Brak ręcznego
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Brak ręcznego
Postautor: mussolinii » 05 gru 2009, 21:45
Przyczynom morze byc brak szczenk chamulcowych.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- ponton26
- Stały bywalec
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2008, 9:49
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 4013960
- Skype: uwo.net.pl
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontaktowanie:
Re: Brak ręcznego
Postautor: ponton26 » 06 gru 2009, 10:16
Może też to być zerwana linka. która składa się jeśli dobrze pamiętam z 3 odcinków.
generalnie podobno w Musso ręczny nie działa za rewelacyjnie ale nie wiem bo jak wymieniłem swoją linkę to nowa wytrzymała coś koła jednego zaciągnięcia
generalnie podobno w Musso ręczny nie działa za rewelacyjnie ale nie wiem bo jak wymieniłem swoją linkę to nowa wytrzymała coś koła jednego zaciągnięcia
Powodzenia w nierównej walce z Koreańską myślą techniczną.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 05 cze 2008, 13:00
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2894
- Gadu-Gadu: 0
Re: Brak ręcznego
Postautor: ursus1977 » 06 gru 2009, 15:41
zapieczona ,zerwana linka,brak okladzin na szczekach lub zapieczone regulatory prze szczekach trzeba rozebrac i zobaczyc
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: Brak ręcznego
Postautor: matee » 06 gru 2009, 19:04
a ja wymieniłem linki końcowe, tarczo-bębny, szczęki, klocki, samoregulatory i ręczny trzyma wyśmienicie !!!
podobno sama wymiana np. szczęk bez samoregulatorów to o dupę otłuc pomysł ... trochę to kosztowało ale warto było
podobno sama wymiana np. szczęk bez samoregulatorów to o dupę otłuc pomysł ... trochę to kosztowało ale warto było
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Brak ręcznego
Postautor: mussolinii » 06 gru 2009, 19:34
To chyba nie sa samoregulatory. Niestety ustawia sie je recznie Po zdjeciu tarczo-bebna w polosce jest otwor przez kroty dostaniemy sie do regulatora. To jest taka mala zebatka. Krecac tym koleczkiem z zabkami ustawimy sobie odchylenie szczek hamulcowych. Linka to nie wszystko. Podstawa to te regulatory. Jak sa zle wyregulowane to hamulca nie bedzie wcale.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: Brak ręcznego
Postautor: sasek1 » 07 gru 2009, 19:06
trzeba regulacja jest troche słaba trzeba uwazac eby ten"niby cylinderek" sie nie zastał o wtedy to kaplica
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lis 2009, 19:12
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3
- Gadu-Gadu: 0
Re: Brak ręcznego
Postautor: jan » 09 gru 2009, 0:08
Wiem co było przyczynom słabego ręcznego.Z mostu poprzez pochwę wycieka olej przez uszkodzony symering, prosto na szczękę,a dalej to już wiecie.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Brak ręcznego
Postautor: mussolinii » 10 gru 2009, 22:02
No to wspolczuje... Zeby dobrac sie do tego uszczelniacza to trzeba wyjac poloske, zeby go wydludac to trzeba zdjac lozysko. Zeby zdjac lozysko to trzeba zbic pierscien, ktory jest jednorazowy, zakladany na goraco. Nie jest to tania zabawa. Zestaw naprawczy polosi trzeba kupic.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 33
- Rejestracja: 25 mar 2010, 21:56
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Brak ręcznego
Postautor: siedlok78 » 16 lut 2011, 13:20
u mnie po zaciągnięciu ręcznego auto do przodu ani drgnie, natomiast do tyłu się stacza, jakby nie było żadnego oporu od ręcznego. co to może być?
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: Brak ręcznego
Postautor: matee » 16 lut 2011, 22:27
zużycie materiału też tak miałem.
po wymianie tarcz, okładzin i zastosowaniu zestawu naprawczego działa ok.
naprawa bez wymiany tego zestawu nic nie jest warta.
trochę to kosztuje, ale przynajmniej działa.
po wymianie tarcz, okładzin i zastosowaniu zestawu naprawczego działa ok.
naprawa bez wymiany tego zestawu nic nie jest warta.
trochę to kosztuje, ale przynajmniej działa.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Brak ręcznego
Postautor: krzychu » 22 kwie 2013, 18:19
Kotlecika sobie odgrzeję bo zgłodniałem
Ma ktoś może rysunek jak powinien być poskładany zestaw ręcznego w tarczobębnach?
Obważanki, to wiadomo, ale chodzi mi głównie o te samoregulatory i inne drobne elementy.
Nadszedł czas na reanimację ręcznego.
Komplet klamotów leży w pudełku, a nie chce mi się tego rozbierać i dłubać pół dnia - może tak a może odwrotnie.
Dwa lata temu wywaliłem klamoty razem z zapieczonymi linkami i człowiek głupi zdjęć sobie nie porobił.
Nie myślałem że to tyle czasu mi zajmie.
Moje serwisówki pokazują tylko hamulce tylne bębnowe - chyba sprzed liftu.
Ma ktoś może rysunek jak powinien być poskładany zestaw ręcznego w tarczobębnach?
Obważanki, to wiadomo, ale chodzi mi głównie o te samoregulatory i inne drobne elementy.
Nadszedł czas na reanimację ręcznego.
Komplet klamotów leży w pudełku, a nie chce mi się tego rozbierać i dłubać pół dnia - może tak a może odwrotnie.
Dwa lata temu wywaliłem klamoty razem z zapieczonymi linkami i człowiek głupi zdjęć sobie nie porobił.
Nie myślałem że to tyle czasu mi zajmie.
Moje serwisówki pokazują tylko hamulce tylne bębnowe - chyba sprzed liftu.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- YelonkoskY
- Stały bywalec
- Posty: 223
- Rejestracja: 26 lut 2011, 17:31
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Tak zwana Stolyca
Re: Brak ręcznego
Postautor: YelonkoskY » 24 kwie 2013, 14:32
krzychu pisze:Kotlecika sobie odgrzeję bo zgłodniałem
Ma ktoś może rysunek jak powinien być poskładany zestaw ręcznego w tarczobębnach?
Obważanki, to wiadomo, ale chodzi mi głównie o te samoregulatory i inne drobne elementy.
Nadszedł czas na reanimację ręcznego.
Komplet klamotów leży w pudełku, a nie chce mi się tego rozbierać i dłubać pół dnia - może tak a może odwrotnie.
Dwa lata temu wywaliłem klamoty razem z zapieczonymi linkami i człowiek głupi zdjęć sobie nie porobił.
Nie myślałem że to tyle czasu mi zajmie.
Zrelacjonuj to przy okazji bo i ja w końcu będę musiał się zabrać za ręczny a do tego obrazki są mi niezbędne bo czytać (schematów) nie umiem
A tak w ogóle czy Ty przypadkiem nie planowałeś hamulca hydraulicznego czy siakoś tak?
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości