Byczy Mastodont
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 141
-
Strona 4 z 10
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 10
- Następna
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 07 mar 2021, 22:57
krisw11 szczerze mówiąc na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy używałem tylnej wycieraczki
Ale już tak niestety mam, że jak wiem że coś jest niesprawne, to co będę wsiadał do samochodu, to będzie mi się ta tylna wycieraczka przypominała i cały czas siedziała z tyłu głowy dlatego dla spokoju ducha chcę ją wymienić
A co do podgrzewacza, to właśnie jest ten problem, że do pracy mam około 5 min i z doświadczenia z poprzednich samochodów, wiem że w lecie jest okey, na gaz się przełącza szybko, ale w zimie często gęsto się to działo w momencie parkowania pod robotą
Ale już tak niestety mam, że jak wiem że coś jest niesprawne, to co będę wsiadał do samochodu, to będzie mi się ta tylna wycieraczka przypominała i cały czas siedziała z tyłu głowy dlatego dla spokoju ducha chcę ją wymienić
A co do podgrzewacza, to właśnie jest ten problem, że do pracy mam około 5 min i z doświadczenia z poprzednich samochodów, wiem że w lecie jest okey, na gaz się przełącza szybko, ale w zimie często gęsto się to działo w momencie parkowania pod robotą
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 29 mar 2021, 10:19
Żeby nie było za kolorowo
Borykałem się z problemem przygasania przy dodawaniu gazu, liczyłem, że może adaptacja przepustnicy potrzebna lub jakaś inna pierdoła.
Niestety... kolega TloluviN miał podobny problem i okazało się, że miał wywaloną uszczelkę pod głowicę, wczoraj zrobiłem test CO2 iiiiii
czeka mnie również wymiana uszczelki
W związku z tym jestem otwarty na, porady wskazówki, na co uważać, co zrobić przy okazji itp. itd
Borykałem się z problemem przygasania przy dodawaniu gazu, liczyłem, że może adaptacja przepustnicy potrzebna lub jakaś inna pierdoła.
Niestety... kolega TloluviN miał podobny problem i okazało się, że miał wywaloną uszczelkę pod głowicę, wczoraj zrobiłem test CO2 iiiiii
czeka mnie również wymiana uszczelki
W związku z tym jestem otwarty na, porady wskazówki, na co uważać, co zrobić przy okazji itp. itd
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 12 kwie 2021, 9:04
A więc czapka zdjęta, jak na moje oko patrząc po uszczelce ,to były przedmuchy na 3,4 cylindrze.
Głowica dana do regeneracji, zobaczymy jaki jest jej stan
Głowica dana do regeneracji, zobaczymy jaki jest jej stan
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 19 kwie 2021, 13:38
Głowica odebrana, zregenerowana, splanowana
Tylko jeszcze nie zamontowana
Tylko jeszcze nie zamontowana
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Byczy Mastodont
Postautor: sergio1969 » 19 kwie 2021, 20:12
Jak sie ma gdzie i czym , oczywiscie i czas to mozna sie bawic. Zazdroszcze
Sergio
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 19 kwie 2021, 23:30
Najważniejsze, że już jest i że jest cała, bo z tyłu głowy jednak siedziało, że może pęknięta
Ale na szczęście cała, a na nieszczęście 660zł jestem biedniejszy
sergio1969 gdzie i czym to owszem, mam, ale z tym czasem...
Liczyłem, że kupiłem, szybko zrobię i będę jeździł, szybko z braku czasu przeciągnęło się do roku,
udało się zrobić raptem kilkadziesiąt km i okazało się, że uszczelka
Cierpliwość moja się powoli kończy i mam nadzieję że więcej poważnych i kosztownych niespodzianek już nie będzie
Ale na szczęście cała, a na nieszczęście 660zł jestem biedniejszy
sergio1969 gdzie i czym to owszem, mam, ale z tym czasem...
Liczyłem, że kupiłem, szybko zrobię i będę jeździł, szybko z braku czasu przeciągnęło się do roku,
udało się zrobić raptem kilkadziesiąt km i okazało się, że uszczelka
Cierpliwość moja się powoli kończy i mam nadzieję że więcej poważnych i kosztownych niespodzianek już nie będzie
- Stanislaw1972
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 paź 2019, 10:33
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3199
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Byczy Mastodont
Postautor: Stanislaw1972 » 29 kwie 2021, 23:45
Witaj Byczy Mastodont... jestem już też posiadaczem musso 3.2 automat ... mam trochę pytań do Ciebie , pozdrawiam serdecznie
- Stanislaw1972
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 paź 2019, 10:33
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3199
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Byczy Mastodont
Postautor: Stanislaw1972 » 01 maja 2021, 0:25
Wreszcie, wreszcie, jeszcze tylko mały wentylator id klimy i składam do jazdy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Byczy Mastodont
Postautor: krisw11 » 01 maja 2021, 21:52
Nie zapomnij o prawym reflektorze )) a to,to po prawej takie białe z otwartym bagażnikiem ,to co ,to ??? Hundziara czy coś Amierikan ??
Kris
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 03 maja 2021, 0:15
Stanislaw1972 pytaj śmiało, po to tu jesteśmy, żeby dzielić się swoją wiedzą
- Stanislaw1972
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 paź 2019, 10:33
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3199
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Byczy Mastodont
Postautor: Stanislaw1972 » 04 maja 2021, 11:42
To białe to Honda, ja tylko tam motam swojego, Ty masz 3,2 jest taki myk że ja przy nanifordzie jest wyjście spalin na chyba rekuperator, mam to wszystko rozłączone , czy u Ciebie to działa? możesz mi podesłać foty, poza tym nie nam recyrkulacji paliwa , tylko 1 przewód, takiego kupiłem ma dwie pompy w szeregu podłączone, mam też w nim Webasto , przewód paliwowy odłączony, czy wiesz na chłodnicy są dwa '' czujniki'' czarny to termiczne załączanie wentylatora dużego napewno. biały nie wiem od czego jest , może od wentylatora klimy? jeszcze go nie posiadam, zamawiam sprężyny na tył od disco. 2 , wogole to nam go dwa lata i cały czas coś przy nim może zrobiłem 500 km, szczerze trochę mnie to załamuje, chyba 3,2 nie był dobrym wyborem... pozdrawiam serdecznie
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 05 maja 2021, 10:17
Stanislaw1972
1. Rekuperator? Masz na myśli zawór EGR? Widziałem, że występowały w tym silniku ale ja takiego nie posiadam, chyba że mówisz o czymś innym to podeślij zdjęcia tego o czym mówisz.
2. Powinny iść 3 przewody (zasilanie, powrót, odpowietrzanie) a pompkę mam jedną w zbiorniku, może ktoś wstawił u Ciebie dwie bo nie mógł dostać oryginalnej.
3. Do tych czujników jeszcze nie doszedłem, ale też mnie czeka zabawa z nimi bo u mnie żaden wentylator się nie załącza, z tego co wyczytałem na forum to duży jest od klimy, a mały wspomagający.
Ja swojego mam rok i chyba 100km jeszcze nie zrobiłem ale liczę, że już niedługo to nadrobię
1. Rekuperator? Masz na myśli zawór EGR? Widziałem, że występowały w tym silniku ale ja takiego nie posiadam, chyba że mówisz o czymś innym to podeślij zdjęcia tego o czym mówisz.
2. Powinny iść 3 przewody (zasilanie, powrót, odpowietrzanie) a pompkę mam jedną w zbiorniku, może ktoś wstawił u Ciebie dwie bo nie mógł dostać oryginalnej.
3. Do tych czujników jeszcze nie doszedłem, ale też mnie czeka zabawa z nimi bo u mnie żaden wentylator się nie załącza, z tego co wyczytałem na forum to duży jest od klimy, a mały wspomagający.
Ja swojego mam rok i chyba 100km jeszcze nie zrobiłem ale liczę, że już niedługo to nadrobię
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 05 maja 2021, 11:13
Dzięki pięknej majowej pogodzie miałem czas na poskładanie silnika
Pełen wielkich nadziei ruszyłem na jazdę próbną... i tak jak wysoko wzniosłem się marzeniami o sprawnym już Mastodoncie, tak z tego wysoka spadłem
Jest lepiej, kultra pracy silnika się poprawiła, ale dalej przy delikatnym muśnięciu pedału gazu przygasa
Załamanozdenerwowany zostawiłem go i stwierdziłem, że muszę się napić
Następnego dnia zrobiłem kolejne podejście i było jeszcze gorzej ale zauważyłem, że wraz z nabieraniem temperatury silnika, pracuje on coraz lepiej, szybka analiza o co może chodzić i dobrałem się z multimetrem do sondy lambda, która okazała się być niesprawna
Nowa sonda dziś do mnie dotrze i mam nadzieję, że to już będzie koniec tej nierównej walki.
Pełen wielkich nadziei ruszyłem na jazdę próbną... i tak jak wysoko wzniosłem się marzeniami o sprawnym już Mastodoncie, tak z tego wysoka spadłem
Jest lepiej, kultra pracy silnika się poprawiła, ale dalej przy delikatnym muśnięciu pedału gazu przygasa
Załamanozdenerwowany zostawiłem go i stwierdziłem, że muszę się napić
Następnego dnia zrobiłem kolejne podejście i było jeszcze gorzej ale zauważyłem, że wraz z nabieraniem temperatury silnika, pracuje on coraz lepiej, szybka analiza o co może chodzić i dobrałem się z multimetrem do sondy lambda, która okazała się być niesprawna
Nowa sonda dziś do mnie dotrze i mam nadzieję, że to już będzie koniec tej nierównej walki.
Posty: 141
-
Strona 4 z 10
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 10
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość