Byczy Mastodont
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 141
-
Strona 7 z 10
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Byczy Mastodont
Postautor: RudebwoyIrl » 13 wrz 2021, 16:27
Nie no czekaj, jak już bez obciążenia Ci blacha pracuje to jak pod obciążeniem będzie git ?
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 18 wrz 2021, 23:31
Blacha mi pracuje jeśli złapię za reling i zacznę nim szarpać na boki, góra dół ciężko mi taki "efekt" uzyskać, liczę że jak zrobię i zamontuję bagażnik który połączy dwa relingi to to wszystko będzie stabilniejsze
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Byczy Mastodont
Postautor: RudebwoyIrl » 20 wrz 2021, 22:52
Kurde nie wiem, ja jak szarpie na boki to chodzi całe auto nie uważam że powinieneś mieć jakiekolwiek ruchy blachy ale wszystko do testu i zobaczysz co i jak
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 27 wrz 2021, 14:24
Wiem wiem, że powinno być to wszystko sztywniejsze, przechadzając się po parkingu poszarpałem kilka samochodów
Nie mogłem nigdzie znaleźć żadnego foto jak to jest fabrycznie rozwiązane, więc zrobiłem jak umiałem
Ale tak jak mówisz, po testujemy zobaczymy, najwyżej będzie trzeba wymyślić jakąś modernizację
Nie mogłem nigdzie znaleźć żadnego foto jak to jest fabrycznie rozwiązane, więc zrobiłem jak umiałem
Ale tak jak mówisz, po testujemy zobaczymy, najwyżej będzie trzeba wymyślić jakąś modernizację
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Byczy Mastodont
Postautor: krisw11 » 27 wrz 2021, 20:58
Ale panowie mają mocne nerwy..... kiedyś też tak rzeźbiłem...... dziś ide na łatwizne i wole żeby TO KTOŚ ogarnął a ja tylko zapłace i mam tzw.GOTOWCA.......
Kris
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 28 wrz 2021, 12:25
Ja wyznaję zasadę, że jak chcesz mieć coś zrobione dobrze to musisz zrobić to sam
Podejrzewam, że większa większość KTOŚÓW nie podjęła by się takiego zadania, albo rzuciłoby cenę zaporową równą połowę wartości samochodu
A satysfakcja z własnoręcznej pracy jest bezcenna
Podejrzewam, że większa większość KTOŚÓW nie podjęła by się takiego zadania, albo rzuciłoby cenę zaporową równą połowę wartości samochodu
A satysfakcja z własnoręcznej pracy jest bezcenna
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 11 paź 2021, 12:42
Podczas montażu butli LPG musiałem zdemontować hak, przeszkadzała jego poprzeczka i brakowało 2 cm.
A że hak się czasami przydaje to po długich bojach udało się wydłużyć uszy tak aby go zamontować ,
dodatkowo wpadłem na pomysł żeby dorobić mocowania do szekli, oraz mocowania do gniazda elektrycznego oraz wlewu LPG
Przy okazji takie pytanie, do posiadaczy nosorożców, odnośnie nadmuchu, jest tragedia mówiąc w skrócie, na najwyższym biegu dmucha tak jak powinien na 1.
Nie wiem czy może coś źle złożyłem przy okazji wyciągania nagrzewnicy, czy może nie potrzebnie zamontowałem filtr kabinowy czy po prostu tak musi być ?
Oraz przeguby krzyczą żeby je wymienić, Febest czy Euro Driveshafts, na które się skusić ?
A że hak się czasami przydaje to po długich bojach udało się wydłużyć uszy tak aby go zamontować ,
dodatkowo wpadłem na pomysł żeby dorobić mocowania do szekli, oraz mocowania do gniazda elektrycznego oraz wlewu LPG
Przy okazji takie pytanie, do posiadaczy nosorożców, odnośnie nadmuchu, jest tragedia mówiąc w skrócie, na najwyższym biegu dmucha tak jak powinien na 1.
Nie wiem czy może coś źle złożyłem przy okazji wyciągania nagrzewnicy, czy może nie potrzebnie zamontowałem filtr kabinowy czy po prostu tak musi być ?
Oraz przeguby krzyczą żeby je wymienić, Febest czy Euro Driveshafts, na które się skusić ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 18 lis 2021, 14:47
Felgi pomalowane...
Opony kupione...
Teraz tylko znaleźć chętnego wulkanizatora z terminem
Opony kupione...
Teraz tylko znaleźć chętnego wulkanizatora z terminem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Byczy Mastodont
Postautor: RudebwoyIrl » 18 lis 2021, 20:50
Kurde jak zawsze super robota!! Co za opony zakładasz ?
Co do nawiewu to nie wiem czy one nie jak Rexy u tam się lubią popie...lic te korytarzyki i klapki ..
Co do części nie mam dużego z nimi doświadczenia ale koledzy tu o tym febescie dobrze nie pisali
Co do nawiewu to nie wiem czy one nie jak Rexy u tam się lubią popie...lic te korytarzyki i klapki ..
Co do części nie mam dużego z nimi doświadczenia ale koledzy tu o tym febescie dobrze nie pisali
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Byczy Mastodont
Postautor: krisw11 » 18 lis 2021, 23:32
Wtrące tak ; nawiew w pozycji 1 ,to 1,2, to 2 itd. Bynajmniej u mnie tak było. Może silniczek nie daje już rady, może nagrzewnica , może gdzieś coś źle złożyłeś, może....może... może.....:O W musso miałem zimą upał taki ,że jeździłem w koszulce...dosłownie. A na w nogi było tak gorąco ,że teraz w ML tak nie mam..!!!!!
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Byczy Mastodont
Postautor: RudebwoyIrl » 22 lis 2021, 13:57
U mnie w Rexie to działa tak że sam nie wiem, mam ciepło zaraz mi się samo zmieni na zimo hehehe kiedyś tam zajrzę ale przy ilości rozbierania jakoś mnie się nie chce a zimy nie mam więc nie priorytet
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 23 lis 2021, 8:25
Też takie myśli mi chodziły po głowie że coś gdzieś źle poskładałem
Muszę chyba tam zajrzeć, bo w lecie klima nie dawała rady chłodzić, co jeszcze było do przebolenia, ale teraz w porze jesiennej cały samochód zaparowany a jedyna widoczność to przez dwa kółka na przedniej szybie
Poczytałem trochę i nie znalazłem właśnie zbyt wiele pozytywnych opinii o Febeście, co prawda o przegubach nic nie było, ale inne części nie grzeszą jakością więc zamontowałem Euro Driveshafts, zobaczymy jak z trwałością u nich
A oponki to Coppery S/T Maxx
Muszę chyba tam zajrzeć, bo w lecie klima nie dawała rady chłodzić, co jeszcze było do przebolenia, ale teraz w porze jesiennej cały samochód zaparowany a jedyna widoczność to przez dwa kółka na przedniej szybie
Poczytałem trochę i nie znalazłem właśnie zbyt wiele pozytywnych opinii o Febeście, co prawda o przegubach nic nie było, ale inne części nie grzeszą jakością więc zamontowałem Euro Driveshafts, zobaczymy jak z trwałością u nich
A oponki to Coppery S/T Maxx
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 14 gru 2021, 10:49
A tak to wygląda na samochodzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Byczy Mastodont
Postautor: RudebwoyIrl » 14 gru 2021, 16:08
Wyglada super myślę o nich ostatnio:) i śnieg jeszcze jak ją Ci zazdroszczę
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 30 gru 2021, 14:44
Opony na chwilę obecną mogę śmiało polecić, dobrze wyglądają, na asfalcie nie hałasują, w terenie sobie radzą, ale zobaczymy co będzie po kilku tyś. km
Początkowo celowałem w Duratrac'ki ale chyba już nie produkują 15" bo wszędzie są niedostępne
Początkowo celowałem w Duratrac'ki ale chyba już nie produkują 15" bo wszędzie są niedostępne
Posty: 141
-
Strona 7 z 10
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość