bujanie silnika 2.9 td
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 05 cze 2008, 13:00
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2894
- Gadu-Gadu: 0
bujanie silnika 2.9 td
Postautor: ursus1977 » 19 cze 2011, 21:16
Witam Wszystkich
moze ktos wie co to moze byc ze na wolnych obrotach jak sie silnik zagrzeje to buja tak silnikiem ze az cala buda chodzi a obroty nie spadaja trzyma rowno a czasami przy tych samych obrotach silnik nie buja sie,jak sie doda leko gazu to przestaje i potem znowu powraca bujanie,napisze odrazu ze obroty nie sa za niskie i poduszki silnika sa wporzadku,dwumasy niema.Poza tym silnik odpala i chodzi w czasie jazdy jak zegarek tak jak chodzil
moze ktos wie co to moze byc ze na wolnych obrotach jak sie silnik zagrzeje to buja tak silnikiem ze az cala buda chodzi a obroty nie spadaja trzyma rowno a czasami przy tych samych obrotach silnik nie buja sie,jak sie doda leko gazu to przestaje i potem znowu powraca bujanie,napisze odrazu ze obroty nie sa za niskie i poduszki silnika sa wporzadku,dwumasy niema.Poza tym silnik odpala i chodzi w czasie jazdy jak zegarek tak jak chodzil
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: musso » 20 cze 2011, 6:29
ursus 1977 witaj,problem z bujaniem opisalem Tobie na prv.Mam nadzieje ze pomoglem,Pozdro.
- polmussik
- Stały bywalec
- Posty: 263
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 16049074
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: polmussik » 20 cze 2011, 11:16
musso, nie rób z tego tajemnicy ,może innych kol. też to zainteresowałoby
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: musso » 20 cze 2011, 17:22
Sorka polmussik zadna tajemnica,chcialem pomoc facetowi,jak bujalo w moim musiaku to zmienilem pokrywke na pompie wtryskowej z mocnym magnesem(koreanski patent).Ten magnes utrzymuje w ryzach listwe w pompie,i silnik sie uspokaja,pracuje normalnie,rowno,nic nie buja.Mala rzecz a cieszy.pozdro.
- polmussik
- Stały bywalec
- Posty: 263
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 16049074
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: polmussik » 20 cze 2011, 21:56
a możesz bardziej szczegółowo,jaka pokrywka ,jaki magnes,skąd pomysl?
ursus 1977 czy skorzystałeś z rady i z jakim skutkiem
ursus 1977 czy skorzystałeś z rady i z jakim skutkiem
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: musso » 22 cze 2011, 4:48
Patent koreanski,Ja to mam u siebie i zdalo egzamin na 5+
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: krzychu » 22 cze 2011, 10:43
musso pisze:Patent koreanski,Ja to mam u siebie i zdalo egzamin na 5+
Zaraz Cię trzasnę
Nie bądź śfinia
Zapierniczaj do musiołka, ściągaj pokrywę pompy (tę czarną z napisem turbo intercooler), zrób foto i dokładnie nam tu opisz co i jak.
U mnie też po ostrej jeździe jak się silnik dobrze zagrzeje to zaczyna bujać całą budą.
Chciałem delikatnie na pompie obroty podnieść (do 5 kreski pomijając 0) ale widzę że tu kolega jakąś ściśle tajną tajemnicę zna.
Masz czas do północy
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: musso » 24 cze 2011, 6:51
obiecuje krzychu ze dzis bedzie fotka
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: musso » 24 cze 2011, 17:41
Obiecane fotki pokrywki z magnesem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: krzychu » 26 cze 2011, 20:40
I co ?
Kawałek magnesu uspokaja zapędy nosorożca
Coś mi to jakimś przekrętem pachnie
I co to masz za zaworek na pompie po lewej.
Immobilajzer ??
Kawałek magnesu uspokaja zapędy nosorożca
Coś mi to jakimś przekrętem pachnie
I co to masz za zaworek na pompie po lewej.
Immobilajzer ??
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: musso » 26 cze 2011, 21:22
Tak ten zaworek i do imobilaizera,a naprawde krzychu ta pokrywka z magnesem pomogla.
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: Ptasiek » 27 cze 2011, 19:46
Na tyle znając budowe tej pompy i silnika bardziej jest potrzebna dobra regulacja biegu jałowego silnika czyli jeśli bedą za wysokie obroty silnika to też bedzie go telapac przy zejściu do biegu jałowego. Proponuję odłączyc przewód podciśnienia od regulatora biegu jałowego na końcu pompy wtryskowej ustawic bieg jałowy na wysokosci 750 obr/min +/- grubośc strzałki obrotomierza powinno to pomóc. Po włączeniu pełnego obciążenia silnika t/j AC szyba elektryczna światła obroty nie powinny spaśc więcej niż o 50 do 70 min i silnika rowniez nie powinno telepac.
- joogi
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 kwie 2009, 18:45
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 48815655
- Skype: daro-lubin
- Lokalizacja: LUBIN
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: joogi » 29 cze 2011, 13:14
a mi jest bardzo przykro mojemu nie pomogła choć po założeniu czułem róznice ale na krótko
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: bujanie silnika 2.9 td
Postautor: musso » 29 cze 2011, 17:16
No widzisz Darek,Ja po zamontowaniu od razu wszystko ustalo i tak juz rok jezdze.Moze czas Darek pomyslec o wtryskach(koncowki)bo cos tam kiedys wspominales.Pozdro.
- joogi
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 kwie 2009, 18:45
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 48815655
- Skype: daro-lubin
- Lokalizacja: LUBIN
bujanie silnika 2.9 td
Postautor: joogi » 29 cze 2011, 17:40
będzie chwila zamienie wtryski jak to nie pomoże zostanie koło dwómasowe albo poduchy
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości