Podlewarowałem to dzisiaj, nawet zdjąłem koło.
Zastanawiają mnie jeszcze kilka z tym związanych rzeczy - prośba o podpowiedź ekspertów i doświadczonych:
1. Jak kręcę kołem przód-tył to luz pozwala ni na ok 5 cm ruchu po obwodzie opony - czy to nie za dużo?
2. Słychać ewidentnie przy takich ruchach, 2 stuknięcia w każdą stronę, mam wrażenie że raz tryby w dyfrze, a nastęonie na krzyżaku wału, ewentualnie gdzieś dalej do przodu - w ogóle powinno być słychać jakieś stuknięcia - olej nie wytłumia tego? (zacząłem się zastanawiać czy mam tam olej - nie sprawdzałem, a niedawno kupiłem.
3. Szarpiąc koło w powietrzu do siebie, wyczuwam minimalny, ale jednak ruch (tak jak by się o jakiś ułamek milimetra wysuwało co zewnątrz i wewnątrz) - możliwe i właściwe że taki nawet minimalny ruch w tej płaszczyźnie jest?
Bicie tylnej półosi
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sie 2022, 13:05
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 27
- Gadu-Gadu: 0
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Bicie tylnej półosi
Postautor: trol48 » 23 sie 2022, 8:56
WITAJ
nim wymienimy pół samochodu może warto podjechać na stacje kontroli pojazdów i zrobić pełny przegląd zawieszenia, napędów i pojazdu
jezeli brak stuków na zakrecie, przyspieszaniu , to satelity w moscie chyba zdrowe
to może zawieszenie, mocowanie zawieszenia
nim wymienimy pół samochodu może warto podjechać na stacje kontroli pojazdów i zrobić pełny przegląd zawieszenia, napędów i pojazdu
jezeli brak stuków na zakrecie, przyspieszaniu , to satelity w moscie chyba zdrowe
to może zawieszenie, mocowanie zawieszenia
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Bicie tylnej półosi
Postautor: automatic » 23 sie 2022, 9:59
To co sprawdzasz -te 5cm na obwodzie to suma luzów od skrzyni do koła - aby coś prosto sprawdzić należy ZABLOKOWAĆ wał napędowy oraz 1 koło i dopiero kręcić 2 kołem mostu - bo inaczej jest to tylko zabawa kółeczkiem ...
-
- Forumowicz
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sty 2022, 16:30
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Bicie tylnej półosi
Postautor: Misiek87 » 23 sie 2022, 12:28
A jak nie zdążyłeś zmienić oleju w moście to go spuść i zobacz co wyleci, jak będzie dużo metalu to będzie to już jakiś trop.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości