zamontowany wyżej komputer (był 65cz jest 95cm nad poziomem drogi), drugi w zapasie.
22. bagażnik wyprawowy
23. Inne udogodnienia do jazdy w terenie
24. Dużo dodatkowych części: zawieszenie, klapa tylna, reduktor, przewody wodne, wentylator z ramą, obudowa filtra pow, lampy, kolektor dolotowy
Modyfikacje do zrealizowania
1. instalacja przygotowana na dodatkowe halogeny na dachu
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna
Postautor: Trawas » 08 cze 2017, 14:39
PrezeSmlawa pisze:sasek1 pisze:ja jakbym miał takie musso to nie mówie co bym nim robił
Po paru górkach ze szczęścia leżał na dachu hehe
Zajefajny sprzęt. Pozdro.
A tam,- nikt moim zdaniem nie przebije Czecha Zdenka, króla podjazdów.
Przygazował swojej Geni i poleciał na plecki przez zadek ale najpierw stał przez chwilę na tylnym zderzaku, jak świeca.
Później dwa obroty pupcia - koła i już był na dole. Zapewne już nigdy nie zobaczę takiego saltowego wyczynu choć krótka Gelanda wiele potrafi. .
Prawdziwy geniusz.
Ponoć gdzieś na YT jest filmik uwieczniający ten rekordowy podjazd - szukałem z uporem ale go nie znalazłem.
Podziwu godna jest wytrzymałość Mercedesa bo, po tym pokazie pojechał dalej i nie był aż tak opanierowany , jak się w takcie ewolucji wydawało.
jest na nim i mój Rexiu, któremu z podziwu aż maska się otworzyła a mnie chyba bolał brzuch bo jakoś mnie skręca .
Następnego dnia ja rozpirzyłem swojego pierwszego Rexa 2,9 ale tego nikt nie uwiecznił dla potomności. Niestety budy auta nie udało się uratować. To pewnie była kara za to, że śmialiśmy się z Czecha - ale moim zdaniem egzekutor się pomylił bo nikt nie śmiał się z akrobacji tylko z miny mistrza, jaką miał po wydostaniu się z bryczki.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości